|
|
Het is nu 03 maart 2026, 10:10
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 15 berichten ] |
|
Nieuw hier! uit het zonnige zuiden:P
| Auteur |
Bericht |
|
Ruudwar
|
 Nieuw hier! uit het zonnige zuiden:P
Hallo allemaal,
ik ben Ruud, 31 jaar oud en woon in Bocholtz Zl. Zoek sinds een kleine 2 jaar maar relatief weinig uren gemaakt ivm teveel leuke hobby's dus moet ik mijn tijd over alles verdelen, toch wel al wat leuke dingetjes gevonden maar nog geen hele bijzondere of zeldzame dingen maar dat geluk zullen veel mensen nog niet gehad hebben. Helaas nog geen romeins terwijl ik wel op een gebied woon waar dat veel gevonden is en wordt. verder muntjes, WW2 spul, leerbeslag, gespjes enz enz.
Ik zoek met een fisher F2 die ik 2 jaar geleden nieuw kocht, maar als iemand tips heeft over hoe ik hem het beste kan instellen dan hoor ik het graag, ik zet nu altijd het ijzer uit maar weet niet of dat goed is.
verder hoop ik dat ik voor t forum en t forum voor mij van toegevoegde waarde zal zijn.
tot lezens schrijvens en misschien wel ziens!!
Grtzzz
Ruud
|
| 26 apr 2011, 12:48 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28574 Woonplaats: Kerkrade
|
 Re: Nieuw hier! uit het zonnige zuiden:P
hoi @ Ruud,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,  hier bij ons en ik wens je een aangename en vooral een leerzame tijd toe Bocholtz is maar 5 km hier van Kerkrade-West waar ik woon vandaan eer zullen we meer mensen zijn die met een Fischer zoeken en je daarbij tips kunnen geven,anders kom je maar eens bij mij langs en kijken wat we aan je instellingen kunnen doen . grt Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 26 apr 2011, 14:00 |
|
 |
|
Maurits
|
Welkom.
_________________ Lieve Heer, bescherm mij alstublieft tegen mijn vrienden. Met mijn vijanden reken ik zelf wel af.
|
| 26 apr 2011, 15:52 |
|
 |
|
Hans1971
|
Welkom en een fijne tijd gewenst 
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 26 apr 2011, 16:56 |
|
 |
|
lucky nero
Geregistreerd: 15 apr 2008, 22:27 Berichten: 5333 Woonplaats: landgraaf
|
hoi ruud je hebt de weg naar het forum gevonden ik hoop dat er iemand is die je kan helpen met de instellingen voor jou detector. anders moet je maar eens een berichtje sturen naar onze forum dealer wilhelm bos,die staat boven aan op de pagina. gr. lucky nero 
|
| 26 apr 2011, 17:25 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
Ha die Ruud welkom in ons midden,..fijne tijd hier op het forum gewenst er zal zeker iemand zijn die je zal helpen met jou MD ik ben ook limbo, Maasbracht, das kerkrade Noord  grapje Chris mvg Bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 26 apr 2011, 19:24 |
|
 |
|
Legionair
Geregistreerd: 03 feb 2010, 16:40 Berichten: 5743 Woonplaats: Ewijk
|
 Ruud, een fijne tijd op dit prachtige Forum 
_________________ Wie zijn verleden niet kent, heeft ook geen toekomst
|
| 26 apr 2011, 20:00 |
|
 |
|
van Otterloo
|
Hallo Ruud,van harte welkom op ons forum en ik zou zeggen,kom a.s. zondag 1 mei naar het 2000 ledenfeest in Utrecht,dan ken je ons bijna allemaal  Grt, Addie  .
_________________ Wat volgt, staat altijd in verband met wat eraan voorafging
|
| 26 apr 2011, 21:22 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
van Otterloo schreef: Hallo Ruud,van harte welkom op ons forum en ik zou zeggen,kom a.s. zondag 1 mei naar het 2000 ledenfeest in Utrecht,dan ken je ons bijna allemaal  Grt, Addie  . ruud , klik hier voor info viewtopic.php?f=198&t=27119meld je aan , en ..... gr bubba 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 26 apr 2011, 21:24 |
|
 |
|
Ruudwar
|
Bedankt allemaal voor het warme welkom!!!
@ chris dat zal ik zeker doen!!
vanavond denk ik weer eens even zoeken.....
|
| 19 mei 2011, 16:45 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
WELCOM Ruud,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, VEEL SUCCES Bocholtz is maar 200 km van DE BOLLEN STEEK VAN DAAN waar ik woon KOM IS EEN KEER LANS grt DE ED
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 19 mei 2011, 16:55 |
|
 |
|
Travis
|
de ed schreef: WELCOM Ruud,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, VEEL SUCCES Bocholtz is maar 200 km van DE BOLLEN STEEK VAN DAAN waar ik woon KOM IS EEN KEER LANS grt DE ED Ja Ed 
|
| 19 mei 2011, 17:21 |
|
 |
|
Ruudwar
|
coinhunter chris schreef: hoi @ Ruud,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,  hier bij ons en ik wens je een aangename en vooral een leerzame tijd toe Bocholtz is maar 5 km hier van Kerkrade-West waar ik woon vandaan eer zullen we meer mensen zijn die met een Fischer zoeken en je daarbij tips kunnen geven,anders kom je maar eens bij mij langs en kijken wat we aan je instellingen kunnen doen . grt Chris  Hey Chris, Ik ben er een tijdje uit geweest door omstandigheden, ik ben sinds kort weer aan het zoeken, maar ik vertrouw de detector niet meer zo heel erg..... je bood hierboven aan om eens langs te komen, misschien heb jij in de gaten of en wat er mis is. Ik hoor wel of je aanbod nog steeds geldig is!!! grtz Ruud
|
| 25 okt 2011, 09:01 |
|
 |
|
Arno Haas
Geregistreerd: 22 maart 2009, 17:19 Berichten: 474 Woonplaats: Kerkrade
|
veelsucces hier ik kom elke dag bij chris een goede vend die stelt um je wel af
_________________ Als een echte haas, een dag niet gegraven, is een dag niet geleefd
|
| 25 okt 2011, 22:42 |
|
 |
|
Marco
|
welcome groet...ook uit het zuiden 
_________________ ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ No me moleste mosquito
|
| 25 okt 2011, 23:32 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 15 berichten ] |
|