Hallo iedereen,
Wat op 25 juni 2011 begon rond een uur of 8.00 's morgens, eindigde 14 uur later in een geweldige dag.
Om 8.00u hadden we afgesproken dat ik naar Saro thuis ging, en Bert ons daar zou oppikken.
Om 8 uur stipt was Bert aangekomen, en begon de autorit richtig David.
Het verkeer ging vlot, dus na een vlugge autorit, kwamen we aan bij David. Even Bij hem thuis naar zijn pracht collectie mogen kijken. M'n mond viel echt open !!!
Nog nooit zo een prachtige vondsten gezien
Na ongeveer bekomen te zijn, zette we de autorit verder naar de plaats waar David met ons wou gaan vissen, jullie kunnen het raden Sintjansmolenbeek
Eenmaal aangekomen was mij eerste vondst, je raad het of niet, een magneet.
Een mooie gelaste constructie, waar 4 magneten aan elkaar konden.
De eerste vondst van David, was een opengebroken kluis.
Hup, vervolgens naar een andere plek, en ondertussen al 10 fietsen naar boven gehaald.
Een maal aangekomen op een andere plaats,toverde Saro ineens een prachtige zilvere ketting uit het water, waar hij jullie zeker meer over zal vertellen.
En vlak ervoor, gebeurde er BIJNA iets met mij, waar david jullie iets meer over zal vertellen
We hadden superveel fietsen naar boven gehaald, en de toeschouwers keken heel raar, maar goed.
Ondertussen nog steeds niks gevonden, en dat bleef voor mij ook zo; Ofja, heb wel een heeeeeeeeel unieke vondst gedaan, maar heb hem helaas met rust moeten laten, en het opgever.
Het was gewoon te sterk, om naar me toe te halen
Het was ondertussen al 6 uur, en David trakteerde ons op een lekker pakje friet
Daarna nog even naar David z'n huis, om nog een bijna flauw te vallen, en om 22.00u kwamen we bij Saro thuis aan.
Het was een zeer vermoeiende dag, maar gewoonweg GEWELDIG
Bedankt David
Er zullen nog wel verhalen volgen, en je weet het David, volgende keer gaan we nog eens naar Sintjansmolenbeek
om 10 uur kwamen we aan bij David.
Bert, Saro en David, bedankt voor de geweldige dag
Bedankt!
Sven ..