|
|
Het is nu 03 maart 2026, 18:49
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 19 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
ADVENTIS
Geregistreerd: 29 aug 2010, 15:53 Berichten: 405 Woonplaats: Brugge - West-Vlaanderen , BELGIË
|
 Minelab!!
Heb begrepen dat als je helemaal compleet te zijn , je 2 detectors moet hebben , of meer ^:p om een veldje af toe zoeken , heb nu een xp goldmaxxpower waar ik heel content van ben , maar heb enorm veel goeds gehoord over verschilldende minelabs , ik zit te denken over een minelab etrac ( 2e hands dan wel) een minelab sovereign gt of een safari , graag zou ik iedereen zijn mening willen over een van die 3 md en welke md ik zo nemen? la taupe , ik zag dat jij met een sovereign zoekt? zijn er die er met een safari zoeken , ja hoe bevalt hij jullie? is er een degelijk verschil in diepte ed tussen safari en etrac , laat het me weten , en ja ed , gwoon de batterijen er in en aanzetten 
|
| 25 jun 2011, 17:59 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
 Re: Minelab!!
ja klopt wel wat je zegt
gwoon de batterijen er in en aanzetten
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 25 jun 2011, 18:53 |
|
 |
|
ronnymacaroni
Geregistreerd: 03 apr 2011, 11:37 Berichten: 887 Woonplaats: Streken van Brugge ~BELGIE~
|
ADVENTIS schreef: Heb begrepen dat als je helemaal compleet te zijn , je 2 detectors moet hebben , of meer ^:p om een veldje af toe zoeken , heb nu een xp goldmaxxpower waar ik heel content van ben , maar heb enorm veel goeds gehoord over verschilldende minelabs , ik zit te denken over een minelab etrac ( 2e hands dan wel) een minelab sovereign gt of een safari , graag zou ik iedereen zijn mening willen over een van die 3 md en welke md ik zo nemen? la taupe , ik zag dat jij met een sovereign zoekt? zijn er die er met een safari zoeken , ja hoe bevalt hij jullie? is er een degelijk verschil in diepte ed tussen safari en etrac , laat het me weten , en ja ed , gwoon de batterijen er in en aanzetten  Nog een nieuwe md 
_________________ Als het maar oud is!
|
| 25 jun 2011, 21:51 |
|
 |
|
ADVENTIS
Geregistreerd: 29 aug 2010, 15:53 Berichten: 405 Woonplaats: Brugge - West-Vlaanderen , BELGIË
|
ronnymacaroni schreef: Nog een nieuwe md  Ik heb er 1 ?
|
| 25 jun 2011, 22:42 |
|
 |
|
Jvlivs
Geregistreerd: 16 apr 2008, 19:33 Berichten: 7089 Woonplaats: Kerkrade
|
Hey Adventis, Ik heb 4 detectors en vind ook geen klootte. Je kunt toch maar met 1 zoeken!!! Vele groeten, John.
_________________ A Casa, sulla divane, si trova niente!!!!!!
|
| 25 jun 2011, 22:49 |
|
 |
|
la taupe
|
Prijs/kwaliteit, met onze grondgesteldheid in onze streek Adventis, raad ik je een Minelab Sovereign GT aan, als je wil kan je hem gerust eens een maandje lenen van me en uitvoerig testen. Je kan hem de hele maand augustus hebben 
|
| 25 jun 2011, 22:53 |
|
 |
|
ADVENTIS
|
serieus la taupe , zou ik hem even mogen lenen ? prima zal de laatste 2 weken van augustus zijn , in julie moet ik werken ook , als de patatten uit zijn nodig ik je uit om eens te komen zoeken btw!
|
| 25 jun 2011, 22:54 |
|
 |
|
la taupe
|
Leen hem gerust voor een tijdje, geen enkel probleem. M'n V3 en V3i neem ik mee naar de balkan, maar in september ofzo kan je die ook wel eens lenen, zou die wel niet aanraden als je niet zelf je programma's samenstelt. Veel te duur om te kopen en enkel op fabrieksinstellingen te gaan zoeken. Ja hoor, we zoeken samen wel eens, ken ook nog een leuk veldje in de buurt 
|
| 25 jun 2011, 22:57 |
|
 |
|
ADVENTIS
|
ok , ja die v3i ziet er niet simpel uit , hoe zit het met zijn prestaties?
