|
|
Het is nu 04 jun 2026, 09:55
|
Struinen langs de Waal met Hans.
| Auteur |
Bericht |
|
Legionair
Geregistreerd: 03 feb 2010, 16:40 Berichten: 5737 Woonplaats: Ewijk
|
 Struinen langs de Waal met Hans.
Na op dinsdag met Hans naar de opgraving te zijn geweest en de vondsten te hebben bekeken was het gisteren dan zover. Met zijn tweeën zouden we langs de Waal gaan struinen. Ik had een aardig plan in gedachten waarbij we de oversteekplaats van de manschappen van de 82-e Airborne-division maar ook het gedeelte waar de Waal het Romeinse Nijmegen gedeeltelijk verspoeld heeft zouden kunnen gaan bekijken. Met dit super lage water volop kans om iets leuks tegen te komen. Helaas kon dit geen doorgang vinden dus hebben we een alternatieve route genomen. Vanaf Weurt zijn we stroomafwaarts gegaan in de hoop toch nog verspoeld materiaal tegen te komen. Het was lekker weer voor een wandeling en dus bereikten we al snel het eerste strand. Dat was vondstloos maar het tweede strand bood al wat meer en bij het derde en het vierde strand was het nog leuker. Na enkele kilometers gejut te hebben besloten we om de terugreis maar eens te aanvaarden. Toch nog enkele leuke stukken gevonden op die terugtocht zoals een mooi stuk bewerkte Tufsteen. In de verte zagen we een jongedame lopen en jullie geloven het misschien niet maar het was een Brunette, de 4-potige die ze bij zich had was niet alleen groot en fors maar ook nog eens bruin. Alle dromen uitgekomen: en vondsten en twee brunettes. Hans vond de streek zo schitterend mooi dat hij spontaan een nieuwe plastic tas ging dragen waarmee hij wilde uitdragen hier nog eens vaker te willen komen. Dus al met al; een groot succes.
De vondsten: een stuk bewerkt Tufsteen, een T.S. bodem met Roulette, een kruikbodem, een bodem van een jeneverfles, een stuk dakpan en ga zo maar door. Jullie kunnen het bekijken op foto 2.
Hans, tot over twee weken als je nog slimmer moet gaan worden.
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Wie zijn verleden niet kent, heeft ook geen toekomst
|
| 16 jun 2011, 15:51 |
|
 |
|
Travis
|
 Re: Struinen langs de Waal met Hans.
Hey Hans  al beetje in vakantiestemming Toch wel gezellig zo'n wandeling Henk....hebt ge geen foto van die twee brunettes 
|
| 16 jun 2011, 16:51 |
|
 |
|
dagobert
|
Het ziet er erg aanlokkelijk uit om een metaaldetector op uit te laten. Best wel benieuwd of daar ook mooie Romeinse munten te vinden zijn?
Henk,
Mocht je zo iets hebben van,........Zou best kunnen? Dan kom ik wel is een keer langs om het uit te proberen.
Dagobert
|
| 16 jun 2011, 16:59 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
zo weeer beter hans
ja mooi het is altijd leuk daar
maar je kijkt wel een beetje sip
md vergeten zeker
we kunnen daar wel is gaan zoeken
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
Laatst bijgewerkt door de ed op 16 jun 2011, 17:05, in totaal 1 keer bewerkt
|
| 16 jun 2011, 17:02 |
|
 |
|
Legionair
|
dagobert schreef: Het ziet er erg aanlokkelijk uit om een metaaldetector op uit te laten. Best wel benieuwd of daar ook mooie Romeinse munten te vinden zijn?
Henk,
Mocht je zo iets hebben van,........Zou best kunnen? Dan kom ik wel is een keer langs om het uit te proberen.
