|
|
Het is nu 04 jun 2026, 11:10
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 15 berichten ] |
|
jong jong wat val dat tegen van jullie een klein beet je regen en ze blijfthuis
| Auteur |
Bericht |
|
de ed
ForumJoker
|
 jong jong wat val dat tegen van jullie een klein beet je regen en ze blijfthuis
Geregistreerde gebruikers: ALFABOY, Arno Haas, Bing [Bot], bolivar, deepscandd1400, EXPLORER, frenk, Google [Bot], hannibal, Jamiemaus, Madelinus, MDgek, MSNbot Media, nakky, pinkeltje, ronnymacaroni, Tonnie, Travis, vickhermsen, XpSven, Yahoo [Bot], Zwieper 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 11 jun 2011, 13:16 |
|
 |
|
Travis
|
 Re: jong jong wat val dat tegen van jullie een klein beet je regen en ze blijfthuis
de ed schreef: :oooo Geregistreerde gebruikers: ALFABOY, Arno Haas, Bing [Bot], bolivar, deepscandd1400, EXPLORER, frenk, Google [Bot], hannibal, Jamiemaus, Madelinus, MDgek, MSNbot Media, nakky, pinkeltje, ronnymacaroni, Tonnie, Travis, vickhermsen, XpSven, Yahoo [Bot], Zwieper  Dit schrijft de ed terwijl hij aan het magneten is 
|
| 11 jun 2011, 13:20 |
|
 |
|
hannibal
|
 Re: jong jong wat val dat tegen van jullie een klein beet je regen en ze blijfthuis
_________________ gr Hannibal
|
| 11 jun 2011, 13:23 |
|
 |
|
ronnymacaroni
Geregistreerd: 03 apr 2011, 11:37 Berichten: 887 Woonplaats: Streken van Brugge ~BELGIE~
|
Ela ela, ik ben wel druk bezig hé 
_________________ Als het maar oud is!
|
| 11 jun 2011, 13:24 |
|
 |
|
EXPLORER
Geregistreerd: 13 maart 2009, 10:02 Berichten: 197 Woonplaats: velsennoord
|
Ik sta nu Te magneten in bears (friesland) Lekker er uit met de Fam op een boeren camping farm! En regen ! Ook hier!! Straks maar ff waterzoeken naast Leeuwarden 
_________________ groetjes martijn
ik heb dyslectie overwonnen! ik maak nog steets taalfouten....maar het maakt me geen donder meer uit....
|
| 11 jun 2011, 13:25 |
|
 |
|
Travis
|
Ik zit momenteel op een Noorse vissersboot op makreel en kabeljauw te vissen
|
| 11 jun 2011, 13:27 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
EXPLORER schreef: Ik sta nu Te magneten in bears (friesland) Lekker er uit met de Fam op een boeren camping farm! En regen ! Ook hier!! Straks maar ff waterzoeken naast Leeuwarden  hans en maus zitten in deventer niet op de camping maar op de wal
|
| 11 jun 2011, 13:28 |
|
 |
|
XpSven
Geregistreerd: 16 apr 2010, 11:13 Berichten: 2016 Woonplaats: Lanaken (Oost-Limburg °België° )
|
en ondertussen te balen dat je je magneet kwijt bent 
_________________ I always say: " Who doesn't search, shall find nothing "
|
| 11 jun 2011, 13:28 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
ha han man jij weet hoe ik ben zo ik moet weer naar buiten van mijn vrouw kloten regen
|
| 11 jun 2011, 13:30 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
nu het mooi weer is zijn ze weg
|
| 11 jun 2011, 16:04 |
|
 |
|
la taupe
|
Bah, hier ook regenbuien en tussendoor mooi zonnetje, vandaag m'n huis verder afwerken, morgen beetje magneten, hopelijk vind ik geen fibels 
|
| 11 jun 2011, 16:19 |
|
 |
|
Legionair
Geregistreerd: 03 feb 2010, 16:40 Berichten: 5737 Woonplaats: Ewijk
|
Travis schreef: Ik zit momenteel op een Noorse vissersboot op makreel en kabeljauw te vissen Hollandse Nieuwe is op dit moment populairder Saro; 41 stuks voor slechts 10 euro. Wel zelf schoonmaken. 
_________________ Wie zijn verleden niet kent, heeft ook geen toekomst
|
| 11 jun 2011, 17:44 |
|
 |
|
Travis
|
Legionair schreef: Travis schreef: Ik zit momenteel op een Noorse vissersboot op makreel en kabeljauw te vissen Hollandse Nieuwe is op dit moment populairder Saro; 41 stuks voor slechts 10 euro. Wel zelf schoonmaken. 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 11 jun 2011, 19:59 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
XpSven schreef: en ondertussen te balen dat je je magneet kwijt bent  ja hij is nog te redden met een boot
|
| 11 jun 2011, 20:06 |
|
 |
|
XpSven
Geregistreerd: 16 apr 2010, 11:13 Berichten: 2016 Woonplaats: Lanaken (Oost-Limburg °België° )
|
heb jij een boot dan Ed 
_________________ I always say: " Who doesn't search, shall find nothing "
|
| 11 jun 2011, 20:33 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 15 berichten ] |
|