Ok , klinkt goe :D
|
| 25 jun 2011, 23:29 |
|
 |
|
la taupe
|
ADVENTIS schreef: ok , ja die v3i ziet er niet simpel uit , hoe zit het met zijn prestaties?
Ok , klinkt goe :D Tja, ik zoek nu een jaar of 13-14 met White's, XLT Spetrum en DFX gehad, supermachines vind ik persoonlijk maar moet je goed afstellen en gaan niet echt heel erg diep op kleine objectjes, de V3 en V3i daarentegen doen het beter MITS de juiste afstelling. Men klaagt soms dat het zware machines zijn, maar ieder z'n meug natuurlijk, ik zou ze niet meer kunnen missen en m'n Sovereign ook niet in België!
|
| 25 jun 2011, 23:35 |
|
 |
|
ADVENTIS
|
|
| 26 jun 2011, 22:36 |
|
 |
|
ronnymacaroni
Geregistreerd: 03 apr 2011, 11:37 Berichten: 887 Woonplaats: Streken van Brugge ~BELGIE~
|
Gij gelukzak! Mooi van je la taupe! 
_________________ Als het maar oud is!
|
| 26 jun 2011, 22:40 |
|
 |
|
ADVENTIS
|
Wie kan er me wat meer vertellen over etrac-safari?
|
| 26 jun 2011, 23:30 |
|
 |
|
ADVENTIS
|
|
| 09 jul 2011, 15:27 |
|
 |
|
frank
|
Ik ben ook voornemens van detector te wisselen en over te stappen naar minelab.Nou zit ik te denken over een minelab safari.Zijn er mensen hier op het forum die ervaring hebben met deze detector?Ik zoek nu al enige jaren met de XP goldmaxx en kan maar niet wennen aan de geluiden,met gevolg dat ik veel ijzer opgraaf.Dus als iemand iets meer kan vertellen over de safari laat je horen. gr Frank 
|
| 12 jul 2011, 13:18 |
|
 |
|
archeonist
|
Tja ik kan je wel mijn ervaringen vertellen met mijn Etrac. De Etrac is een detector die volgens mij niet per se veel dieper gaat dan andere hogere en middenklassers, maar het verschil zit 'm in het aantal keer moeten graven en dat is zoooooo belangrijk! Je kunt het discriminatie nivo heel mooi aanpassen op het display en zo ijzer eruit gooien. Het mooie is dan ook nog dat muntjes nog steeds gevonden worden ook al liggen ze dicht in de buurt van ijzer. Ik kan met de Etrac uiteindelijk veel sneller een akker afstruinen en dan ook echt het gevoel hebben dat ik eruit gehaald heb wat er uit te halen viel. Maar ook zonder discriminatie vind ik dat de toonhoogte en de uitlezing op het display het me makkelijk maken om te graven of niet. Enig nadeel is het gewicht en dat maakt het als stort detector wat minder aantrekkelijk alhoewel ik 'm daarvoor ook gebruik hoor.
De Safari is volgens mij een uitgeklede Etrac met veel minder mogelijkheden. Maar als ik jou was zou ik gewoon even een paar dealers afbellen, die kunnen je zo zeggen waarom je niet een Etrac moet nemen maar een Safari of andersom.
|
| 12 jul 2011, 14:06 |
|
 |
|
frank
|
bedankt voor je reactie Archeo!  we gaan eens rondbellen. gr frank 
|
| 13 jul 2011, 18:36 |
|
 |
|
Ambianii
|
welke detector ook...de mooiste vondsten wordt gevonden door de "GELUKKIGE" vinder...je moet erop lopen. dus ik hou het bij de explorer II ,laser voor de snelheid en de Excalibur II voor diepte in water(zonder ervaring) succes allen...ik ga lekker zoeken 
|
| 13 jul 2011, 18:45 |
|
 |
|
Ambianii
|
MINELAB WAS WEER TOPPIE.. 
|
| 25 jul 2011, 20:58 |
|