|
|
Het is nu 04 jun 2026, 10:04
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 17 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Travis
|
 Proefsleuven
Tijdens een ochtendwandeling kwam ik vanmorgen op een plaats waar men bezig was met het dichtgooien van proefsleuven. Eventjes met de machinist van de graafmachine gesproken:volgens de archeo's zijn die patronen geen natuurlijk fenomeen,de mens had er zijn hand in maar verder tasten ze in het duister.Scherven werden er wel gevonden. Het gaat om een vrij groot stuk waar een bouwverkaveling komt ,heb wel een twintigtal sleuven geteld,zo'n zes bij vijftig meter.
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 13 mei 2011, 11:11 |
|
 |
|
Hans1971
|
 Re: Proefsleuven
Als er toch gebouwd gaat worden, dan kan Travis vast wel even zijn stok uitlaten. Bedoel je piepstok. Volgens mij tel ik 41 sleuven 
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 13 mei 2011, 11:28 |
|
 |
|
Travis
|
Hans1971 schreef: Als er toch gebouwd gaat worden, dan kan Travis vast wel even zijn stok uitlaten. Bedoel je piepstok. Volgens mij tel ik 41 sleuven  Ik wil er eens teruggaan als de kelders uitgegooid worden Hans 
|
| 13 mei 2011, 11:29 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
mooi kan je ook magneten
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 13 mei 2011, 12:00 |
|
 |
|
bennie7
Geregistreerd: 16 apr 2008, 16:59 Berichten: 6425 Woonplaats: Roerdalen the Netherlands
|
oh die heb ook gezien bij dilsen. grt
_________________ [color=#000000][b]@@@MIJN PASSIE ZIJN GESPEN (Liefdevolle schnallen,boucle, buckles, gespen giften zijn natuurlijk ooooo zo leuk )@@@
|
| 13 mei 2011, 15:42 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 17975 Woonplaats: Limbolonie
|
Niets bijzonders Travis het zijn ploegsporen  of een romeins zeebrapad mvg Bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 13 mei 2011, 16:01 |
|
 |
|
detector.be
|
Ik ben er vorige week al op geweest ( kruispunt Dilsen). Deze plaats ligt 500 meter van de vicus van Dilsen en de heirbaan moet dwars door de proefsleuven gelopen hebben.
|
| 13 mei 2011, 17:50 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20727 Woonplaats: utrecht
|
detector.be schreef: Ik ben er vorige week al op geweest ( kruispunt Dilsen). Deze plaats ligt 500 meter van de vicus van Dilsen en de heirbaan moet dwars door de proefsleuven gelopen hebben. dan ben jij er te vroeg op geweest blijf uit openstaande putten/proefsleuven A.U.B gr bubba 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 14 mei 2011, 14:05 |
|
 |
|
detector.be
|
Alleen maar gaan kijken, niet gaan zoeken.....................
|
| 14 mei 2011, 18:54 |
|
 |
|
bubba
|
detector.be schreef: Alleen maar gaan kijken, niet gaan zoeken..................... oh o.k gelukkig maar kijken is altijd goed mijn excuses gr bubba 
|
| 14 mei 2011, 19:52 |
|
 |
|
bubba
|
Hans1971 schreef: Als er toch gebouwd gaat worden, dan kan Travis vast wel even zijn stok uitlaten. Bedoel je piepstok. Volgens mij tel ik 41 sleuven  kom op mensen , denk eens na en maar klagen dat er zoekverboden ...... hou het gewoon bij akkers / stranden / enz.. en laat het onderzoek met rust gr bubba 
|
| 14 mei 2011, 20:01 |
|
 |
|
Travis
|
bubba schreef: Hans1971 schreef: Als er toch gebouwd gaat worden, dan kan Travis vast wel even zijn stok uitlaten. Bedoel je piepstok. Volgens mij tel ik 41 sleuven  kom op mensen , denk eens na en maar klagen dat er zoekverboden ...... hou het gewoon bij akkers / stranden / enz.. en laat het onderzoek met rust gr bubba  Ik heb daar maar gewoon gekeken  .....echt waar....en ook nog van heel veraf 
|
| 14 mei 2011, 20:07 |
|
 |
|
bubba
|
kijken is o.k travis je begrijpt mijn reacties toch wel gr bubba 
|
| 14 mei 2011, 20:23 |
|
 |
|
Hans1971
|
bubba schreef: kijken is o.k travis je begrijpt mijn reacties toch wel gr bubba  Maar als er straks grote shovels komen, en die schuiven alles weg daar ten behoeve van bebouwing. Want als ik de berichten lees gaan ze dat doen. Dan is er toch niks mis mee om de hopen zand af te zoeken. Straks dan he, als de bebouwing is begonnen. Kijk dat je nu niet gaat snap ik.
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 14 mei 2011, 20:25 |
|
 |
|
Travis
|
Jazeker Bubba begrijp ik jouw reactie.....is helemaal waar wat je zegt.De regels respecteren komt ons op termijn enkel ten goede. Zoals Hans zegt,als de bouwwerkzaamheden beginnen kan het wel 
|
| 14 mei 2011, 20:28 |
|
 |
|
bubba
|
Travis schreef: Jazeker Bubba begrijp ik jouw reactie.....is helemaal waar wat je zegt.De regels respecteren komt ons op termijn enkel ten goede. Zoals Hans zegt,als de bouwwerkzaamheden beginnen kan het wel  als het onderzoek in zijn geheel klaar is wel ja maar das nog niet zo dus... gr bubba 
|
| 14 mei 2011, 20:32 |
|
 |
|
Hans1971
|
bubba schreef: Travis schreef: Jazeker Bubba begrijp ik jouw reactie.....is helemaal waar wat je zegt.De regels respecteren komt ons op termijn enkel ten goede. Zoals Hans zegt,als de bouwwerkzaamheden beginnen kan het wel  als het onderzoek in zijn geheel klaar is wel ja maar das nog niet zo dus... gr bubba  Maar dat bedoel ik ook Bubbels. Snap ook wel dat je er nog niet op moet. Als snapt vast niet iedereen dat.
|
| 14 mei 2011, 20:39 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 17 berichten ] |
|