Dagobert Gerard, die mogelijkheid is er wel degelijk. Hans was ook volop aan het speuren naar munten omdat hij de mogelijkheid daar van zag. Zelf kijk ik altijd naar aardewerk en brunettes natuurlijk, ieder zijn eigen tic, zal ik maar zeggen.
|
| 16 jun 2011, 17:08 |
|
 |
|
Legionair
|
Travis schreef: Hey Hans  al beetje in vakantiestemming Toch wel gezellig zo'n wandeling Henk....hebt ge geen foto van die twee brunettes  Heb ik wel Saro, maar die mogen niet op het Forum. Ene was er namelijk naakt aan het wandelen 
|
| 16 jun 2011, 17:09 |
|
 |
|
Legionair
|
de ed schreef: zo weeer beter hans
md vergeten zeker
we kunnen daar wel is gaan zoeken Nee Ed, het tasje zit hem dwars als overtuigd Feyenoord-fan 
|
| 16 jun 2011, 17:10 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
hier was het droog
|
| 16 jun 2011, 17:11 |
|
 |
|
dagobert
|
Legionair schreef: Travis schreef: Hey Hans  al beetje in vakantiestemming Toch wel gezellig zo'n wandeling Henk....hebt ge geen foto van die twee brunettes  Heb ik wel Saro, maar die mogen niet op het Forum. Ene was er namelijk naakt aan het wandelen  Mag geplaatst worden hoor.  Van mij. Dagobert
|
| 16 jun 2011, 17:12 |
|
 |
|
Travis
|
Legionair schreef: Travis schreef: Hey Hans  al beetje in vakantiestemming Toch wel gezellig zo'n wandeling Henk....hebt ge geen foto van die twee brunettes  Heb ik wel Saro, maar die mogen niet op het Forum. Ene was er namelijk naakt aan het wandelen  Hebt ge niet gevraagd zo van...hey madammeke ,wilt ge mijn scherfkes eens zien? 
|
| 16 jun 2011, 17:12 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
kijk henk hier kijkt hij blij 
|
| 16 jun 2011, 17:13 |
|
 |
|
dagobert
|
Legionair schreef: de ed schreef: zo weeer beter hans
md vergeten zeker
we kunnen daar wel is gaan zoeken Nee Ed, het tasje zit hem dwars als overtuigd Feyenoord-fan  Vandaar dat ie dubbel sip stond te kijken. Dagobert
|
| 16 jun 2011, 17:13 |
|
 |
|
Hans1971
|
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 16 jun 2011, 17:15 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
Travis schreef: Legionair schreef: Travis schreef: Hey Hans  al beetje in vakantiestemming Toch wel gezellig zo'n wandeling Henk....hebt ge geen foto van die twee brunettes  Heb ik wel Saro, maar die mogen niet op het Forum. Ene was er namelijk naakt aan het wandelen  Hebt ge niet gevraagd zo van...hey madammeke ,wilt ge mijn scherfkes eens zien?  ja hans zij tegen mijn ik heb ze wel gevraagt en ik mocht ook kijken maar er na maar ze waren te droog
|
| 16 jun 2011, 17:16 |
|
 |
|
dagobert
|
de ed schreef: kijk henk hier kijkt hij blij  Vindt je het gek. Hier had ie een 18krt gouden horloge gewonnen.. Dagobert
|
| 16 jun 2011, 17:17 |
|
 |
|
Anoniem
Geregistreerd: 26 sep 2010, 13:06 Berichten: 3322 Woonplaats: Gorinchem
|
Romeins... 
_________________ Hiphop & Reggae, ohja, beetje Jazz
|
| 16 jun 2011, 17:18 |
|
 |
|
Legionair
|
Travis schreef: Legionair schreef: Travis schreef: Hey Hans  al beetje in vakantiestemming Toch wel gezellig zo'n wandeling Henk....hebt ge geen foto van die twee brunettes  Heb ik wel Saro, maar die mogen niet op het Forum. Ene was er namelijk naakt aan het wandelen  Hebt ge niet gevraagd zo van...hey madammeke ,wilt ge mijn scherfkes eens zien?  De scherfkes lagen bij Hans in het streektasje van de plaatselijke voetbalclub, ge denkt toch niet dat ik gek, lopen en sjouwen is voor een ouwe bok teveel. Daar neem je een jonge hinde voor mee  Jupke 
|
| 16 jun 2011, 20:21 |
|
 |
|
Hans1971
|
Maar die ouwe bok sprong toch nog aardig van de stenen af 
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 16 jun 2011, 20:22 |
|
 |
|
Travis
|
