|
|
|
|
|
|
Het is nu 04 jun 2026, 12:43
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
Aan XPsven en Travis: Kaarten.
| Auteur |
Bericht |
|
Trash
Geregistreerd: 12 jun 2011, 18:14 Berichten: 11199 Woonplaats: Maastricht
|
 Aan XPsven en Travis: Kaarten.
Beste Sven en Travis, Als mannen uit de buurt (en omdat jullie volgens mij wel toffe gasten zijn) wil ik deze kaarten met jullie delen. Ik kwam ze een tijdje terug tegen bij wat naslagwerk. Mooi! Wellicht dat jullie ze nog niet kennen.
grensschap.eu ... gebied in kaart ... link naar oude kaarten.
|
| 11 jul 2011, 17:54 |
|
 |
|
dagobert
|
 Re: Aan XPsven en Travis: Kaarten.
Trash schreef: Beste Sven en Travis, Als mannen uit de buurt (en omdat jullie volgens mij wel toffe gasten zijn) wil ik deze kaarten met jullie delen. Ik kwam ze een tijdje terug tegen bij wat naslagwerk. Mooi! Wellicht dat jullie ze nog niet kennen.
grensschap.eu ... gebied in kaart ... link naar oude kaarten. Is een directe link niet makkelijker? http://grensschap.eu/Gebiedinkaart/Gebiedinkaart.htmlDagobert
|
| 11 jul 2011, 18:13 |
|
 |
|
Travis
|
|
| 11 jul 2011, 18:17 |
|
 |
|
XpSven
Geregistreerd: 16 apr 2010, 11:13 Berichten: 2016 Woonplaats: Lanaken (Oost-Limburg °België° )
|
_________________ I always say: " Who doesn't search, shall find nothing "
|
| 11 jul 2011, 18:50 |
|
 |
|
Trash
Geregistreerd: 12 jun 2011, 18:14 Berichten: 11199 Woonplaats: Maastricht
|
De grote truc bij deze kaarten is het Albertkanaal weg te denken; en alle oude wegen die daardoor ineens afgesneden werden, weer terug te denken. Minus moderne bebouwing en industrie. Zo zag het er vroeger uit. Er was toen in dit gebied ook geen sprake van, of onderschijd in, Nederland of Belgie. Groeten, Cyril
|
| 11 jul 2011, 21:25 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|