|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 maart 2026, 21:12
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
handleiding xp goldmaxx power
| Auteur |
Bericht |
|
radiohead
Geregistreerd: 17 apr 2008, 15:40 Berichten: 7888 Woonplaats: Belgica
|
 handleiding xp goldmaxx power
hallo wanneer ik eind vd maand terug thuis ben ren ik gelijk om de goldmaxx power. nu zit ik me hier (op mn werk) af te vragen of er on-line, nederlandstalige handleidingen te vinden zijn. engelstalig heb ik al, maar helemaal perfect begrijpen doe ik dat toch ook weer niet moet ik bekennen. kwestie van al wat voor te bereiden zeg maar 
_________________ One of the greatest problems in the academic debate is that terminology identifies groups which do not actually exist as such.
Minelab Manticore
|
| 09 sep 2008, 17:52 |
|
 |
|
lampie
|
 Re: handleiding xp goldmaxx power
Hi radio heb je de goldmaxx al en hoe bevalt ie groet lambert
_________________ YOU NEVER KNOW Minelab ctx 3030 the best that man can get
|
| 04 feb 2009, 00:02 |
|
 |
|
Wilhelm
Geregistreerd: 15 apr 2008, 23:17 Berichten: 1482 Woonplaats: Bunschoten
|
radiohead schreef: hallo wanneer ik eind vd maand terug thuis ben ren ik gelijk om de goldmaxx power. nu zit ik me hier (op mn werk) af te vragen of er on-line, nederlandstalige handleidingen te vinden zijn. engelstalig heb ik al, maar helemaal perfect begrijpen doe ik dat toch ook weer niet moet ik bekennen. kwestie van al wat voor te bereiden zeg maar  Nederlandstalige handleidingen van modellen die nog op de markt zijn kun je vrijwel nooit on-line aankomen. Dat is ook wel logisch want de importeur heeft zo'n handleiding zelf moeten (laten) vertalen. Daar is dus tijd en moeite en geld mee gemoeid en hij verspreid dat dus niet zomaar. Helemaal gezien het feit dat sommige mensen een detector in het buitenland kopen: door een NL handleiding on-line te zetten bevorder je dat alleen maar, en daar zit een importeur niet op te wachten zoals je begrijpen zult. 
_________________ Groeten, Wilhelm
|
| 04 feb 2009, 11:20 |
|
 |
|
radiohead
Geregistreerd: 17 apr 2008, 15:40 Berichten: 7888 Woonplaats: Belgica
|
lampie schreef: Hi radio heb je de goldmaxx al en hoe bevalt ie groet lambert hee lampie beetje late reactie het is iets anders geworden  wel een kilometer beter dan die tesoro van me (op de akkers) en nee ik kan er géén e-mail mee versturen 
_________________ One of the greatest problems in the academic debate is that terminology identifies groups which do not actually exist as such.
Minelab Manticore
|
| 23 feb 2009, 21:37 |
|
 |
|
lampie
|
Laat me raden  een garrett groet lambert
_________________ YOU NEVER KNOW Minelab ctx 3030 the best that man can get
|