|
|
Het is nu 03 maart 2026, 18:52
|
| Auteur |
Bericht |
|
willem vd akker
Geregistreerd: 13 jul 2008, 19:37 Berichten: 4275 Woonplaats: leiden
|
 ouwe liefde
Na een aantal jaren cichlides te hebben gehouden,ga ik toch weer terug naar m´n oude liefde de gouramies. Deze week heb ik de planten in m´n aquarium geplaatst en nu maar open dat ze goed gaan groeien, want de chocoladegourami en de knorgourami die ik wil gaan houden zijn erg schuw en houden van enorm veel planten. Hier alvast wat foto´s van mijn bakkie kon het niet laten en heb alvast wat glasmeervalletjes gekocht. De goeramies zijn besteld. Zodra ik ze heb komen natuurlijk nog meer foto´s....  Willem vd Akker
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
Laatst bijgewerkt door willem vd akker op 22 apr 2011, 20:23, in totaal 1 keer bewerkt
|
| 22 apr 2011, 17:49 |
|
 |
|
willem vd akker
|
 Re: ouwe liefde
nog een paar
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 22 apr 2011, 17:51 |
|
 |
|
Maurits
|
Leuke bak...ik had een goudvis in een kom. Kom ik een keer beneden legt ie ernaast...ik hem weer in het water gedaan maar hij wilde niet meer varen.
_________________ Lieve Heer, bescherm mij alstublieft tegen mijn vrienden. Met mijn vijanden reken ik zelf wel af.
|
| 22 apr 2011, 17:51 |
|
 |
|
Jvlivs
Geregistreerd: 16 apr 2008, 19:33 Berichten: 7089 Woonplaats: Kerkrade
|
Hey Willem, Prachtig aquarium!!! Super man!!!!! Ziet er heerlijk rustgevend uit!!!!! Vele groeten en geniet er maar van, John.
_________________ A Casa, sulla divane, si trova niente!!!!!!
|
| 22 apr 2011, 18:00 |
|
 |
|
Legionair
Geregistreerd: 03 feb 2010, 16:40 Berichten: 5743 Woonplaats: Ewijk
|
Super Willem, het ziet er nu al goed uit  Ben benieuwd naar de foto's als de Goeramie's erin zitten. Prachtige en rustgevende hobby, een mooi aquarium is meer genieten dan een avondje voor dat blauwe kastje dat we TV noemen.
_________________ Wie zijn verleden niet kent, heeft ook geen toekomst
|
| 22 apr 2011, 18:05 |
|
 |
|
Travis
|
mooi aquarium ,ik mis de drinkbakjes 
|
| 22 apr 2011, 18:08 |
|
 |
|
not
ERELID
Geregistreerd: 30 apr 2008, 21:28 Berichten: 7121 Woonplaats: Silversun
|
Zouden vissen wel eens dorst hebben Ziet er goed uit Willem de een achter de geraniums en jij voor het aquarium. Had ook een oude hobby maar daar ben ik van gescheiden maar daar begin ik niet meer overnieuw mee gr Niels.
_________________ toInfinityandBeyond
|
| 22 apr 2011, 19:01 |
|
 |
|
willem vd akker
|
als je goed kijkt zit er een koffiezetapparaat in het aquarium... foto nummer 2  Willem vd Akker
|
| 22 apr 2011, 20:08 |
|
 |
|
Legionair
Geregistreerd: 03 feb 2010, 16:40 Berichten: 5743 Woonplaats: Ewijk
|
_________________ Wie zijn verleden niet kent, heeft ook geen toekomst
|
| 22 apr 2011, 20:37 |
|
 |
|
willem vd akker
|
in een keer goed Henk  prijs is een dag gratis parkeren in Leiden, je mag zelf weten wanneer  Willem vd Akker
|
| 22 apr 2011, 21:11 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
sjonge ben ik weer te laat...... ik dacht meer dan 4,1 liter inhoud 
_________________ nog wat gevonden recentelijk?
|
| 22 apr 2011, 21:48 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
Mooie hobby Willem  this mooier dan de mooiste kleuren tv ik heb het ook gedaan,..wel al een tijdje geleden ik heb er nog wat boeken van,. als je wil mag je ze hebben,.voor nop kan ze meebrengen naar het forumfeest mvg Bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 22 apr 2011, 22:18 |
|
 |
|
hylke
Geregistreerd: 12 jul 2009, 15:49 Berichten: 2333 Woonplaats: Rijnsburg
|
Je wordt weer verwend Jan-Willem. Probeer eens je magneet erin te gooien  Geintje Mooie bak Willem, zal hem snel zien  Hylke
|
| 22 apr 2011, 22:25 |
|
 |
|
Germanicus
|
Heb hem al mogen bewonderen. In het echt mooier zelfs nog mooier dan op de foto's. Mooi gedaan JW!  Germanicvs
