|
|
Het is nu 03 jun 2026, 07:57
|
Deel Keltische muntschat geveild
| Auteur |
Bericht |
|
Travis
|
 Re: Deel Keltische muntschat geveild
Allemaal toffe "vrienden" hier tot het om geld gaat....het gaat slecht met de mensheid 
|
| 31 mei 2011, 17:00 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
met mijn gaat het goed hoor
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 31 mei 2011, 17:03 |
|
 |
|
dagobert
|
Travis schreef: Allemaal toffe "vrienden" hier tot het om geld gaat....het gaat slecht met de mensheid  Altijd al geweest. Zal altijd zo blijven. Dagobert
|
| 31 mei 2011, 17:16 |
|
 |
|
Aardvark
Geregistreerd: 05 okt 2008, 19:00 Berichten: 884 Woonplaats: Voerendaal
|
Goed gedaan Paul, van harte en laat het goede niet verzuren door het slechte. Grt Aardvark
_________________ De pleuris is reeds uitgebroken...
|
| 31 mei 2011, 17:18 |
|
 |
|
Aardvark
Geregistreerd: 05 okt 2008, 19:00 Berichten: 884 Woonplaats: Voerendaal
|
Travis schreef: Allemaal toffe "vrienden" hier tot het om geld gaat....het gaat slecht met de mensheid  niet allemaal, wel een heleboel. De kunst is om ze tijdig eruit te filteren.
_________________ De pleuris is reeds uitgebroken...
|
| 31 mei 2011, 17:20 |
|
 |
|
lost
|
In 1 woord geweldig!!!!! Ook al vindt je niets het is een heerlijke hobby, en jij hebt wat moois gevonden waar veel mensen van kunnen genieten. Nu en over 100 jaar en meer. Het toch mooi wat we vinden wat al jaren onberoerd onder de grond zit het is één brok geschiedennis wat naar boven komt.
Gefeliciteerd Gr Lost
|
| 31 mei 2011, 17:27 |
|
 |
|
peter
Moderator
Geregistreerd: 14 feb 2009, 17:49 Berichten: 7596 Woonplaats: Deventer
|
Van harte Paul En wat een opbrengst nog zeg  ,stomme vraag misschien heb je alleen gouden verkocht of ook zilveren. Wat die aasgier betreft,tja gewoon een zielige vertoning heb t zelf ook meegemaakt toen ik mn romeinse muntschat vond. Mn toenmalige overbuurman is ons eens achterna gereden en was daar ook ineens aan t zoeken,we hebben toen zn auto even klem gezet en ............................................................  en t probleem was opgelost. gr Peter (en geniet van t geld) 
_________________ gr Peter zoekt met een Manticore
|
| 31 mei 2011, 17:45 |
|
 |
|
antoninvs
|
Hoi Paul Van harte gefeliciteerd met de mooie opbrengst,gelijk heb je en prachtig dat de munten een mooie plaats hebben gekregen. Het gevoel van de schat vinden en de alle mooie momenten er om heen zullen je altijd bij blijven. dat kom je niet meer kwijt Eeen gouden tijd voor een gouden kerel Veel geluk en op naar een volgende suc6 groetjes antonio
|
| 31 mei 2011, 19:30 |
|
 |
|
paul
|
Hoth schreef: @ Paul: Proficiat met de opbrengst, geniet ervan! Tevens wil ik graag kritisch zijn inzake de ''negatieve berichten'' in deze thread. Tot mijn verbazing las ik vorige week deze uitgave van het DDA Magazine: http://www.detectoramateur.nl/magazine/102.pdfHierin staat een compleet andere weergave van het voorval, en werd er niet met modder gesmeten. Wie er gelijk of ongelijk heeft, daar kan ik niet over oordelen, simpel weg omdat ik er niet bij was. Dat anderen, die er ook niet bij waren, wel kunnen oordelen, dat is aan hen. Wat ik zeggen wil is het volgende: Niemand verdient het om voor alles en nog wat uitgemaakt te worden, zeker niet publiekelijk, schuld of onschuld in het midden gelaten. Want, als we dat doen, dan zijn we net zo slecht