|
|
Het is nu 03 maart 2026, 21:36
|
de oplossing voor het ijzerprobleem met de DEUS staat gewoon in de handleiding
| Auteur |
Bericht |
|
de ed
ForumJoker
|
 Re: de oplossing voor het ijzerprobleem met de DEUS staat gewoon in de handleiding
ja heel veel voor delen
jammer dat je hem stuk gaat slaan tegen een muur
dat is ook 1 van de voordelen van de deuts
nooit bozo worden op je md
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 26 jun 2011, 23:12 |
|
 |
|
maurice
|
 Re: de oplossing voor het ijzerprobleem met de DEUS staat gewoon in de handleiding
Beste mensen Ik ben een tevreden ijzervreter !!!(2.0 deus) Maar let op !!!!!! in het veld(ook duidelijk in de handleiding)staat de Zendsterkte!!!!(standaard op 2)indien erg VEEL IJZER AANWEZIG VOLSTAAT DE INSTELLING 2 NIET EN VERLAAG DEZE NAAR 1!!! Ik ben maar een leek maar dit is een belangrijke !!! Hiermee kan je veel meer verschillen horen wat ijzer is en niet ,de detector word stabieler Ik zal mijn progr geven en hiermee graag jullie bevindingen SUCCES
Sens afhankelijk van de GB meestal tussen 80/95.(,Exp)Zendsterkte op 1 Gb altijd handmatig Pompen en met 1 punt verhogen(handmatig meestal 10 punten lager dan auto) Disc op 0 en 4tonen Freqentie op 18kz Reactie snelh 3en demper ook 3 Ijzervolme 5 Signaal versterking op 4 Notch 00
Maurice
|
| 27 jun 2011, 15:35 |
|
 |
|
bobo
|
en je zegt signaal versterking op 1 , maar je doet 4 ?????
|
| 27 jun 2011, 16:08 |
|
 |
|
Hoth
|
Ships, daar kom je nu mee, Komiek :-)
Ik heb net vanmiddag mijn Déus van narigheid tegen de muur stuk geslagen....
Gr,
Patrick
_________________ Ook gij, Brutus?
|
| 27 jun 2011, 16:59 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
goed gezien maurice 
Laatst bijgewerkt door de ed op 27 jun 2011, 18:37, in totaal 1 keer bewerkt
|
| 27 jun 2011, 17:00 |
|
 |
|
Travis
|
de ed schreef: ik hab nog wel wat lijm voor je md  zotte ed 
|
| 27 jun 2011, 17:00 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28576 Woonplaats: Kerkrade
|
Hoth schreef: Ships, daar kom je nu mee, Komiek :-)Ik heb net vanmiddag mijn Déus van narigheid tegen de muur stuk geslagen.... jongen doe effen normaal  dat meen je toch niet echt he Pat ps en ik had graag deze thread schoon gehouden van grapjes,soms is er geen plaats voor grappen,er zijn thread in het ptaathuis waar dat wel kan,maar hier effen niet !!!!!!!!
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 27 jun 2011, 17:05 |
|
 |
|
Hoth
|
Jazeker Chris, als ik ergens de brui aan geef, dan ook goed!
De E-Trac komt morgen binnen!
Gr,
Pat - voor vrienden :-)
|
| 27 jun 2011, 18:31 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
hoi @ Pat,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Hoth schreef: Pat - voor vrienden :-) ik voel me hier niet door aangesproken,want ik kan hier niets aan doen maar wel door je verhaal dat je je Deus hebt vernield verdomme , hier ben ik ziek van  bijna om te janken sorry moet effen weg van mijn P C ,,,,,effen iets anders gaan doen grt van knock uitgeslagen Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
|
| 27 jun 2011, 18:44 |
|
 |
|
melpatcindy
|
Hoth schreef: Ships, daar kom je nu mee, Komiek :-)
Ik heb net vanmiddag mijn Déus van narigheid tegen de muur stuk geslagen....
Gr,
Patrick sorry hoor moet hier ff wat over zeggen lekker respectloos naar mensen die ik weet niet hoe lang moeten sparen om een detector te KUNNEN aanschaffen als dit echt zo is . blijkbaar speelt hier geld geen rol dus ik heb er no problems voor de rest mee  ben ook aardig radicaal met mijn doen en laten en heb soms later spijt van om zo te handelen maar in dit geval pech leuke detector weg  je had misschien voor wat geld meer een kraantje met hefmagneet erbij kunnen kopen en die voor je uit laten rijden tijdens het zoeken gr ed 
_________________ gezelligheid kent hier geen tijd
|
| 27 jun 2011, 19:25 |
|
 |
|
Hoth
|
Geld speelt voor mij idd geen Rolex, maar ik snap dat het voor anderen anders is....
Ik had eigenlijk een Youtube filmpje willen maken, maar mijn vrouw wilde niet dat anderen mij zien als ik driftig ben...
Dit gedrag heb ik trouwens van mijn vader, die kocht als de asbak weer eens vol was gewoon een nieuwe auto i.p.v de asbak leeg te gooien...
