|
|
Het is nu 04 jun 2026, 06:20
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 15 berichten ] |
|
Nog wat foto's van een schitterende dag
| Auteur |
Bericht |
|
Legionair
Geregistreerd: 03 feb 2010, 16:40 Berichten: 5737 Woonplaats: Ewijk
|
 Nog wat foto's van een schitterende dag
Voor ons is voorgoed de 1-ste mei veranderd van Dag van de Arbeid naar de Dag van de Gulle lach. Mensen, mensen wat hebben we genoten van alle persoonlijke ontmoetingen en gesprekken, het zien van oude bekenden en het kennismaken met nieuwe nu bekenden. Het was in één woord samengevat: GRANDIOOS!!!!! De testbaan van Detector.be ( Rob) werd druk benut, de Romeinen van de Legio Secunda Augusta hadden over belangstelling niet te klagen en vonden het zelf ook een leuke ervaring. Men stond versteld van de kennis die Forum-leden ten toon spreiden over hun uitrusting en gebruiksvoorwerpen. En dit alles in een stralend zonnetje met een pracht temperatuur. Wat wil een mens nog meer  En tot slot nog een giga-loterij waar velen het geluk mochten vinden Bij deze bedanken wij allen die zich ingespannen hebben om van deze dag een succes te maken. Zowel de mensen van het Beheer, degenen die de catering verzorgden eigenlijk gewoonweg iedereen die een bijdrage heeft geleverd. Laten we vooral Joppie niet vergeten; hij kon de knip trekken Hierbij nog wat foto's van deze ultieme dag.
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Wie zijn verleden niet kent, heeft ook geen toekomst
|
| 02 mei 2011, 18:01 |
|
 |
|
Legionair
|
 Re: Nog wat foto's van een schitterende dag
Nog een paar
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 02 mei 2011, 18:02 |
|
 |
|
Legionair
|
En nog een paar
|
| 02 mei 2011, 18:03 |
|
 |
|
Legionair
|
De laatste
|
| 02 mei 2011, 18:04 |
|
 |
|
willem vd akker
Geregistreerd: 13 jul 2008, 19:37 Berichten: 4274 Woonplaats: leiden
|
Leuke foto´s weer  Ik zit nog steeds na te genieten  Willem vd Akker
|
| 02 mei 2011, 18:06 |
|
 |
|
dagobert
|
Ik sta weer niet op een foto.  Die zijn waarschijnlijk allemaal mislukt. Henk en vrouw, Het was leuk even kennis gemaakt te hebben. En we maken van het jaar nog eens een afspraak zodat we een dagje bij jullie langs komen. Ben namelijk reuze benieuwd wat jullie allemaal in de verzameling hebben. Verder kan ik me er alleen maar bij neerleggen,.....het forumfeest was inderdaad grandioos. Dagobert
|
| 02 mei 2011, 18:10 |
|
 |
|
Anoniem
Geregistreerd: 26 sep 2010, 13:06 Berichten: 3322 Woonplaats: Gorinchem
|
Ik heb het idee dat ik op alle foto's erg belachelijk sta 
_________________ Hiphop & Reggae, ohja, beetje Jazz
|
| 02 mei 2011, 18:10 |
|
 |
|
jeroen V.
|
Het was een toffe kennismaking Henk en Monique! Mooie foto's ook! Maaruh, testbaan  Die heb ik dus niet gezien 
_________________ sommigen hebben alle kennis, althans dar denken ze.
Bedankt voor de determinaties en reacties
Tot ziens
Foto's gepost door jeroen V. blijven eigendom van Jeroen V.
|
| 02 mei 2011, 18:12 |
|
 |
|
Legionair
|
willem vd akker schreef: Leuke foto´s weer  Ik zit nog steeds na te genieten  Willem vd Akker Bij het bekijken van de foto's Willem heb je weer dat grandioze gevoel dat we gisteren ook hadden. Wat een dag, wat een dag. De terugreis ging gisteren prima, we werden op het station afgezet, de machinist liet ons hoffelijk in en bracht ons direct naar bijna huis. Wat kun je nog meer wensen?
|
| 02 mei 2011, 18:16 |
|
 |
|
Legionair
|
dagobert schreef: Ik sta weer niet op een foto.  Die zijn waarschijnlijk allemaal mislukt. Henk en vrouw, Het was leuk even kennis gemaakt te hebben. En we maken van het jaar nog eens een afspraak zodat we een dagje bij jullie langs komen. Ben namelijk reuze benieuwd wat jullie allemaal in de verzameling hebben. Verder kan ik me er alleen maar bij neerleggen,.....het forumfeest was inderdaad grandioos. Dagobert Dat kan ook niet anders Gerard, als je continu met een camera voor je snufferd staat is je gezicht moeilijk vast te leggen. Bij voorbaat al een hartelijk welkom.
|
| 02 mei 2011, 18:18 |
|
 |
|
Travis
|
Smits schreef: Ik heb het idee dat ik op alle foto's erg belachelijk sta  MIJ LIJKT SMITS EEN GUITIGE LACHEBEK 
|
| 02 mei 2011, 18:22 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
Travis schreef: Smits schreef: Ik heb het idee dat ik op alle foto's erg belachelijk sta  MIJ LIJKT SMITS EEN GUITIGE LACHEBEK  **GRINN** Echt wel!
_________________ nog wat gevonden recentelijk?
|
| 02 mei 2011, 19:09 |
|
 |
|
Yvette&René
|
_________________ Groet Yvette & René
De aanhouder vindt!
|
| 02 mei 2011, 19:43 |
|
 |
|
joppie
penningmeester
|
Het was zeker een geslaagde dag Henk mede dankzij jou en Moniek , je had alles top geregeld  , iedereen heeft volop genoten van dit feest en dat smaakt naar meer  , de volgende keer zorg ik voor wijn voor Moniek  . En de knip trekken doe ik graag voor het forum  . gr.joppie.
|
| 02 mei 2011, 20:21 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
ja ha mooi 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|