bezig als diegene waarover we oordelen, toch? Laten we blij zijn voor Paul, en laten we de '' strontbak '' gewoon staan i.p.v erin te roeren, daar gaat het alleen maar harder van stinken. En eerlijk gezegd ben ik van mening dat er al genoeg over is gezegd, toch? Ik ben het erover eens dat er in deze wereld veel haat en nijd is, maar laten wij ons verstandig opstellen, haat en nijd verziekt onze prachtige hobby. Er bovendien zijn er veel interessantere dingen om over te praten, nietwaar? Groet, Patrick Hoi Patric, Dankjewel voor je felicitaties. Wat jij als negatieve berichtgeving ervaart in deze thread, en leest ,is een voortvloeisel en een gevolg van eerdere berichtgevingen die gedaan zijn door bepaalde personen waaraan ik totaal geen enkele invloed op gehad hebt maar ontstaan zijn uit feiten. Feitelijkheden die iemand doet cq constateerd die kunnen voor je werken maar kunnen ook in je nadeel gaan werken vooral in de metaaldetectiewereld. In de DDA heb ik op een zeer mooie wijze het verhaal neergezet en heb de "slechte"zaken bewust eruit gelaten. Als ik het verhaal had moeten opschrijven hoe het daadwerkelijk gegaan is dan was het nooit gepubliceerd geworden en had het onze (ik vind nog steeds een super mooie hobby) ontzettend veel schade toegebracht.Tevens ben ik nog altijd van mening dat het een TEAM geweest is die dit spektakel veroorzaakt heeft. Ik ben het helemaal mee eens dat je schrijft dat ik citeer "Niemand verdient het om voor alles en nog wat uitgemaakt te worden, zeker niet publiekelijk, schuld of onschuld in het midden gelaten. Want, als we dat doen, dan zijn we net zo slecht bezig als diegene waarover we oordelen, toch? Nu ben ik niet de persoon om daarop terug te komen maar als je de threads over de goudschat goed leest dan zie je vanzelf waar het mis gaat in de communicatie en dat daar niet de juiste feiten worden weergegeven. Ik ben het helemaal met je eens Hoth dat we ons boven de haat en nijd moeten verheven en gewoon onze leuke hobby moeten blijven uitvoeren maar we moeten ook niet bang zijn om in een goed constructief gesprek onze mening kenbaar te maken en we moeten ook in durven gaan op handreikingen en uitnodigingen om luchten te klaren en niet haat en nijd opmerkingen als tegenbericht te krijgen. Verder vindt ik het tof van je om mee te delen in mijn feestvreugde maar dat heb je al vanaf het begin gedaan  mijn dank ervoor Ik wil een ding privé vertellen aan een ieder: als je meemaakt wat wij als gezin meegemaakt hebben dan zijn de materialistische dingen inclusief keltische muntschat maar onbeduidende zaken. Heren en dames er gaat niks maar dan niks boven een goede gezondheid en tevreden zijn! En ik spreek uit ervaring dat een goede gezondheid helaas niet vanzelfsprekend is. Veel zoekgroeten en THX, Groetjes Paul
|
| 31 mei 2011, 22:26 |
|
 |
|
paul
|
Heren en Dames Zoekers.
Even voor alle duidelijkheid over negatieve berichtgeving omtrent Ambianni.
Ambianni is niet diegene die alles in het werk heeft gesteld om mijn adres en telefoonnummer te achterhalen en te traceren, wie dit wel gedaan heeft, dat doet er niet toe.
Ambianni heeft wel het telefoonnummer gekregen en mij persoonlijk gebeld om mij te feliciteren met mijn mooie vondst en het verzoek gedaan om ook op de bewuste plek te mogen gaan zoeken. Tevens heeft Ambianni aangegeven als ik er niet akkoord mee zou zijn, dan gaf hij aan om er niet te gaan zoeken.
