Logo
Het is nu 03 maart 2026, 17:55

Antwoord op onderwerp  [ 137 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
 Nieuwe detector: Minelab E-TRAC !!!(metaaldetector info) 
Auteur Bericht
ERELID

Antwoord met een citaat
Bericht Re: Nieuwe detector: Minelab E-TRAC !!!(metaaldetector info)
jongens etrack of xp deus of wat voor een detector ook je moet er toch over heen lopen met goldmax power raap ik ook veel ijzer op

ik zeg nogmaals kwestie ven geluk en je moet er overheen lopen

jongens dat is mijn mening :sd

25 jun 2011, 22:21
Profiel

Antwoord met een citaat
Bubba,

Feiten zijn subjectief, want tussen wat jij en Adbas hebt ontdekt, en wat mijn bevindingen zijn, zit een wereld van verschil.

Als ik iets schrijf over een detector, dan doe ik deze uitspraken op basis van MIJN bevindingen, en geheel zonder enig belang.
Dat een ander andere bevindingen heeft, dat lijkt me logisch, en dat respecteer ik.

Daarnaast ben ik een doorgewinterde zoeker en heb alle top detectoren ( Behalve de goudzoekers) in mijn bezit gehad én uitvoerig getest.
Dat impliceert dus dat ik in ieder geval weet hoe deze detectoren presteren en hoe ik ze moet afstellen.

Gr,

Patrick

25 jun 2011, 22:21
Profiel

Antwoord met een citaat
Hoth schreef:
Bubba,

Feiten zijn subjectief, want tussen wat jij en Adbas hebt ontdekt, en wat mijn bevindingen zijn, zit een wereld van verschil.

Als ik iets schrijf over een detector, dan doe ik deze uitspraken op basis van MIJN bevindingen, en geheel zonder enig belang.
Dat een ander andere bevindingen heeft, dat lijkt me logisch, en dat respecteer ik.

Daarnaast ben ik een doorgewinterde zoeker en heb alle top detectoren ( Behalve de goudzoekers) in mijn bezit gehad én uitvoerig getest.
Dat impliceert dus dat ik in ieder geval weet hoe deze detectoren presteren en hoe ik ze moet afstellen.

Gr,

Patrick

ook ik heb geen enkel belang in welke detectormerk dan ook :oooo

mijn belang is het forum en de forumleden , en hun zo goed en duidelijke info te geven als zij een detector aanschaffen :05

en ik respecteer jou mening ook , en daarom NODIG ik jou en Highlander uit om een testdagje te doen

kun jij jou eigen instellingen enz gebruiken :10

ik hoor wel of jij er op in gaat , want dan hebben we het pas echt over feiten toch :06

ook ik zoek ietsje langer dan 1 maand , en ik praat geen onzin :mrgreen:

gr bubba :sd

25 jun 2011, 22:38
Profiel WWW
ERELID

Antwoord met een citaat
wil ook wel bij zijn johan kan ik hem beter leren kennen :goezo:

25 jun 2011, 22:39
Profiel

Antwoord met een citaat
frenk schreef:
wil ook wel bij zijn johan kan ik hem beter leren kennen :goezo:

tuurlijk Frenkieboy :10

25 jun 2011, 22:42
Profiel WWW
Beheerder

Antwoord met een citaat
hallo zoekers,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

bubba schreef:
ik hoor wel of jij er op in gaat , want dan hebben we het pas echt over feiten toch :06

een heel goed idee :05 :10 en tevens zijn we verlost van al die onzekerheden 8-)

wat ik al eerder vermelde is of er hier een welles/nietes spelletje word gespeeld en daar zijn we al veel te oud voor dacht ik zo :06 :roll: :lol: :lol: :lol: :lol:

de E-trac bezitters hoeven zich hier niet te verdedigen,de vondsten die ze plaatsen zeggen genoeg en daar komt het op neer,ik zie weinig vondsten van de Deus.misschien dat ze komen in de nabijen toekomst 8-)

ik heb al ervaring van 30 jaar met deze apparaten en ik heb ze bijna allemaal gehad en hun voor en nadelen kunnen catalogiseren en op geslagen in mijn brein.met deze heb ik nog nooit gezocht,zou hij beter zijn of in de beurt komen van de E-trac zou ik me bedenkingen kunnen maken,is hij echt beter dan de eerder genoemde zou ik volgende week een aanschaffen.

maar ik kan niet wachten tot ik de test gegevens van jullie voorgeschoteld krijg :oooo :oooo :oooo :pol

grt Chris :03

beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"

25 jun 2011, 22:54
Profiel WWW

Antwoord met een citaat
Nogmaals:

Ik vind de Déus voor mij de betere keuze t.o.v de E-Trac, dit gegeven zegt niets over de prestaties van de E-Trac.
Tevens heb ik nooit gezegd dat de E-Trac een slechte machine is.

