Logo
Het is nu 03 maart 2026, 19:13

Antwoord op onderwerp  [ 112 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 XP-Deus uitvoerig getest en de E-track deed ook mee (uitslag) 
Auteur Bericht
Antwoord met een citaat
Bericht Re: XP-Deus uitvoerig getest en de E-track deed ook mee (uitslag)
leuke topic :razz:

26 jun 2011, 10:03

Antwoord met een citaat
Hoth schreef:
Ik erger me dood aan het feit, dat er hier lieden zijn die anderen hun mening in de maag willen splitsen.

Nogmaals:

Het is MIJN mening dat de E-Trac voor MIJ te zwaar is en IK graag met de Déus zoek en NEE ik vind het niet belangrijk dat de E-Trac tijdens een SIMULATIE van de werkelijkheid een klein muntje naast ijzer pakt en de Déus niet! En NEE ik wil ook niet met een harnas zoeken en WIE denken SOMMIGEN wel dat ze zijn om MIJ de les te kunnen lezen inzake zoeken en hoe je een detector moet testen?

Duidelijk gaat het hier om Welles Nietes...en dat is jammer!

Gr,

Patrick

Daar gaan we weer met de lange teentjes, schei toch uit met dat geleuter
zie het op alle fora, elke malle pietje wil achter zijn pc'tje zijn gelijkje halen.
Tekens des tijds en typisch Nederlands. Je ziet het ook in het verkeer, al die jokertjes met hun zweterige ratteklauwtjes die denken dat ze hun vingertje moeten opsteken. Totdat je oog in oog staat dan gaan ze huilen......
sorry moest dit even kwijt......ga een kuil graven of kop een muur om als je gefrustreerd bent

Aardvark

26 jun 2011, 10:12
Profiel

Antwoord met een citaat
@ Aardvark:

Waarom verlaag jij jezelf door mij als een gefrustreerd iemand af te schilderen?
Tevens zit jouw reactie vol met denigrerende opmerkingen.

Is dat een weerspiegeling van het niveau hier, of in het geval van jouw reactie, jouw niveau?

Ik heb nog nooit iemand beledigd hier, maar geef wel op een fatsoenlijke wijze met respect mijn mening.
Ik kan er met die pet niet bij, dat er mensen zijn, die menen een ander op hun gedrag te moeten aanspreken, dit vaak op bovengenoemde wijze doen.

En dat is triest....

Gr,

Patrick

26 jun 2011, 10:18
Profiel

Antwoord met een citaat
Nou , ik schrik er wel van deze testen, heb de deus pas gekocht maar nog niet gezocht, hoe kan dit nou? tis voor het eerst dat ik geconfronteert word met min punten van de Deus die juist pluspunten zouden zijn, op engelse sites heb hier niks van vernomen en ga er van uit dat ze daar toch ook uitgebreid testen,jammer dat mijn frans slecht is anders had ik wel een mailtje gestuurt naar alain loubet van Xp want dit is toch wel heel teleurstellend voor zo,n dure detector, maar goed ik ga eerst maar eens zelf zoeken ( dat zal pas denk ik in engeland zijn) en kijken wat ie kan en niet.....
En Willem heb jij de testen ook gedaan ? wat zeg jij ervan?

26 jun 2011, 10:20
Profiel

Antwoord met een citaat
luister knul, ik ga hier niet op in maar ik lees wel mee
denk goed na...

26 jun 2011, 10:24
Profiel

Antwoord met een citaat
Nog even over het harnas,
Ik woon in een erg heuvelachtig gebied en daar heb je echt geen drol aan het harnas,
je bent er meer bezig met het telkens van hoogte te verstellen dan wat anders.

26 jun 2011, 10:29
Profiel

Antwoord met een citaat
@ Aardvark,

Ten eerste wens ik met respect te worden aangesproken.
Het woord "knul" gebruik je daarom gelieve in een andere context.

Ik neem aan dat jij fatsoen bezit?
Reageer dan eens inhoudelijk op mijn beleefde vraag aan jouw adres.

Dit is een forum, dus het staat je vrij om mijn feedback hier te lezen.
Of is jouw reactie als provocatie bedoeld en bevat het wellicht een verkapte bedreiging aan mijn adres?

