|
|
Het is nu 04 jun 2026, 10:09
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 19 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Anoniem
Geregistreerd: 26 sep 2010, 13:06 Berichten: 3322 Woonplaats: Gorinchem
|
 !!!GROOT PROBLEEM!!!
_________________ Hiphop & Reggae, ohja, beetje Jazz
|
| 14 jul 2011, 12:30 |
|
 |
|
XpSven
Geregistreerd: 16 apr 2010, 11:13 Berichten: 2016 Woonplaats: Lanaken (Oost-Limburg °België° )
|
 Re: !!!GROOT PROBLEEM!!!
Gaan zoeken 
_________________ I always say: " Who doesn't search, shall find nothing "
|
| 14 jul 2011, 12:33 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
o gelukkig ik dacht aan magneten in haarlem 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 14 jul 2011, 12:35 |
|
 |
|
Anoniem
|
XpSven schreef: Gaan zoeken  Het stort hier met bakken uit de hemel  En ik ben een beetje zuinig op m'n detector, is niet waterdicht 
|
| 14 jul 2011, 12:41 |
|
 |
|
dagobert
|
Smits schreef: XpSven schreef: Gaan zoeken  Het stort hier met bakken uit de hemel  En ik ben een beetje zuinig op m'n detector, is niet waterdicht  Daar is een oplossing voor. Gewoon een plastiek zakje om je kastje doen. Schotel is altijd waterdicht. En een regenpak aan trekken natuurlijk. Dagobert
|
| 14 jul 2011, 12:50 |
|
 |
|
archeonist
|
Yep is prima remdie doe ik ook
|
| 14 jul 2011, 13:08 |
|
 |
|
Mat
|
Gewoon aan de wiet gaan, dan weet je niet meer beter. Gr Mat
_________________ Alle ingezonden foto's blijven eigendom van Mat.
|
| 14 jul 2011, 13:19 |
|
 |
|
zandhaas
|
AZ??? anonieme zoekers? http://www.novadic-kentron.nlach, in elk geval een verslaving die nog weleens wat geld oplevert in plaats van alleen maar kost  zolang je maar geen autoruiten inslaat om al dat geld in die auto te gooien 
|
| 14 jul 2011, 14:08 |
|
 |
|
Anoniem
|
dagobert schreef: Smits schreef: XpSven schreef: Gaan zoeken  Het stort hier met bakken uit de hemel  En ik ben een beetje zuinig op m'n detector, is niet waterdicht  Daar is een oplossing voor. Gewoon een plastiek zakje om je kastje doen. Schotel is altijd waterdicht. En een regenpak aan trekken natuurlijk. Dagobert Terug Geen vondsten, maar was wel leuk om te doen, nat 
|
| 14 jul 2011, 15:12 |
|
 |
|
vickhermsen
|
ik heb precies het zelfde probleem! 
|
| 14 jul 2011, 15:13 |
|
 |
|
dagobert
|
Ik zal het wel even in de groep gooien of er niet een nieuwe rubriek geplaatst kan worden waar je met je verslavingsproblematiek terecht kunt. Mooi naam: Stel uw vraag aan de forum psychiater.(moderator, DeEd) Dagobert
|
| 14 jul 2011, 15:25 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28455 Woonplaats: Kerkrade
|
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 14 jul 2011, 17:32 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 17975 Woonplaats: Limbolonie
|
Hahaha Yannick vraag eens aan ma of die je met een koekenpan op je aardappel slaat meestal is het dan ff over,..dat is het zelfde als resetten mvg Bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 14 jul 2011, 19:15 |
|
 |
|
Anoniem
|
Bertoninus schreef: Hahaha Yannick vraag eens aan ma of die je met een koekenpan op je aardappel slaat meestal is het dan ff over,..dat is het zelfde als resetten mvg Bert Ja, en dan nog zeker bakken ook. Dan heb ik morgen een gebakken hersenPAN 
|
| 14 jul 2011, 19:20 |
|
 |
|
dagobert
|
Smits schreef: Bertoninus schreef: Hahaha Yannick vraag eens aan ma of die je met een koekenpan op je aardappel slaat meestal is het dan ff over,..dat is het zelfde als resetten mvg Bert Ja, en dan nog zeker bakken ook. Dan heb ik morgen een gebakken hersenPAN  Ik zal het je maar zeggen Smits. Je lijd aan detectorritis. Zeer moeilijk te genezen. Je zou er mee moeten leren leven. Vroeger noemden ze deze ziekte ook wel goudkoorts, maar zins de metaaldetector bestaat hebben ze het aangepast. Welkom bij de club. Oh wacht, Het is tijdelijk te genezen. Maar dat gebeurt pas op een leeftijd van 13 tot 20 jaar. Na je 20e kom je er achter dat vrouwen deze ziekte ook niet kunnen genezen. Dagobert
|
| 14 jul 2011, 19:26 |
|
 |
|
Anoniem
|
dagobert schreef: Smits schreef: Bertoninus schreef: Hahaha Yannick vraag eens aan ma of die je met een koekenpan op je aardappel slaat meestal is het dan ff over,..dat is het zelfde als resetten mvg Bert Ja, en dan nog zeker bakken ook. Dan heb ik morgen een gebakken hersenPAN  Ik zal het je maar zeggen Smits. Je lijd aan detectorritis. Zeer moeilijk te genezen. Je zou er mee moeten leren leven. Vroeger noemden ze deze ziekte ook wel goudkoorts, maar zins de metaaldetector bestaat hebben ze het aangepast. Welkom bij de club. Oh wacht, Het is tijdelijk te genezen. Maar dat gebeurt pas op een leeftijd van 13 tot 20 jaar. Na je 20e kom je er achter dat vrouwen deze ziekte ook niet kunnen genezen. Dagobert Oh, help tis nog ernstig ook 
|
| 14 jul 2011, 19:35 |
|
 |
|
Trash
Geregistreerd: 12 jun 2011, 18:14 Berichten: 11199 Woonplaats: Maastricht
|
Ik heb 't zelfde probleem. Zou maar graag in de regen zoeken! Regent hier ook. Bij mij zijn het mijn baas, mijn vrouw en mijn kinderen kinderen die me van de straat houden. Moet ik maar op dit forum kijken wat anderen vinden. En (veelal) waardeloze YouTube filmpjes kijken. Wel leuk om die Amerikanen te bekijken. Vinden alleen dollars en civil war. ocharm, ze hebben zo weinig geschiedis 
|
| 14 jul 2011, 20:06 |
|
 |
|
Trash
Geregistreerd: 12 jun 2011, 18:14 Berichten: 11199 Woonplaats: Maastricht
|
Ik ga ook eens een aardappel stukslaan. Heb ik meteen zeik met mijn vrouw! 
|
| 14 jul 2011, 20:08 |
|
 |
|
pinpoint
Moderator en erelid
Geregistreerd: 21 dec 2008, 12:33 Berichten: 4020 Woonplaats: Liemers
|
Smits schreef: HELP, IK BEN VERSLAAFD.... idd. een groot probleem Ik had hetzelfde probleem Oplossing  : iets anders gaan zoeken Grt , Pinpoint AAN ZOEKEN WAT MOET IK DOEN? 
_________________ COGITO , ERGO SUM
|
| 14 jul 2011, 20:54 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 19 berichten ] |
|