_________________ MVG, Germanicus.
|
| 22 apr 2011, 22:41 |
|
 |
|
Adbas
|
zie er fraai uit willem  en idd rustgevend mischien een onderwater detector? kun je de hobbys leuk combineren grt ad
_________________ ooit lagen vondsten voor het oprapen, nu moet je er zelfs voor graven
|
| 22 apr 2011, 23:51 |
|
 |
|
Travis
|
willem vd akker schreef: als je goed kijkt zit er een koffiezetapparaat in het aquarium... foto nummer 2  Willem vd Akker verdorie willem,nu je het zegt......heerlijk zo'n chocoladegourami soppen in de koffie 's morgens  met de radio zachtjes op 4,1 FM
|
| 23 apr 2011, 06:44 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 23 apr 2011, 07:27 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
ha ik heb hier nog een chocoladegourami letter voor je is het wat erg zeldzaam is het is de z van .... nog bedank jw 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 23 apr 2011, 07:30 |
|
 |
|
Travis
|
|
| 23 apr 2011, 07:51 |
|
 |
|
willem vd akker
|
bedankt mannen voor de reacties  hadden jullie ook de kraan in het aquarium gezien??(foto 1) altijd handig bij het vullen  Willem vd Akker
|
| 23 apr 2011, 18:08 |
|
 |
|
Travis
|
willem vd akker schreef: bedankt mannen voor de reacties  hadden jullie ook de kraan in het aquarium gezien?? altijd handig bij het vullen  Willem vd Akker met tuinslang mag ook ,die zijn niet giftig 
|
| 23 apr 2011, 18:12 |
|
 |
|
dagobert
|
Schuwe visjes?!? Zitten graag tussen de planten?!? Wat heb je er dan aan als je ze niet ziet????????????????? Maar ja,......ieder zijn tweede hobby. Ik heb een vijver met koi,s erin. Maar daar had ik nooit aan moeten beginnen. Ziektes(meestal veroorzaakt door vogelpoep). Voeding is ook duur. Bijna elk jaar een uv lampje, enzz,.... Nee, geef mij maar een detector. Dagobert
|
| 23 apr 2011, 19:09 |
|
 |
|
willem vd akker
|
dagobert schreef: Schuwe visjes?!? Zitten graag tussen de planten?!? Wat heb je er dan aan als je ze niet ziet????????????????? Maar ja,......ieder zijn tweede hobby. Ik heb een vijver met koi,s erin. Maar daar had ik nooit aan moeten beginnen. Ziektes(meestal veroorzaakt door vogelpoep). Voeding is ook duur. Bijna elk jaar een uv lampje, enzz,.... Nee, geef mij maar een detector. Dagobert Als ik zeg dat je ze niet ziet hoef ik ook geen vissen te kopen Ben gewoon een beetje gek op die visjes. Zijn niet zomaar overal te koop en niet makkelijk om te houden....een mooie uitdaging dus en daar hou ik wel van. De wat meer `huis tuin en keuken vissen` zijn ook leuk, maar dit is wat specialer. Ik zit trouwens tijdens het eten altijd naast m´n aquarium, dus zie dan regelmatig m´n vissen  Ik kan gerust een kwartiertje in m´n bak turen altijd leuk en nooit het zelfde  Willem
|
| 23 apr 2011, 20:36 |
|
 |
|
dagobert
|
willem vd akker schreef: dagobert schreef: Schuwe visjes?!? Zitten graag tussen de planten?!? Wat heb je er dan aan als je ze niet ziet????????????????? Maar ja,......ieder zijn tweede hobby. Ik heb een vijver met koi,s erin. Maar daar had ik nooit aan moeten beginnen. Ziektes(meestal veroorzaakt door vogelpoep). Voeding is ook duur. Bijna elk jaar een uv lampje, enzz,.... Nee, geef mij maar een detector. Dagobert Als ik zeg dat je ze niet ziet hoef ik ook geen vissen te kopen Ben gewoon een beetje gek op die visjes. Zijn niet zomaar overal te koop en niet makkelijk om te houden....een mooie uitdaging dus en daar hou ik wel van. De wat meer `huis tuin en keuken vissen` zijn ook leuk, maar dit is wat specialer. Ik zit trouwens tijdens het eten altijd naast m´n aquarium, dus zie dan regelmatig m´n vissen  Ik kan gerust een kwartiertje in m´n bak turen altijd leuk en nooit het zelfde  Willem Zo is dat Willem. Een schilderij is toch maar saai. Het beweegt nooit. Dagobert
|
| 23 apr 2011, 20:38 |
|
 |
|
willem vd akker
|
|
| 23 apr 2011, 20:46 |
|