Ik verneem graag je reactie!

Met vriendelijke groet,

Patrick Uschkereit

26 jun 2011, 11:08
Profiel

Antwoord met een citaat
zeg kunnen we even bij het onderwerp blijven ! stuur lekker een pb naar elkaar.

26 jun 2011, 11:25
Profiel

Antwoord met een citaat
Hoth schreef:
Nogmaals: ( Ook in deze thread gepost: viewtopic.php?f=330&t=3635&start=125):

Ik vind de Déus voor mij de betere keuze t.o.v de E-Trac, dit gegeven zegt niets over de prestaties van de E-Trac.
Gr,

Patrick

Patrick :10

ik begrijp jou wel,maar je kan moeilijk ontkennen dat het een wereld van verschil is tussen die 2 detectoren,..bijde hebben zijn voor en nadelen,..als je een md wil die prestaties levert moet je een minelab hebben,..heb je last van kabels of gewicht,of mischien rugklachten neem dan een Deus,..maar als je met die twee detectoren op een romeinse akker gaat zoeken moet je naderhand niet staan te huilen dat je te weinig hebt gevonden,..trouwens dat hebben we al aan de lijve ondervonden,..ik kan je wel een paar namen noemen van jankende zoekers,..dus ieder zijn meug,..ga zoeken waar je je lekker mee voelt
snap je,..
ik kan mij alleen ergeren als W verteld dat een Minelab het niet op een romeins/ijzerhoudende akker doet,.nadat er bijna of zelfs geen md is die daar de prestaties van de Minelab kan verbeteren

simpel :yh

mvg Bert

26 jun 2011, 11:27
Profiel

Antwoord met een citaat
http://www.youtube.com/watch?v=XxoZkR2_ ... ata_player

26 jun 2011, 11:30
Profiel

Antwoord met een citaat
http://www.youtube.com/watch?v=VZ92eias ... re=related

26 jun 2011, 11:36
Profiel

Antwoord met een citaat
1000 mensen - 1000 meningen.

Laten we elkaar allemaal met respect behandelen zo ook elkaars keuzes.
Er is al genoeg rottigheid.

De een neemt genoegen met minder als ie maar lekker zoekt en de ander neemt alleen genoegen met het beste.

Verder vind ik het geen verkeerd topic, lekker discuseren op een NORMALE manier is toch top. Zo hoort het ook.

26 jun 2011, 11:42
Profiel

Antwoord met een citaat
@ Bert:

Jij slaat hiermee de spijker op zijn kop:

Het gaat erom, dat ieder zijn mening heeft, en beide meningen kloppen, omdat een ieder het vanuit zijn eigen waarheid ziet!
Ik zal niet ontkennen dat de E-Trac een goede machine is, maar ik zal ook niet roepen dat de Déus een slechte machine is.
Deze 2 machines zijn verschillend t.o.v elkaar en hebben beide voordelen én nadelen.

Zoals jij weet zoek ik op een gebied dat sterk vervuild is met ijzer. Het is mijn mening dat de Recovery Speed van de E-Trac hier te laag is, waardoor ik objecten laat liggen. In deze gebieden presteert bijv. de Laser Rapier beter. Zoals ik eerder heb gepost, is mijn nek en mijn linker schouder helemaal stuk ( ik brak 2 nekwervels én scheurde al mijn spieren van mijn schouderblad af na een zwaar motorongeluk ) dus het gewicht van de E-Trac werd voor mij een probleem. Omdat een harnas niets voor mij is, was de Déus al op basis van zijn gewicht de beste keuze.

En nee, ik huil niet als een ander meer vondsten heeft dan ik. Ik gun een ander net zoveel geluk als dat ik mezelf gun.

Even om over na te denken:

Ik ben tijdens mijn ongeluk voor de hemelpoort weggehaald, dus hoeveel geluk kun je als mens hebben?
Dat het geluk me nu soms niet meer meezit interesseert me op het gebied van zoeken geen éne ruk meer, het is maar net hoe je het e.e.a ziet.
Ik heb - zoals ik al schreef - alles wat je kunt vinden al gevonden, alles wat ik nu pak is mooi meegenomen!

