mijn laatste werkdag vandaag....daarna lekker verlof tot 16 augustus Werk ze Ed
20 jul 2011, 12:46
melpatcindy
Re: Werkschoenen over de haag
hoi travis ,lekker he ff een tijdje niet naar de baas nog twee dagen werken en dan 5weken vrij begin morgen maar met het afbouwen van de werkenergie [koffie koffie en ouwehoeren ] en dan volledig storten op de vakantiepret prettige vakantie nog travis
gr ed
en degene die nog moet werken hup hup werkslaven geld verdienen voor de baas
_________________ gezelligheid kent hier geen tijd
:oooo mijn laatste werkdag vandaag....daarna lekker verlof tot 16 augustus Werk ze Ed
ach ik heb het hele jaar al vakantie
zo m org en met hans mee
ik wens jou een goede vakantie toe en geniet er maar van wan het is zo weer voor bij
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien. _________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
hoi travis ,lekker he ff een tijdje niet naar de baas nog twee dagen werken en dan 5weken vrij begin morgen maar met het afbouwen van de werkenergie [koffie koffie en ouwehoeren ] en dan volledig storten op de vakantiepret prettige vakantie nog travis
gr ed
en degene die nog moet werken hup hup werkslaven geld verdienen voor de baas
he ed je weet je dat nou nog niet honden hebben een baas
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum