|
|
Het is nu 03 maart 2026, 17:47
|
de oplossing voor het ijzerprobleem met de DEUS staat gewoon in de handleiding
| Auteur |
Bericht |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
 de oplossing voor het ijzerprobleem met de DEUS staat gewoon in de handleiding
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 26 jun 2011, 19:54 |
|
 |
|
Jvlivs
Geregistreerd: 16 apr 2008, 19:33 Berichten: 7089 Woonplaats: Kerkrade
|
 Re: de oplossing voor het ijzerprobleem met de DEUS staat gewoon in de handleiding
_________________ A Casa, sulla divane, si trova niente!!!!!!
|
| 26 jun 2011, 20:03 |
|
 |
|
Hans1971
|
 Re: de oplossing voor het ijzerprobleem met de DEUS staat gewoon in de handleiding
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 26 jun 2011, 20:05 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
Test maar eens eerst  het probleem blijft het zelfde mvg Bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 26 jun 2011, 20:11 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
hahahah het advies "verander van zoeklocatie"..... Zelfs ik zou zoiets niet kunnen bedenken!
_________________ nog wat gevonden recentelijk?
|
| 26 jun 2011, 20:22 |
|
 |
|
dagobert
|
|
| 26 jun 2011, 20:23 |
|
 |
|
ALFABOY
Geregistreerd: 18 apr 2008, 11:07 Berichten: 2821 Woonplaats: kerkrade
|
Dit vind ik dus echt de hammer Zou ongeveer hetzelfde zijn als je auto stuk is en dan in de handleiding zou staan dat je toch betere een ander merk auto had kunnen kopen Heb getwijfeld om een deus te kopen maar dat hoeft nu zeker niet meer. Ik heb met je te doen Bubba,tenminste ik zou me k.t voelen als dit in een handleiding staat. Gr Alfa (je zou haast zeggen dat archeologen m ontworpen hebben)
|
| 26 jun 2011, 20:26 |
|
 |
|
Hoth
|
Okay jongens,
Dit bewijst onomstotelijk dat de Déus een slechte machine is die zijn geld niet waard is!
Ik gooi hem morgen gelijk tegen de muur, want zo`n waardeloze detector koopt niemand van me, en een goede inruil prijs zal ik denk ik ook niet krijgen!
Ik bel morgen gelijk de dealer van mijn vertrouwen en koop de beste detector ter wereld, waarvan hier op het forum onomstotelijk door experts is vast komen te staan dat hij de beste is van allemaal: De Minelab E-Trac!
Mannen, bedankt dat jullie mij de ogen hebben geopend :-)
Hartelijke groet,
Patrick
_________________ Ook gij, Brutus?
|
| 26 jun 2011, 20:31 |
|
 |
|
dagobert
|
|
| 26 jun 2011, 20:32 |
|
 |
|
Hans1971
|
Gewoon lekker met de Deus blijven zoeken Patrick. Jij voelt je er goed bij dus waarom veranderen. Ik zoek met een Fisher F75. Ik voel me daar goed bij. Ieder zijn meug. Maar het staat wel raar in de gebruiksaanwijzing. Dat moet je wel toegeven Patrick.
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 26 jun 2011, 20:35 |
|
 |
|
Adbas
|
patrick, het staat er nu eenmaal. veel ijzer is lastig, laten we het daar op houden. als jij een oplossing weet voor het probleem van valse signalen, laat het aub weten. het gaat erom dat een serieus probleem (persoonlijk  ) wordt opgelost. ik heb er geen probleem mee als een akker veel ijzer bevat. ik haal het er allemaal af en ga dan rustig zoeken dat laatste is echt een grapje grt ad
_________________ ooit lagen vondsten voor het oprapen, nu moet je er zelfs voor graven
|
| 26 jun 2011, 20:44 |
|
 |
|
bubba
|
Hoth schreef: Okay jongens,
Dit bewijst onomstotelijk dat de Déus een slechte machine is die zijn geld niet waard is!
Ik gooi hem morgen gelijk tegen de muur, want zo`n waardeloze detector koopt niemand van me, en een goede inruil prijs zal ik denk ik ook niet krijgen!