@ Chris:
Maatjes blijven Maatjes :-) En Haringen blijven Haringen...!
Gr,
Patrick
|
| 27 jun 2011, 19:34 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
melpatcindy schreef: sorry hoor moet hier ff wat over zeggen lekker respectloos naar mensen die ik weet niet hoe lang moeten sparen om een detector te KUNNEN aanschaffen gr ed  Hoy Ed,..ik kan mij jou reactie goed voorstellen maar een dicussie moet kunnen,..en zeker over zulke zaken daar worden we allemaal beter van,.. mvg Bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 27 jun 2011, 19:57 |
|
 |
|
maurice
|
Hi allen Hebben jullie de zendsterkte bijgesteld ? En dit is anders dan bobo zegt signaalversterking Dat kan een goede test voor deus gebruikers zijn (bij sens expert verlagen naar 1 ) mvr gr maurice
|
| 27 jun 2011, 20:34 |
|
 |
|
paul
|
bubba schreef: ALFABOY schreef: Dit vind ik dus echt de hammer Zou ongeveer hetzelfde zijn als je auto stuk is en dan in de handleiding zou staan dat je toch betere een ander merk auto had kunnen kopen Heb getwijfeld om een deus te kopen maar dat hoeft nu zeker niet meer. Ik heb met je te doen Bubba,tenminste ik zou me k.t voelen als dit in een handleiding staat. Gr Alfa (je zou haast zeggen dat archeologen m ontworpen hebben) ha Alfa met mij hoef je geen medelijden te hebben hoor. ik vind het juist geweldig dat zoiets in een handleiding staat bij oplossingen , als je last van ijzerhoudende akkers hebt. het probleem is ,,,,,,,,, IK ZOEK ALLEEN OP IJZERHOUDENDE AKKERS dus ik moet een compleet nieuw zoekgebied opzoeken , wil ik de oplossingen van de handleiding volgen dat word weer heeeeeeel wat uurtjes rondrijden gr bubba  KOm bij mij zoeken geen ijzer en toch topvondsten Groetjes Paul
|
| 27 jun 2011, 20:59 |
|
 |
|
melpatcindy
|
Hoth schreef: Geld speelt voor mij idd geen Rolex, maar ik snap dat het voor anderen anders is....
Ik had eigenlijk een Youtube filmpje willen maken, maar mijn vrouw wilde niet dat anderen mij zien als ik driftig ben...
Dit gedrag heb ik trouwens van mijn vader, die kocht als de asbak weer eens vol was gewoon een nieuwe auto i.p.v de asbak leeg te gooien...
@ Chris:
Maatjes blijven Maatjes :-) En Haringen blijven Haringen...!
Gr,
Patrick kan het me wel voorstellen hoor patrick, ben soms ook iemand die iets van zich af moet gooien als ik kwaad ben  en inderdaad bert discussies en meningen zijn er in elke family dus hier is dat niet anders en ik moet zeggen het gaat hier super wat dit betreft gr ed 
|
| 27 jun 2011, 21:02 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
Bedankt voor jou mening Ed mvg Bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 27 jun 2011, 22:02 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
hoi @ allen die hier actief waren in deze thread,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, what the fuck is dat hier nu wij zijn toch een grote familie op ons fantastisch forum laten we dat ook zo houden,dus geen ruzie meer  want in de beste families komt dat wel eens voor ik ben nu nog over uren aan het maken voor de spullen die ik ggemolesteerd hebt geniet nog effen van deze zwoele zomernacht en neem een ijskoude rakker solong Chris 
|
| 27 jun 2011, 22:12 |
|
 |
|
Hoth
|
Ik hou nog steeds van jullie allemaal :-)
|
| 27 jun 2011, 22:33 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
Hoth schreef: Ik hou nog steeds van jullie allemaal :-) dank je wel Hoth 
|
| 27 jun 2011, 23:52 |
|
 |
|
ADVENTIS
Geregistreerd: 29 aug 2010, 15:53 Berichten: 405 Woonplaats: Brugge - West-Vlaanderen , BELGIË
|
Stuur hem dan gewoon op hiernaartoe , wou er gerust nog wat voor geven , maar kapotslaar , zoals ze hier zeggen , AARDEBJITTN!!
|
| 28 jun 2011, 00:20 |
|
 |
|
melpatcindy
|
|
| 28 jun 2011, 00:24 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
|
| 28 jun 2011, 00:26 |
|
 |
|
doug turner
|
Can somebody be kind enough to translate Bubba’s post for me? Thank you……………..Doug 
|
| 29 jun 2011, 00:23 |
|
 |
|
la taupe
|
doug turner schreef: Can somebody be kind enough to translate Bubba’s post for me? Thank you……………..Doug  I shall translate the complete topic for you tomorrow evening and send it to you by private mail Doug Cheers, David.
|
| 29 jun 2011, 00:35 |
|
 |
|
Hoth
|
Zullen we de Déus omdopen naar Néus?
|
| 29 jun 2011, 02:03 |
|
|