|
|
Het is nu 04 jun 2026, 09:52
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 15 berichten ] |
|
Kaak is aangemeld op het politiebureau
| Auteur |
Bericht |
|
Legionair
Geregistreerd: 03 feb 2010, 16:40 Berichten: 5737 Woonplaats: Ewijk
|
 Kaak is aangemeld op het politiebureau
Vanmorgen heb ik de gisteren gevonden kaak op het politiebureau te Beuningen aangegeven. De dienstdoende agent stond zijn ogen uit te kijken toen ik hem de kaak, verpakt in noppenfolie, overhandigde en het hem liet uitpakken. In eerste instantie herkende hij het niet maar toen ik hem vertelde dat het een rest van een menselijk lichaam was werd er al vrij snel iets duidelijk. Ik heb al mijn personalia moeten opgeven, logisch, en men wilde weten hoe of ik de kaak als zodanig herkend had e.d. Na een uitleg van mijn vermoedens, één van de slachtoffers van de oversteek van de Waal door troepen van de 82-ste Airborne Division, werd eindelijk alles op papier gezet en mijn medewerking verzocht bij verdere onderzoeken door TR en/ militaire instanties. Natuurlijk heb ik daar mijn medewerking aan toegezegd en zal in de toekomst waarschijnlijk ook op de hoogte gehouden worden van de voortgang van het onderzoek. Zou toch mooi zijn als een familie eindelijk weet waar hun dierbare gebleven is. Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte.
Groetjes, Legionair.
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Wie zijn verleden niet kent, heeft ook geen toekomst
Laatst bijgewerkt door Legionair op 06 mei 2011, 21:46, in totaal 1 keer bewerkt
|
| 06 mei 2011, 18:23 |
|
 |
|
MARK.
Geregistreerd: 01 nov 2010, 18:07 Berichten: 343 Woonplaats: Op de prairie van Limburg
|
 Re: Kaak is aangemeld op het politiebureau
Mooi verhaal Legionair. Houdt ons op de hoogte!
|
| 06 mei 2011, 18:58 |
|
 |
|
dagobert
|
Kijk, daar doen we het ook voor. Goed gehandeld Henk. Waarschijnlijk hebben ze er achteraf niet veel aan. Maar uitsluiten kan en mag je ook weer niet. Dagobert
|
| 06 mei 2011, 19:02 |
|
 |
|
not
ERELID
Geregistreerd: 30 apr 2008, 21:28 Berichten: 7095 Woonplaats: Silversun
|
HaHa die Henk had het wel willen zien ...........................tja sorry hoor maar dit is het enige wat ik overheb van mijn schoon moeder Nee hoor effe geintje mooi dit het is trouwens weer eens wat anders dan tn/ ts . Ben benieuwd of je daadwerkelijk op de hoogte gehouden word de tijd zal het leren . gr Niels.
_________________ toInfinityandBeyond
|
| 06 mei 2011, 19:11 |
|
 |
|
archeonist
|
Goeie zaak Henk!
|
| 06 mei 2011, 20:38 |
|
 |
|
Travis
|
Die netverzwaarder had je ook moeten meenemen naar politie,ik vermoed een verband met die kaak 
|
| 06 mei 2011, 21:31 |
|
 |
|
Legionair
|
Travis schreef: Die netverzwaarder had je ook moeten meenemen naar politie,ik vermoed een verband met die kaak  Met die netverzwaarder had de flik het waarschijnlijk helemaal niet begrepen, misschien met die Baardman-scherf wel. Zijn vrouwelijke collega had er wel iets weg van. 
|
| 06 mei 2011, 21:49 |
|
 |
|
ronald
|
Henk, je hebt toch niet gelikt en gesnuffeld daar bij de pliezie he? Mvg.
|
| 06 mei 2011, 22:33 |
|
 |
|
ronald
|
Sorry Henk... Nu snap ik waarom je in Beuningen melding hebt gemaakt...  Bijlage: article14277762.jpg
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 06 mei 2011, 22:52 |
|
 |
|
koudi
Moderator
Geregistreerd: 22 apr 2011, 20:52 Berichten: 5401 Woonplaats: silvolde
|
omdat wij niet vergeten ... mooi verhaal 
|
| 06 mei 2011, 22:52 |
|
 |
|
dagobert
|
ronald schreef: Sorry Henk... Nu snap ik waarom je in Beuningen melding hebt gemaakt...  Bijlage: article14277762.jpg Ik ga morgen gelijk op zoek naar een kaak. Dagobert
|
| 06 mei 2011, 22:53 |
|
 |
|
Travis
|
Legionair schreef: Travis schreef: Die netverzwaarder had je ook moeten meenemen naar politie,ik vermoed een verband met die kaak  Met die netverzwaarder had de flik het waarschijnlijk helemaal niet begrepen, misschien met die Baardman-scherf wel. Zijn vrouwelijke collega had er wel iets weg van.  Die netverzwaarder had die schoonmoeder rond haar nek toen ze in het water gegooid werd
|
| 07 mei 2011, 07:56 |
|
 |
|
MARK.
Geregistreerd: 01 nov 2010, 18:07 Berichten: 343 Woonplaats: Op de prairie van Limburg
|
Travis schreef: Legionair schreef: Travis schreef: Die netverzwaarder had je ook moeten meenemen naar politie,ik vermoed een verband met die kaak  Met die netverzwaarder had de flik het waarschijnlijk helemaal niet begrepen, misschien met die Baardman-scherf wel. Zijn vrouwelijke collega had er wel iets weg van.  Die netverzwaarder had die schoonmoeder rond haar nek toen ze in het water gegooid werd Volgens mij moet er nu iets echt aan de kaak gesteld worden! 
|
| 07 mei 2011, 16:32 |
|
 |
|
Legionair
|
not schreef: HaHa die Henk had het wel willen zien ...........................tja sorry hoor maar dit is het enige wat ik overheb van mijn schoon moeder Nee hoor effe geintje mooi dit het is trouwens weer eens wat anders dan tn/ ts . Ben benieuwd of je daadwerkelijk op de hoogte gehouden word de tijd zal het leren . gr Niels. Hoi Niels, het was maar een gedeelte van een kaak, geen hele schedel 
|
| 07 mei 2011, 16:36 |
|
 |
|
Legionair
|
ronald schreef: Sorry Henk... Nu snap ik waarom je in Beuningen melding hebt gemaakt...  Bijlage: article14277762.jpg En dan wil jij beweren dat mijn likken en ruiken nergens toe dient 
|
| 07 mei 2011, 16:37 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 15 berichten ] |
|