|
|
|
|
|
|
Het is nu 04 jun 2026, 05:50
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Travis
|
 Mooie boeken
Deze drie boeken gekregen vandaag Voor mijn verjaardag een geschenk van mijn vrouwtje Er is een mooi boek over kelten bij ,de prachtigste voorwerpen staan erin  Velen onder jullie zullen het wel kennen,de uitgave was 2004 in het Engels Deze Nederlandstalige versie is vanaf 2011 in de handel
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 03 mei 2011, 17:09 |
|
 |
|
Roderick
Geregistreerd: 05 dec 2010, 14:38 Berichten: 623 Woonplaats: Zeeland
|
 Re: Mooie boeken
Mooi cadeau Travis, je interesse gaat verschillende kanten op zie ik... 
_________________ luctor et emergo/carpe diem
|
| 03 mei 2011, 17:46 |
|
 |
|
Travis
|
Roderick schreef: Mooi cadeau Travis, je interesse gaat verschillende kanten op zie ik...  Het is allemaal geschiedenis Roderick 
|
| 03 mei 2011, 17:47 |
|
 |
|
Roderick
|
Klopt Travis, alles herhaalt zich en er is niks nieuws onder de zon... 
|
| 03 mei 2011, 17:56 |
|
 |
|
Travis
|
Roderick schreef: Klopt Travis, alles herhaalt zich en er is niks nieuws onder de zon...  of zoals iemand ooit zei:De geschiedenis leert ons dat we niets uit de geschiedenis leren 
|
| 03 mei 2011, 17:59 |
|
 |
|
Roderick
|
[quote="Travis"][quote="Roderick"]Klopt Travis, alles herhaalt zich en er is niks nieuws onder de zon...  [/quote] of zoals iemand ooit zei:De geschiedenis leert ons dat we niets uit de geschiedenis leren  [/quote] Precies dus volg ik mijn motto:Pluk de dag. Wat je hebt kunnen ze niet meer afpakken 
|
| 03 mei 2011, 18:08 |
|
 |
|
dagobert
|
Dat wordt dus veel lezen!! Wat zal het dan stil worden op het forum. Gefeliciteerd nogmaals. En mooie boeken heb je gekregen man. Dagobert
|
| 03 mei 2011, 18:56 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|