Ik heb Ambianni toen geantwoord en lees dit nu aub goed dit zijn geen type fouten:
Richard het veld is niet van mij en ik vind het fijn en goed als je ook mee komt zoeken!!!!!
Dus Richard alias Ambianni treft geen enkele blaam in de negatieve berichtgeving die ontstaan is. Tot op heden ten dage hebben Ambianni en ik zeer regelmatig contact en heb hem (en gezin) leren kennen als een persoon die een warm hart heeft in woord en daad.
Hopende dat deze onduidelijkheid / misverstand nu eens en voor altijd uit de weg geruimd te zijn, en die het niet wil geloven stuur me even een PB.
Met vriendelijke groeten,
De nog altijd trotse Paul
|
| 31 mei 2011, 22:40 |
|
 |
|
paul
|
 Re: Kassa!
bikernico schreef: Hoi Paul, Van harte met de verkoop van je Kelten Ik hoorde je toen ik naar huis reed op radio 1. Gaaf intervieuw en zoals je er in aangaf het gaat om het zoeken en niet altijd om het vinden.. een super hobby als ontspanning naast je werk Je maakte je nog zorgen of ze wel in holland bleven  , maar gelukkig is alles goed gekomen . Ik wens je heeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes met de centen. Met vriendelijke detectorgroet uit Apeldoorn Nico Dankjewel Nico, Het is inderdaad een leuk interview geweest en ik heb er heel veel leuke reacties opgekregen. Tevens ben ik oprecht blij dat ze compleet blijven en in Nederland blijven. Dat met die centen dat gaat wel lukken Bedankt voor je felicitaties, Groetjes Paul
|
| 31 mei 2011, 22:46 |
|
 |
|
paul
|
frenk schreef: Paul wat een leuk bedrag kerel daar moet ik toch heel wat woningen voor schilderen Geniet er maaar lekker van  Hoi Frenk, [quote="frenk"]Paul wat een leuk bedrag kerel daar moet ik toch heel wat woningen voor schilderen Ik ook Frenk, Genieten dat deden we al. Thx Frenk, Groetjes Paul
|
| 31 mei 2011, 22:50 |
|
 |
|
paul
|
lost schreef: In 1 woord geweldig!!!!! Ook al vindt je niets het is een heerlijke hobby, en jij hebt wat moois gevonden waar veel mensen van kunnen genieten. Nu en over 100 jaar en meer. Het toch mooi wat we vinden wat al jaren onberoerd onder de grond zit het is één brok geschiedennis wat naar boven komt.
Gefeliciteerd Gr Lost Dankjewel Lost, Ik ben het helemaal met je eens. Groet Paul
|
| 31 mei 2011, 22:51 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 17975 Woonplaats: Limbolonie
|
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 31 mei 2011, 22:55 |
|
 |
|
paul
|
HIHIHIHIHI Bert, Dat zou je wel willen. Dankjewel Bert. Groetjes Paul
|
| 31 mei 2011, 23:11 |
|
 |
|
paul
|
Bone Idle schreef: Ha Paul, Ook ik hoorde het op Radio 1, prachtig resultaat man en een leuk interview. Hele goeie reklame voor onze hobby!  , Dick Hoi Dick, Dat vind ik ook THX, groetjes Paul
|
| 31 mei 2011, 23:12 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
zo paul ook weer is wakker
|
| 31 mei 2011, 23:14 |
|
 |
|
paul
|
hylke schreef: Hoi Paul, Heb je gezien en gesproken op het forumfeest en natuurlijk de munten gezien Ben blij voor je dat het zoveel heeft opgebracht  Doe er leuke dingen mee Het is je gegund Hylke Dankjewel Hylke, ik vond het ook fijn om kennis met je gemaakt te hebben op het forumfeest Groet Paul
|
| 31 mei 2011, 23:15 |
|
 |
|
paul
|
