|
|
Het is nu 04 maart 2026, 16:47
|
| Auteur |
Bericht |
|
ADVENTIS
Geregistreerd: 29 aug 2010, 15:53 Berichten: 405 Woonplaats: Brugge - West-Vlaanderen , BELGIË
|
 Re: Weer raak in Alphen
zal ik doen , Maar als ze beginnen , het zijn maar kinderen , ze verwachten zomaar ... Jeweetwel , das niet echt prettig 
|
| 21 jun 2011, 21:57 |
|
 |
|
ADVENTIS
Geregistreerd: 29 aug 2010, 15:53 Berichten: 405 Woonplaats: Brugge - West-Vlaanderen , BELGIË
|
dus ik neem die gierigaard wel terg
|
| 21 jun 2011, 22:00 |
|
 |
|
la taupe
|
ADVENTIS schreef: zal ik doen , Maar als ze beginnen , het zijn maar kinderen , ze verwachten zomaar ... Jeweetwel , das niet echt prettig  Begrijp ik, maar weet je wat......we zijn hier allemaal kinderen Trouwens, je woont in Brugge..... In Oostkamp, Beernem en Knesselare zijn tal van schiiterende zoekplekken waar naar mijn gedacht nooit is gezocht! Vakantie is inzicht, de fiets op en huppakee, op verkenning! 
|
|
 |
|
la taupe
|
ADVENTIS schreef: dus ik neem die gierigaard wel terg Ridderlijk van je! 
|
|
 |
|
ADVENTIS
|
jup , der is daar wel al gezocht, door mij maar denk dat er niet veel zijn 
|
| 21 jun 2011, 22:07 |
|
 |
|
la taupe
|
ADVENTIS schreef: jup , der is daar wel al gezocht, door mij maar denk dat er niet veel zijn  Als je de oude weg neemt van Beernem naar richting Knesselare, kom je net voorbij de strafinrichting voor minderjarige meisjes op de linkerkant een soort van heuvel tegen, met een hele oude grote boerderij op, meer een ruïne. Dat weiland errond is enkel begraasd en nooit beplant. Welnu, de eigenaar is de boer er vlakbij, als je het hem mooi gaat vragen en je putjes netjes dichtdoet mag je er zeker zoeken en ik weet zeker dat er nog veel moois in de grond steekt. Tip van een buurtkenner! 
|
| 21 jun 2011, 22:17 |
|
 |
|
ronnymacaroni
Geregistreerd: 03 apr 2011, 11:37 Berichten: 887 Woonplaats: Streken van Brugge ~BELGIE~
|
ADVENTIS schreef: jup , der is daar wel al gezocht, door mij maar denk dat er niet veel zijn  En door ik 
_________________ Als het maar oud is!
|
| 21 jun 2011, 22:19 |
|
 |
|
ADVENTIS
|
la taupe schreef: ADVENTIS schreef: jup , der is daar wel al gezocht, door mij maar denk dat er niet veel zijn  Als je de oude weg neemt van Beernem naar richting Knesselare, kom je net voorbij de strafinrichting voor minderjarige meisjes op de linkerkant een soort van heuvel tegen, met een hele oude grote boerderij op, meer een ruïne. Dat weiland errond is enkel begraasd en nooit beplant. Welnu, de eigenaar is de boer er vlakbij, als je het hem mooi gaat vragen en je putjes netjes dichtdoet mag je er zeker zoeken en ik weet zeker dat er nog veel moois in de grond steekt. Tip van een buurtkenner!  Leuk , ik ken de buurt daar heeeeel goed , beter dan je kent , neen ik zit niet in de inrichting , woon daar in een straal van , 2-3 kilometer
|
| 21 jun 2011, 22:21 |
|
 |
|
la taupe
|
Wel, dan weet je ook welke boerderij die ik bedoel he, je hebt daar een heel stuk dat zo in de diepte loopt, daar ligt veel militaria uit WO2, allemaal afgeschoten hulzen, maar rond de boerderij heb je meer middeleeuwse stukjes. Als je nog verder rijdt in de andere richting, naar het Bulskampveld, niet ver van Hertsberge,in de bossen is er ook flink wat middeleeuws te vinden. Niet de kant van de vogelopvang maar de kant rechts van die grote vijver!