Stelling:

Je kunt nog zo`n goede machine hebben, maar als een ander over een vondst loopt, die met zijn machine te detecteren valt, en jij niet, dan heb je nog niets aan de ''beste'' machine, toch?

En geluk kun je nu eenmal niet testen, noch kopen, nietwaar?

Gr,

Patrick

26 jun 2011, 11:45
Profiel
ERELID

Antwoord met een citaat
http://www.youtube.com/watch?v=RuFU2_Tyv0Y

26 jun 2011, 11:50
Profiel
ERELID

Antwoord met een citaat
:07 leuk zo,n discussie

http://www.youtube.com/watch?v=K1PADfib ... re=related

26 jun 2011, 12:01
Profiel

Antwoord met een citaat
Hans1971 schreef:
1000 mensen - 1000 meningen.

Laten we elkaar allemaal met respect behandelen zo ook elkaars keuzes.
Er is al genoeg rottigheid.

De een neemt genoegen met minder als ie maar lekker zoekt en de ander neemt alleen genoegen met het beste.

Verder vind ik het geen verkeerd topic, lekker discuseren op een NORMALE manier is toch top. Zo hoort het ook.

Klopt, typerend is dat de objectiviteit meestal snel verdwijnt als de eigenaren van één van de twee modellen die zijn onderworpen aan een fieldtest in de topic springen. Een fieldtest is juist gebaseerd op proefondervindelijke vaststellingen, dat zegt het woord juist. Hier gaat menigeen kompleet de mist in. Jekan inderdaad zeggen 1000 mensen-1000 meningen, en dat is zeer zeker zo, maar een mening mag een behaald resultaat uit een test niet beïnvloeden.
Ik ben eigenaar van noch een Deus, noch een E-track en spreek me niet uit over prestaties van beide machines. Moest ik twijfelen tussen de aankoop van deze twee modellen zou ik dus NOOIT afgaan op de ervaring van een gebruiker van slechts één van de twee vooropgestelde toestellen, maar uitgebreid zoeken naar fieldtests en zien welke detector het beste aan mijn verwachtingen voldoet.

Het is de bluts met de buil slaan... Als we prestaties gaan vergelijken met gebruiksvriendelijkheid zoals het gewicht slaan we de bal mis qua prestaties. Moest ik om gezondheidsredenen geen zwaarder toestel kunnen gebruiken voor een langere zoekperiode, dan kies ik uiteraard voor het lichtere model, want ik denk niet dat een hobbyist met plezier gaat rondlopen met meer pijn dan nodig als er een andere optie bestaat, en trek je dan wat minder objecten uit de grond al dan niet, dat zou voor mij althans geen mallemoer uitmaken, het moet leuk en ontspannen blijven en tenzij je masochistisch bent ingesteld hoef je dan niet lichaam meer te gaan belasten dan nodig. Daarin volg ik Patrick. Dus Patrick je maakte de juiste keuze van aanschaf, en als je ook nog eens blij bent met de zoekresultaten, wat meer kan jou nog gelukkiger maken, nietwaar?
Wat me een beetje tegen de borst stuit is het IN TWIJFEL TREKKEN van de fieldtest van de twee modellen gedaan door Adbas en Bubba. Kijk, ik heb geen van de twee detectoren te verdedigen, noch Adbas of Bubba, ik ken deze personen louter virtueel en heb de eer nog niet gehad om beide heren te ontmoeten, maar je moet een beetje sportief en professioneel blijven... Dit forum is er van en voor de bodemvondstenliefheber en zoeker en moest ik als leek, of zelfs als gevorderde zoeker, twijfelen tussen juist deze twee detectoren, dan zou ik toch op z'n minst aandacht besteden aan DEZE topic, en GELOOF en WAARDE hechten aan de bevindingen van de test die deze heren hebben gedaan en dan dit resultaat in m'n achterhoofd houden om een aankoopkeuze te gaan maken. Wat je dan ziet van reacties, en daar doel ik dan op ''je moet professioneel blijven'' is opeens de zwaai er van;" ja, maar waren de instellingen wel goed?''...... Kijk, hier heb ik dan persoonlijk een broertje aan dood, deze mensen steken er hun tijd en energie en ook hun geld in om een sluitende test uit te voeren, en die wordt dan opeens teniet gedaan door iemand die zelf nog niet de moeite heeft genomen om zelf eens te gaan testen. Waarom dan nog reageren op deze topic? Als je besluit toch al vast staat WAT je gaat kopen, dan is je keuze al gemaakt, en ga er dan voor. No nonsense....en wees blij met je machine, valt die tegen, welja, schakel dan over. Maar wat ik vooral merk zijn reacties van mensen die reeds één van de twee machines bezitten. Bye bye objectiviteit. Mijn hond is de braafste en geeft het snelste pootjes en hij schijt wel in huis, maar loopt de stront niet open.... Kijk daar gaan we dan weer....