de ed schreef: zo paul ook weer is wakker Ben ik vaker maar heb dan geen zin om iets te typen. Met zoveel mooie woorden en bedankjes wil ik ze toch persoonlijk beantwoorden maar dan ben ik nog even bezig. Morgen ga ik ook nog verder met beantwoorden. vandaag een drukke dag gehad met weer interviews en televisie optreden. Maar ik ga dadelijk lekker Maar jij bent ook nog wakker Groetjes Paul
|
| 31 mei 2011, 23:19 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
ha dan blijven we schrijven een paar weken lang paul ja klopt ik ben ook wakker nou ik vind top wat je doet 
|
| 31 mei 2011, 23:22 |
|
 |
|
paul
|
de ed schreef: ha dan blijven we schrijven een paar weken lang paul ja klopt ik ben ook wakker nou ik vind top wat je doet  Ik ook,hihihihihi Groetjes Paul
|
| 31 mei 2011, 23:31 |
|
 |
|
paul
|
Pegasus22 schreef: Van harte gefeliciteerd. Ik ken je wel niet, maar het is vast goed terecht gekomen. Daarbij: Je hebt met respect de boel in werking gezet, en dat is voor mij persoonlijk het meeste waard.
Groet Sjoerd. Hoi Sjoerd, Het in gang zetten van dit hele proces was voor mij heel belangrijk en waar het toe geleid heeft is geweldig, goede band met de archeologen, een boek met nieuwe inzichten enz. Dit alles is ook heel veel waard (maar ik ben toch blij met de geldelijke waarde) Groet Paul
|
| 31 mei 2011, 23:34 |
|
 |
|
paul
|
peter schreef: Van harte Paul En wat een opbrengst nog zeg  ,stomme vraag misschien heb je alleen gouden verkocht of ook zilveren. Wat die aasgier betreft,tja gewoon een zielige vertoning heb t zelf ook meegemaakt toen ik mn romeinse muntschat vond. Mn toenmalige overbuurman is ons eens achterna gereden en was daar ook ineens aan t zoeken,we hebben toen zn auto even klem gezet en ............................................................  en t probleem was opgelost. gr Peter (en geniet van t geld)  Hoi Peter, Alle tien de zilveren en de zes gouden munten zijn als een lot verkocht aan een museum in Nederland Tja in onwetendheid heb ik wel eens verkeerde dingen gedaan zoals teveel op het forum schrijven. Groetjes Paul Groetjes
|
| 31 mei 2011, 23:38 |
|
 |
|
paul
|
Aardvark schreef: Goed gedaan Paul, van harte en laat het goede niet verzuren door het slechte. Grt Aardvark Hoi Rob, THX voor je advies, maar dat was ik ook aan het doen. We zien ons. Groet Paul
|
| 31 mei 2011, 23:39 |
|
 |
|
paul
|
antoninvs schreef: Hoi Paul Van harte gefeliciteerd met de mooie opbrengst,gelijk heb je en prachtig dat de munten een mooie plaats hebben gekregen. Het gevoel van de schat vinden en de alle mooie momenten er om heen zullen je altijd bij blijven. dat kom je niet meer kwijt Eeen gouden tijd voor een gouden kerel Veel geluk en op naar een volgende suc6 groetjes antonio Hoi Toon, Als ik in het bejaardenhuis zit en ben gezond van geest dan denk ik nog heel vaak terug aan het jaar 2008 met de maand maart speciaal. Het begin van iets groots was toen ontdekt. Mijn naam zal altijd verbonden blijven aan de Kelische goudschat van Maastricht. En als ik ooit eens kleinkinderen heb kunnen die lekker zeggen"mijn opa heeft een echte goudschat gevonden"leuk hé. Met vriendelijke groet en THX voor je complimenten, Paul
|
| 31 mei 2011, 23:44 |
|
|