Hans1971 schreef: Maar die ouwe bok sprong toch nog aardig van de stenen af  Jaja ,scherven zoeken zeggen ze dan.......waar ligt dat naaktstrand 
|
| 16 jun 2011, 20:26 |
|
 |
|
dagobert
|
Travis schreef: Hans1971 schreef: Maar die ouwe bok sprong toch nog aardig van de stenen af  Jaja ,scherven zoeken zeggen ze dan.......waar ligt dat naaktstrand  Over naaktstrand gesproken,....... Was een keer aan het zoeken in de Maarseveense plassen. Dit bestaat allemaal uit verschillende strandjes. Via het water kun je dan van strand tot strand lopen. Kom ik op een gegeven moment bij een ander strandje uit, en tot mijn verbazing zag ik een naakte kerel op mij aflopen. Je wil niet weten wat ik toen op dat moment dacht? Ik liep maar gauw het water uit en werd verwelkomt door allemaal naakte mensen die op het gras lagen te zonnen. Sta je dan in je waadpak tussen allemaal naakte mensen. Dagobert
|
| 16 jun 2011, 20:34 |
|
 |
|
peter
Moderator
Geregistreerd: 14 feb 2009, 17:49 Berichten: 7596 Woonplaats: Deventer
|
dagobert schreef: Travis schreef: Hans1971 schreef: Maar die ouwe bok sprong toch nog aardig van de stenen af  Jaja ,scherven zoeken zeggen ze dan.......waar ligt dat naaktstrand  Over naaktstrand gesproken,....... Was een keer aan het zoeken in de Maarseveense plassen. Dit bestaat allemaal uit verschillende strandjes. Via het water kun je dan van strand tot strand lopen. Kom ik op een gegeven moment bij een ander strandje uit, en tot mijn verbazing zag ik een naakte kerel op mij aflopen. Je wil niet weten wat ik toen op dat moment dacht? Ik liep maar gauw het water uit en werd verwelkomt door allemaal naakte mensen die op het gras lagen te zonnen. Sta je dan in je waadpak tussen allemaal naakte mensen. Dagobert Tja dat krijg je he ,als je zo een woest aantrekkelijk lichaam hebt zoals jij 
_________________ gr Peter zoekt met een Manticore
|
| 16 jun 2011, 20:36 |
|
 |
|
dagobert
|
Over naaktstrand gesproken,....... Was een keer aan het zoeken in de Maarseveense plassen. Dit bestaat allemaal uit verschillende strandjes. Via het water kun je dan van strand tot strand lopen. Kom ik op een gegeven moment bij een ander strandje uit, en tot mijn verbazing zag ik een naakte kerel op mij aflopen. Je wil niet weten wat ik toen op dat moment dacht? Ik liep maar gauw het water uit en werd verwelkomt door allemaal naakte mensen die op het gras lagen te zonnen. Sta je dan in je waadpak tussen allemaal naakte mensen. Dagobert[/quote] Tja dat krijg je he ,als je zo een woest aantrekkelijk lichaam hebt zoals jij  [/quote] Whahahah, dat zal wel ja. Beginnen die gasten ook nog eens te vragen wat ik aan het doen was? Naakte dames vindt ik niet zo erg, maar om al die blote piemels te zien. Dagobert
|
| 16 jun 2011, 20:39 |
|
 |
|
Legionair
|
dagobert schreef: Travis schreef: Hans1971 schreef: Maar die ouwe bok sprong toch nog aardig van de stenen af  Jaja ,scherven zoeken zeggen ze dan.......waar ligt dat naaktstrand  Over naaktstrand gesproken,....... Was een keer aan het zoeken in de Maarseveense plassen. Dit bestaat allemaal uit verschillende strandjes. Via het water kun je dan van strand tot strand lopen. Kom ik op een gegeven moment bij een ander strandje uit, en tot mijn verbazing zag ik een naakte kerel op mij aflopen. Je wil niet weten wat ik toen op dat moment dacht? Ik liep maar gauw het water uit en werd verwelkomt door allemaal naakte mensen die op het gras lagen te zonnen. Sta je dan in je waadpak tussen allemaal naakte mensen. Dagobert Dat noemen ze tegenwoordig Overdressed Duckie 
|
| 16 jun 2011, 20:45 |
|
 |
|
Travis
|
|
| 16 jun 2011, 21:18 |
|
 |
|
Hans1971
|
Jij swaffelen met je piepstok, en hun swaffelen met hun piepstokje 
|
| 16 jun 2011, 22:00 |
|
|