Laatst bijgewerkt door la taupe op 21 jun 2011, 22:26, in totaal 1 keer bewerkt
|
| 21 jun 2011, 22:25 |
|
 |
|
ronnymacaroni
Geregistreerd: 03 apr 2011, 11:37 Berichten: 887 Woonplaats: Streken van Brugge ~BELGIE~
|
la taupe schreef: ADVENTIS schreef: jup , der is daar wel al gezocht, door mij maar denk dat er niet veel zijn  Als je de oude weg neemt van Beernem naar richting Knesselare, kom je net voorbij de strafinrichting voor minderjarige meisjes op de linkerkant een soort van heuvel tegen, met een hele oude grote boerderij op, meer een ruïne. Dat weiland errond is enkel begraasd en nooit beplant. Welnu, de eigenaar is de boer er vlakbij, als je het hem mooi gaat vragen en je putjes netjes dichtdoet mag je er zeker zoeken en ik weet zeker dat er nog veel moois in de grond steekt. Tip van een buurtkenner!  Interessant Ik zit samen met adventis in klas, we wonen ook niet ver van mekaar dusja bedankt voor de tip. Nuja je hebt de tip aan adventis gegeven! Ik zal toestemmilg vragen of ik ook mag van hem 
|
| 21 jun 2011, 22:26 |
|
 |
|
ADVENTIS
|
hahaha aaron , zeveraar 
|
| 21 jun 2011, 22:28 |
|
 |
|
ADVENTIS
|
la taupe schreef: Wel, dan weet je ook welke boerderij die ik bedoel he, je hebt daar een heel stuk dat zo in de diepte loopt, daar ligt veel militaria uit WO2, allemaal afgeschoten hulzen, maar rond de boerderij heb je meer middeleeuwse stukjes. Als je nog verder rijdt in de andere richting, naar het Bulskampveld, niet ver van Hertsberge,in de bossen is er ook flink wat middeleeuws te vinden. Niet de kant van de vogelopvang maar de kant rechts van die grote vijver! Gatver daar woon ik eeeecht niet ver van 
|
| 21 jun 2011, 22:28 |
|
 |
|
la taupe
|
Wel, dan ben je al gauw een hele zomer bezig, en de volgende zomers ook! 
|
| 21 jun 2011, 22:29 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
ja het zijn nog kinderen ik heb al veel pb van ze gehad net of ze een keer mee kunnen zoeken op op ons top veld jes ik moet zo lachen ze dankt dat echt dat het zo is je loopt zo veld op en bingo : amai ed , ik wist niet dat je zo over ons dacht? sorry maar ik laat me niet beledigen hoor , vroeg ik om op uw velden te lopen gierigaard? informeerde gewoon of ik daar ook mocht zoeken , trouwens nog nooit naar iemand anders gaan zoeken behalve mijn vaste zoekmaat hoi ADVENTIS ha ik moet er wel om lachen dat je zo boos was op mijn nee jo zo moet je dat niet zien ik ben ook wel is boos om iets wat later niks was je mag boos op me zijn maar wat jij er van denkt is niet de bedoeling daar van geweest  ik moet er wel om lachten ADVENTIS ik ben niet boos op jou en nooit geweest ook 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 22 jun 2011, 00:16 |
|
 |
|
ADVENTIS
|
|
| 22 jun 2011, 13:40 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 22 jun 2011, 17:21 |
|
 |
|
ronnymacaroni
|
ADVENTIS schreef: hahaha aaron , zeveraar  niks zeveraar Jiehaa, we hebben hier die plekken van la taupe en die plek je weet wel waar niet ver van school 't Zal een drukke zomer worden  Lekker weer zoeken, is al veel te lang geleden 
|
| 22 jun 2011, 20:41 |
|
|