Het voordeel van de Déus t.o.v de E-Trac zit hem voor mij met name in het gewicht.
Het klinkt gek, maar de vondsten zijn voor mij van minder belang, het zoeken gaat bij mij om buiten zijn, even ontspannen en samen zoeken met mijn vrienden. Als ik wat vind, dan is dat mooi meegenomen, vind ik niets, dan is het ook goed, ik heb qua vondsten de buit ruim binnen :-)

Dat ik niet zoveel plaats, is puur een kwestie van mijn eigen gevoel daarin, ik heb niet zozeer de drang om een ieder alles te laten zien, en dat is een persoonlijke keuze. Ieder het zijne.

Dus, als ik moet kiezen tussen een E-Trac, die vlgs. de test alles vindt, met de restrictie, dat ik de volgende dag pijn in mijn nek, arm, en schouder heb, en dat ik met pijn en moeite maximaal 2 uur kan zoeken, of tussen de Déus, met wie ik al deze klachten niet heb, en met gemak uren kan zoeken, dan neem ik jullie conclusies graag op de koop toe.

En mocht ik me nu niet zeker zijn, dan koop ik er gewoon weer een E-Trac bij.

Gr,

Patrick

26 jun 2011, 09:30
Profiel

Antwoord met een citaat
Hoth schreef:
Nogmaals:

Ik vind de Déus voor mij de betere keuze t.o.v de E-Trac, dit gegeven zegt niets over de prestaties van de E-Trac.

Het voordeel van de Déus t.o.v de E-Trac zit hem voor mij met name in het gewicht.
Het klinkt gek, maar de vondsten zijn voor mij van minder belang, het zoeken gaat bij mij om buiten zijn, even ontspannen en samen zoeken met mijn vrienden. Als ik wat vind, dan is dat mooi meegenomen, vind ik niets, dan is het ook goed, ik heb qua vondsten de buit ruim binnen :-)

Dat ik niet zoveel plaats, is puur een kwestie van mijn eigen gevoel daarin, ik heb niet zozeer de drang om een ieder alles te laten zien, en dat is een persoonlijke keuze. Ieder het zijne.

Dus, als ik moet kiezen tussen een E-Trac, die vlgs. de test alles vindt, met de restrictie, dat ik de volgende dag pijn in mijn nek, arm, en schouder heb, en dat ik met pijn en moeite maximaal 2 uur kan zoeken, of tussen de Déus, met wie ik al deze klachten niet heb, en met gemak uren kan zoeken, dan neem ik jullie conclusies graag op de koop toe.

En mocht ik me nu niet zeker zijn, dan koop ik er gewoon weer een E-Trac bij.

Gr,

Patrick

dus dit is jou (persoonlijke)reden Hoth. :07

dat heeft natuurlijk niets met de algemene prestaties van doen he :03

tja , om het gewicht te beperken om jou blessure te ontzien zou ik ook voor de Deus kiezen :10

26 jun 2011, 14:01
Profiel WWW

Antwoord met een citaat
@ Bubba:

Hoe makkelijk mijn woorden omgedraaid worden, dat bewijst deze thread wel...

Ik schreef nl. letterlijk:

Waarom gooi jij deze zin er dan achter aan, als ik het zelf al noem in mijn Thread, om het later ''inhameren'' te noemen?

dat heeft natuurlijk niets met de algemene prestaties van doen he

Als mijn eerste reactie niet objectief is, dan weet ik het niet meer....

Gr,

Patrick

26 jun 2011, 14:06
Profiel

Antwoord met een citaat
ha Pat

wat is er nou aan de hand :yh

doe eens relaxed kerel :dr

het gaat om de detectors , ik val jou toch niet aan
ik probeer alleen jou argumenten te plaatsen

gr bub :sd

26 jun 2011, 14:20
Profiel WWW

Antwoord met een citaat
Prima Bubba, maar plaats dan wel de juiste argumenten!
Dat is mijn punt, jij doet het nu voor mijn gevoel voorkomen alsof ik op mijn pik getrapt ben inzake de Déus.

Maar wees eerlijk, ik heb nooit geschreven dat ik de E-Trac een slechte machine vindt, noch heb ik nimmer me negatief over de test die jij hebt uitgevoerd met Adbas uitgelaten.

Enkel heb ik gezegd, dat voor mijn specifieke situatie de Déus op dit moment de beste detector is.

Gr,

Patrick

26 jun 2011, 14:40
Profiel

Antwoord met een citaat
Hoth schreef:
Prima Bubba, maar plaats dan wel de juiste argumenten!
Dat is mijn punt, jij doet het nu voor mijn gevoel voorkomen alsof ik op mijn pik getrapt ben inzake de Déus.

Maar wees eerlijk, ik heb nooit geschreven dat ik de E-Trac een slechte machine vindt, noch heb ik nimmer me negatief over de test die jij hebt uitgevoerd met Adbas uitgelaten.

Enkel heb ik gezegd, dat voor mijn specifieke situatie de Déus op dit moment de beste detector is.

Gr,

Patrick

duidelijk Patrick !!

de Deus is jou keuze , en ik snap waarom :10

26 jun 2011, 14:44
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 137 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6