Ik bel morgen gelijk de dealer van mijn vertrouwen en koop de beste detector ter wereld, waarvan hier op het forum onomstotelijk door experts is vast komen te staan dat hij de beste is van allemaal: De Minelab E-Trac!
Mannen, bedankt dat jullie mij de ogen hebben geopend :-)
Hartelijke groet,
Patrick ik heb het er echt niet in geschreven Patrick  ik laat het slechts zien pak de handleiding er maar bij , en zeg dat het er NIET staat dan so don,t shoot the messenger verkoop jij de Deus ofzo ik snap niet waarom jij zo reageert op elk puntje wat niet positief is gr bubba 
|
| 26 jun 2011, 20:44 |
|
 |
|
ALFABOY
Geregistreerd: 18 apr 2008, 11:07 Berichten: 2821 Woonplaats: kerkrade
|
Hoth schreef: Okay jongens, Dit bewijst onomstotelijk dat de Déus een slechte machine is die zijn geld niet waard is! Ik gooi hem morgen gelijk tegen de muur, want zo`n waardeloze detector koopt niemand van me, en een goede inruil prijs zal ik denk ik ook niet krijgen! Ik bel morgen gelijk de dealer van mijn vertrouwen en koop de beste detector ter wereld, waarvan hier op het forum onomstotelijk door experts is vast komen te staan dat hij de beste is van allemaal: De Minelab E-Trac! Mannen, bedankt dat jullie mij de ogen hebben geopend :-) De deus zal heus geen slechte machine zijn,ik ken genoeg mensen die er zeer tevreden over zijn. Als jij er ook tevreden over bent is het toch goed zo,wat kan jou het schelen wat andere er van vinden,ik denk echt niet dat ze jouw detector willen afkraken. Dont worry
Gr AlfaHartelijke groet, Patrick
|
| 26 jun 2011, 20:49 |
|
 |
|
bubba
|
ALFABOY schreef: Dit vind ik dus echt de hammer Zou ongeveer hetzelfde zijn als je auto stuk is en dan in de handleiding zou staan dat je toch betere een ander merk auto had kunnen kopen Heb getwijfeld om een deus te kopen maar dat hoeft nu zeker niet meer. Ik heb met je te doen Bubba,tenminste ik zou me k.t voelen als dit in een handleiding staat. Gr Alfa (je zou haast zeggen dat archeologen m ontworpen hebben) ha Alfa met mij hoef je geen medelijden te hebben hoor. ik vind het juist geweldig dat zoiets in een handleiding staat bij oplossingen , als je last van ijzerhoudende akkers hebt. het probleem is ,,,,,,,,, IK ZOEK ALLEEN OP IJZERHOUDENDE AKKERS dus ik moet een compleet nieuw zoekgebied opzoeken , wil ik de oplossingen van de handleiding volgen dat word weer heeeeeeel wat uurtjes rondrijden gr bubba 
|
| 26 jun 2011, 20:51 |
|
 |
|
Hoth
|
@ Bubba:
Ik ben niet boos op je, ik kan je wel knuffelen! Als er zoiets in een handleiding staat, dan moet het wel een kutmachine zijn, oftewel, de fabrikant gelooft niet echt in zijn product.
En als ik dan jullie test, en jouw bevindingen allemaal zo teruglees, dan is dit voor mij na 10 jaar die-hard zoeken gewoon een bewijs dat ik door dit alles weer eventjes met beide benen op de grond sta!
Dus, nogmaals, hartelijk dank ( En Adbas, en de rest natuurlijk ook ) dat jullie mij hebben bewezen dat de XP Déus een kutmachine is. Ik kan niet wachten tot ik de heilige E-Trac weer in mijn handen heb, zodra de akkers weer toegankelijk zijn zul je ook zien dat ik weer vondsten ga posten!
Ik sta nog helemaal te shaken, zo teleurgesteld ben ik in mezelf, en in de Déus....
