|
|
Het is nu 04 jun 2026, 10:55
|
| Auteur |
Bericht |
|
Hans1971
|
 Re: OVERMORGEN IS HET ZO VER
la taupe schreef: Hans1971 schreef: Denk dat Sven tegen een speedboot gooide en heel hard langs dekant moest meerennen.
Ach zo hebben we allemaal wel eens wat meegemaakt. In Haarlem is zelfs een bocht naar mij vernoemd. Close Hans, very close  Ik hoorde het van Sven net dat ik close zit. Potver, maar goed dat het goed is afgelopen.
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 25 jun 2011, 23:25 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
ja hans is goed in klappen opvangen van een magneer die aan auto s vast zitten
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 25 jun 2011, 23:30 |
|
 |
|
lucky nero
Geregistreerd: 15 apr 2008, 22:27 Berichten: 5316 Woonplaats: landgraaf
|
is het verslag al in de maak,ik ben toch benieuwd naar jullie zoekdag. gr. lucky nero 
|
| 26 jun 2011, 15:48 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
lucky nero schreef: is het verslag al in de maak,ik ben toch benieuwd naar jullie zoekdag. gr. lucky nero  ik ook 
_________________ Multi multa; nemo omnia novit" Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"
|
| 26 jun 2011, 17:52 |
|
 |
|
la taupe
|
lucky nero schreef: is het verslag al in de maak,ik ben toch benieuwd naar jullie zoekdag. gr. lucky nero  Vanavond nadat m'n schoonouders het huis uit zijn begin ik eraan 
|
| 26 jun 2011, 17:56 |
|
 |
|
Hans1971
|
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 26 jun 2011, 20:36 |
|
 |
|
frenk
ERELID
|
Waar zij de vondsten 
_________________ Gezocht hondenpenningen Franse en Duitse regiments knopen gezocht
|
| 26 jun 2011, 20:39 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
lucky nero schreef: is het verslag al in de maak,ik ben toch benieuwd naar jullie zoekdag. gr. lucky nero  ja al lang man
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 26 jun 2011, 23:36 |
|
 |
|
Travis
|
frenk schreef: Waar zij de vondsten  De vondsten zijn gewoonweg prachtig: -drie supergeweldige mensen bij me -de lekkerste frieten van molenbeek zeven fietsen met in het totaal 14 kilo mosselen eraan twee oude denkelijk 18e eeuwse schuifsloten(zijn ze al proper pamperman  ) -een mooi horloge dat duidelijk waterdicht is en nog loopt en waarvan die klote alarm ieder uur afgaat -een massieve zilveren ketting van 100 gram(hoeveel is dat in euro's Dago  ) -een ziekenhuisstatief zonder serum zakje -af en toe wat vrouwelijk schoon dat kwam vragen wat we deden -een ketting met steentjes....zo van die blinkende ,ge weet wel -een bromfiets(la taupe vond die) -een zeer mooie lokatie in molenbeek -een prachtige magneetplek op het strand van st.Anneke Alle vondsten liggen te pruttelen in HG........wordt vervolgd .......de bouletten was ik nog vergeten 
|
| 27 jun 2011, 14:58 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 17975 Woonplaats: Limbolonie
|
Hahaha die Saro twee oude denkelijk 18e eeuwse schuifsloten(zijn ze al proper pamperman ) bosuil de enige die hier kan vliegen is mijn schoonmoeder,..achter de frigo het raam uit 10 hoog  Pas op Saro van die bouletten krijg je kleine tetjes mvg Bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 27 jun 2011, 20:10 |
|
 |
|
Travis
|
|
| 27 jun 2011, 20:21 |
|
 |
|
XpSven
Geregistreerd: 16 apr 2010, 11:13 Berichten: 2016 Woonplaats: Lanaken (Oost-Limburg °België° )
|
Travis schreef: frenk schreef: Waar zij de vondsten  De vondsten zijn gewoonweg prachtig: -drie supergeweldige mensen bij me -de lekkerste frieten van molenbeek zeven fietsen met in het totaal 14 kilo mosselen eraan twee oude denkelijk 18e eeuwse schuifsloten(zijn ze al proper pamperman  ) -een mooi horloge dat duidelijk waterdicht is en nog loopt en waarvan die klote alarm ieder uur afgaat -een massieve zilveren ketting van 100 gram(hoeveel is dat in euro's Dago  ) -een ziekenhuisstatief zonder serum zakje -af en toe wat vrouwelijk schoon dat kwam vragen wat we deden -een ketting met steentjes....zo van die blinkende ,ge weet wel -een bromfiets(la taupe vond die) -een zeer mooie lokatie in molenbeek -een prachtige magneetplek op het strand van st.Anneke Alle vondsten liggen te pruttelen in HG........wordt vervolgd .......de bouletten was ik nog vergeten  Vergeet dat rondvarende toeristenbootje niet 
_________________ I always say: " Who doesn't search, shall find nothing "
|
| 28 jun 2011, 16:47 |
|
 |
|
frenk
ERELID
|
sven dan hebben jullie goed geboert maar jullie heb een pracht dag gehad en dat is het belangijkste en onvergetelijk 
_________________ Gezocht hondenpenningen Franse en Duitse regiments knopen gezocht
|
| 28 jun 2011, 17:17 |
|
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
|
|