Hallo allemaal,
Ja wat moet ik eigenlijk zeggen

Het was idd. een top dag.
Allereerst moet ik Monique en Henk bedanken voor alles wat ze hebben gedaan om deze dag tot een succes te maken.
Het is hartverwarmend om te zien wat andere mensen over hebben om hun hobby te delen met andere.
Vroeg in de ochtend [+-0800uur

] hadden we de laatste [de Ed] opgehaald om naar Henk en Monique te rijden.
Daar aangekomen stond de koffie en gebak al klaar

Na wat gepraat en kennis met Vick gemaakt te hebben

zijn we naar de Waal gereden. En ja hoor de eerste en enige munt voor Vick zeelandia 1780 [Heb jij gevonden Vick en niet Ed, die heeft er al zo veel gevonden

]. Ook hadden Monique en Henk gezorgd voor de lunch. Ongeloofelijk hij had een aantal zakken met heerlijke broodjes en en zak met eieren bij zich

Ook had hij gezorgd voor de koffie, cola en water.
Na enige uren wandelen werden we aangetikt door een jongen of we wilden helpen bij het zoeken naar een horloge die hij net verloren had. Op de terugweg zouden we hem helpen. Na een uurtje waren we terug en begonnen meteen te zoeken tussen al dat schoons dat daar aan het genieten was van de zon. We kregen veel bekijks en ik had het gevoel dat ze dachten dat we de horloge nooit zouden vinden. Ik geloof dat het 5 minuten duurde dat Peter vol trots schreeuwde IK HEB HEM. Het was nog net geen staande applaus, maar er werd spontaan voor ons geklapt. En idd. de eigenaar was erg blij dat we de horloge hadden gevonden hadden. Thuis aangekomen hebben we de vitrine's bij Henk bekeken. Ongeloofelijk wat Henk in de loop der tijd heeft gevonden en gespaard. Het is echt een museum.

Kan alleen maar zeggen maak een afspraak met Henk en geniet
Ondertussen had Monique het eten klaar en hebben we heerlijk gegeten
Omstreeks 21.00uur zijn we naar huis gereden. Heb 2 uur lang niks meer kunnen zeggen. Ed en Peter konden niet meer stoppen met praten. het leken wel 2 oude ......

[en bier maakt spraakzaam]. En Jack heeft bijna 2 uur lang zijn gesloten.
Al met al het was een zeer geslaagde dag. En nogmaals Monique en Henk wil ik jullie hiervoor bedanken en hoop dat ik het ook een keertje voor jullie kan doen.
Zal nu ook een aantal foto's plaatsen, kunnen jullie mee genieten.

Hylke