|
|
Het is nu 03 maart 2026, 10:13
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 9 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
MArk
Geregistreerd: 25 okt 2008, 22:19 Berichten: 112 Woonplaats: Vorden (Gelderland)
|
 Guess who's back
Tja, ik ben er weer :) even een quote van paar jaar geleden uit de voorstelrubriek, scheelt me typ werk; MArk schreef: bij deze maak ik van de gelegenheid gebruik om mij ook voor te stellen
mijn naam is dus Mark, ik ben 30 jaar oud, woon in de Gelderse Achterhoek in het 8-kastelen dorp Vorden. ben al 14 jaar samen met mijn vriendin Esther. samen hebben we 2 zoontjes van 3,5 jaar en 1 jaar.
ik heb vanaf mijn 14e tot mijn 18e gezocht. daarna weer begonnen toen ik begin 20 was en uiteindelijk door tijdgebrek na een paar jaar de piepstok weer verkocht.
heb nog een andere hobby welke ook enkele jaren mijn beroep is geweest; Karpervissen (heb 2 jaar een eigen magazine gehad welke in 1400 boekwinkels werd verkocht). op dit moment ben ik bedrijfsleider in een supermarkt.
Update; Het werk in de supermarkt was van de een op andere dag afgelopen, door de crisis trok de regering de stekker eruit (was een gesubsidieerd project). Ik ben vervolgens weer voor mijzelf begonnen (textieldrukkerij). Dit vergde veel tijd en geld, heb toen mijn net aangeschafte Explorer weer moeten verkopen om te kunnen investeren . Inmiddels nog een kindje erbij...wederom een jongen :-) Nu het bedrijf loopt, heb ik weer wat meer tijd en ga ik weer met modder spelen op de de Gelderse akkers ;-) jullie zullen me dus weer wat meer zien op het board. Piepze!
_________________ Everything you do in your life, will echo in eternity
|
| 21 jun 2011, 20:50 |
|
 |
|
XpSven
Geregistreerd: 16 apr 2010, 11:13 Berichten: 2016 Woonplaats: Lanaken (Oost-Limburg °België° )
|
 Re: Guess who's back
MArk schreef: Tja, ik ben er weer :) even een quote van paar jaar geleden uit de voorstelrubriek, scheelt me typ werk; MArk schreef: bij deze maak ik van de gelegenheid gebruik om mij ook voor te stellen
mijn naam is dus Mark, ik ben 30 jaar oud, woon in de Gelderse Achterhoek in het 8-kastelen dorp Vorden. ben al 14 jaar samen met mijn vriendin Esther. samen hebben we 2 zoontjes van 3,5 jaar en 1 jaar.
ik heb vanaf mijn 14e tot mijn 18e gezocht. daarna weer begonnen toen ik begin 20 was en uiteindelijk door tijdgebrek na een paar jaar de piepstok weer verkocht.
heb nog een andere hobby welke ook enkele jaren mijn beroep is geweest; Karpervissen (heb 2 jaar een eigen magazine gehad welke in 1400 boekwinkels werd verkocht). op dit moment ben ik bedrijfsleider in een supermarkt.
Update; Het werk in de supermarkt was van de een op andere dag afgelopen, door de crisis trok de regering de stekker eruit (was een gesubsidieerd project). Ik ben vervolgens weer voor mijzelf begonnen (textieldrukkerij). Dit vergde veel tijd en geld, heb toen mijn net aangeschafte Explorer weer moeten verkopen om te kunnen investeren . Inmiddels nog een kindje erbij...wederom een jongen :-) Nu het bedrijf loopt, heb ik weer wat meer tijd en ga ik weer met modder spelen op de de Gelderse akkers ;-) jullie zullen me dus weer wat meer zien op het board. Piepze! Fijn je weer terug te zien Mark 
_________________ I always say: " Who doesn't search, shall find nothing "
|
| 21 jun 2011, 20:51 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
welkom terug MArk
_________________ nog wat gevonden recentelijk?
|
| 21 jun 2011, 21:14 |
|
 |
|
koudi
Moderator
Geregistreerd: 22 apr 2011, 20:52 Berichten: 5405 Woonplaats: silvolde
|
He Mark , groet uit de achterhoek 
|
| 21 jun 2011, 21:30 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
Fijn je hier wer terug te zien  man mvg Bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 21 jun 2011, 21:31 |
|
 |
|
la taupe
|
Posten die vondsten!! 
|
| 21 jun 2011, 21:38 |
|
 |
|
sjoho
|
hoi, welkom terug hier, Mark 
|
| 21 jun 2011, 21:43 |
|
 |
|
Legionair
Geregistreerd: 03 feb 2010, 16:40 Berichten: 5743 Woonplaats: Ewijk
|
Een warm welkom MArk, en weer een prettige tijd op dit Forum. Laat je vondsten maar zien 
_________________ Wie zijn verleden niet kent, heeft ook geen toekomst
|
| 21 jun 2011, 22:00 |
|
 |
|
MArk
Geregistreerd: 25 okt 2008, 22:19 Berichten: 112 Woonplaats: Vorden (Gelderland)
|
Thanks mannen, Ik ga mijn best doen 
_________________ Everything you do in your life, will echo in eternity
|
| 22 jun 2011, 09:25 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 9 berichten ] |