Gr,
Patrick
|
| 26 jun 2011, 20:58 |
|
 |
|
Adbas
|
alfa schreef....... De deus zal heus geen slechte machine zijn,ik ken genoeg mensen die er zeer tevreden over zijn. Als jij er ook tevreden over bent is het toch goed zo,wat kan jou het schelen wat andere er van vinden,ik denk echt niet dat ze jouw detector willen afkraken. Dont worry Gr AlfaHartelijke groet, precies, daar gaat het ook om. ben je tevreden met je detector, omdat je moeite heb met een zware of dat deze je beter ligt. of om wat voor reden dan ook. prima 
_________________ ooit lagen vondsten voor het oprapen, nu moet je er zelfs voor graven
|
| 26 jun 2011, 21:01 |
|
 |
|
Hoth
|
klopt @ Adbas,
Maar testen liegen niet, zeer zeker niet als ze door ervaren experts gedaan zijn. En als een fabrikant dan dit soort dingen in de handleiding zet, dan is dat voor Patrick de druppel.
Ik zoek alleen met het beste wat geld kan kopen!
Dus, nogmaals sorry, dat ik vandaag zo als een dravend paard tekeer ben gegaan, dat had ik niet moeten doen.
Ik voel me enorm schuldig...en zie nu in, dat ik door marketing e.d op het verkeerde been ben gezet!
Hartelijke groet,
Patrick
|
| 26 jun 2011, 21:04 |
|
 |
|
bubba
|
Hoth schreef: klopt @ Adbas,
Maar testen liegen niet, zeer zeker niet als ze door ervaren experts gedaan zijn. En als een fabrikant dan dit soort dingen in de handleiding zet, dan is dat voor Patrick de druppel.
Ik zoek alleen met het beste wat geld kan kopen!
Dus, nogmaals sorry, dat ik vandaag zo als een dravend paard tekeer ben gegaan, dat had ik niet moeten doen.
Ik voel me enorm schuldig...en zie nu in, dat ik door marketing e.d op het verkeerde been ben gezet!
Hartelijke groet,
Patrick meen je dit nou echt ik heb nooit gezegd dat de DEUS een K-machine is , alleen dat hij moeite heeft met disrimineren van ijzer dat hebben wij getest en hier op het forum geplaatst om de leden op de hoogte te brengen. verder niets negatiefs over de DEUS voor mij is het een reden om geen deus te kopen , maar voor een ander is het misschien geen reden om hem te laten maargoed heb de deus al , en vandaar dat ik ging testen nadat ik tijdens het zoeken gek werd van al het ijzer wat ik opgraafde. dus ga ik naar ijzerhioudende akkers , dan pak ik de track gr bubba 
|
| 26 jun 2011, 21:14 |
|
 |
|
Hoth
|
Klopt Bubba, jij hebt ook niet gezegd dat de Déus een kutmachine is, maar op basis van de bevindingen van vandaag zeg ik het!
|
| 26 jun 2011, 21:17 |
|
 |
|
Adbas
|
oei 
|
| 26 jun 2011, 21:26 |
|
 |
|
bubba
|
ik denk dat het beter is om te stoppen met de Deus threads want het word verkeerd opgevat , en door de discussie (niet feitelijk maar gevoels..) komt de INFO die AD en ikzelf wilde geven aan alle leden Teniet gedaan en slaat het om in frustratie uitingen enz ik heb gezegd wat ik wilde zeggen , en ben er nu klaar mee gr bubba 
|
| 26 jun 2011, 21:31 |
|
 |
|
Adbas
|
zo is dat, het is mooi geweest. de bedoeling was om een antwoord te geven op de vragen die werden gesteld. enkel dat de mensen met een deus kunnen de test zelf uitvoeren en doe er mee wat je wilt. als er iemand een programma weet te vinden/maken die een verbetering geeft, graag laten weten grt ad
|
| 26 jun 2011, 21:55 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 26 jun 2011, 22:00 |
|
 |
|
dagobert
|
Vergeet niet dat de Deus ook heel veel voordelen heeft!!!!!!!!!!!!!!!!
Dagobert
|
| 26 jun 2011, 22:40 |
|
 |
|
bubba
|
dagobert schreef: Vergeet niet dat de Deus ook heel veel voordelen heeft!!!!!!!!!!!!!!!!
Dagobert klopt , helemaal waar Dago 
|
| 26 jun 2011, 22:43 |
|
|