Waar ik als OBJECTIEF persoon voor zou kiezen, zou de machine zijn waar ik specifieke vondsten mee wil vinden op specifieke grondsoorten. Als je dit niet kan vatten, neem dan je lievelingsdetector mee naar de andere kant van de wereld en zoek daar eens.....misschien ben je wel beter af met een Garret Ace dan....

Vriendelijke groet, Mol.

26 jun 2011, 12:08
Profiel
Antwoord met een citaat
Gniffel gniffel.

Ik zit hier ook mee te genieten. Sommige hebben duidelijk geen beurt gehad gisteravond. :lol: :lol: :lol
Welles, nietes, welles, nietes,............

Koop gewoon de Deus en de E-trac. Ben je van alle gezeur af.

Dagobert

26 jun 2011, 12:15
ERELID

Antwoord met een citaat
yep iedereen heeft zo zijn eigen keuzes en je moet er toch overheen lopen laat ons lekker forummen

26 jun 2011, 12:17
Profiel

Antwoord met een citaat
dagobert schreef:
Gniffel gniffel.

Ik zit hier ook mee te genieten. Sommige hebben duidelijk geen beurt gehad gisteravond. :lol: :lol: :lol

Dagobert

Een goeie reden om jouw sloopgoud te verkopen eend :07

26 jun 2011, 12:18
Profiel
ERELID

Antwoord met een citaat
dago hoe weet jij nu dat ik gisteren geen beurt heb gehad :09 :09 :09 :09 :09 :09

26 jun 2011, 12:19
Profiel
Antwoord met een citaat
la taupe schreef:
dagobert schreef:
Gniffel gniffel.

Dagobert

Goudprijs is weer gezakt. :as :as :as :as

Dagobert

26 jun 2011, 12:20
Antwoord met een citaat
frenk schreef:
dago hoe weet jij nu dat ik gisteren geen beurt heb gehad :09 :09 :09 :09 :09 :09

Dat weet ik niet hoor. Ik had gezegd sommigen. Maar ja,....als jij ook geen beurt hebt gehad doe je nog aardig vriendelijk. :lol: :lol: :lol: :10 :10

Dagobert

26 jun 2011, 12:22

Antwoord met een citaat
dagobert schreef:
la taupe schreef:
dagobert schreef:
Gniffel gniffel.

Dagobert

Dagobert

Ah....op de tweehonderdrieënzeventig kilo sloopgoud die je hebt liggen in je kast speelt dat toch geen rol eend :00

26 jun 2011, 12:23
Profiel
Antwoord met een citaat

Dagobert[/quote]

Een goeie reden om jouw sloopgoud te verkopen eend :07[/quote]

Dagobert[/quote]

Ah....op de tweehonderdrieënzeventig kilo sloopgoud die je hebt liggen in je kast speelt dat toch geen rol eend :00[/quote]

Maak me gek. Dan kocht ik meteen een Deus. :lol: :lol: :lol: :lol:
Want ijzer doet tegenwoordig ook 17 eurocent de kilo!! :lol: :lol:

Dagobert

26 jun 2011, 12:29

Antwoord met een citaat
frenk schreef:

Frenk , die test is gedaan met zeer dunne rvs spijkers :07

hoe vaak vind je die op b.v romeinse akkers
daar zijn het gesmeede dikke spijkers van echt ijzer :Hellup:

gr bubba :sd

26 jun 2011, 13:24
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 112 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende