|
|
Het is nu 03 maart 2026, 21:36
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 13 berichten ] |
|
Tip voor etrac gebruikers!!
| Auteur |
Bericht |
|
Highlander
|
 Tip voor etrac gebruikers!!
_________________ Gr. Highlander
|
| 28 jul 2011, 07:41 |
|
 |
|
peter
Moderator
Geregistreerd: 14 feb 2009, 17:49 Berichten: 7767 Woonplaats: Deventer
|
 Re: Tip voor etrac gebruikers!!
Dat maakt nogal wat verschil zeg 
_________________ gr Peter zoekt met een Manticore
|
| 28 jul 2011, 11:08 |
|
 |
|
archeonist
|
Juist dat is dus duidelijk! Bedankt voor de info!! 
|
| 28 jul 2011, 11:48 |
|
 |
|
Hoth
|
Dat had ik destijds met pre-set programma`s en goud…
Ik vind dat een detector van bijna Euro 1500,- deze dikke plak zilver ook in ''normal'' mode had moeten pakken….
Bedankt voor de info Highlander!
Gr,
Hoth
_________________ Ook gij, Brutus?
|
| 28 jul 2011, 16:41 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28576 Woonplaats: Kerkrade
|
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 28 jul 2011, 16:56 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 28 jul 2011, 17:02 |
|
 |
|
Highlander
|
Hi Chris dit ''probleem'' is bij toeval ontdekt door een zogenoemde beginneling, zelfs een doorgewinterde zoeker wist hier niets van  , en wat belangijker is men heeft dit probleem erkend, je kunt het een en ander lezen op het engelse minelab forum. Maar het belagrijkste is dat etrac gebruikers dit nu weten en doorm. van een andere instelling dit proleem kunnen omzeilen, en daar gaat het uiteindelijk om, om van te leren. gr. Highlander
|
| 28 jul 2011, 20:34 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
ik kan er niet over oordelen,ik kan dat probleem niet met mijn eigen instelling,ik heb ze een hoop mensen al gegeven die zo aan hun vondsten komen. heb je het zelver al geprobeerd dan wat ik al eerder vertelden oefenen,uitproberen,oefenen ,zo leer je een metaaldetector kennen. ik heb de test net uitgevoerd ik heb gewoon hetzelfde effect bij moeilijk of nutraal,de goede man moet ergens bij ironmask iets niet goed hebben staan,die engelse penningen zijn uit een speciale metaal samemstelling gemaakt en daar zit het probleen bij die engelse omdat ze die met de emmers vinden daar en als iemand ze niet vinden staan ze stom te kijken dus die test slaat nergens op,omdat hij een verkeerde instelling heeft . grt Chris ps wat me nadie nog opvalt im het programma wat hij laat zien is dat hij al twee opties anders gebruik dan mijn instellingen.
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
|
| 28 jul 2011, 20:54 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
|
| 28 jul 2011, 21:16 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
als dat zilver is dan moet hij hem ook op neutraal pakken hoor. weer zo,n test waar je niets mee kunt vind ik gr bub 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 28 jul 2011, 21:32 |
|
 |
|
peter
Moderator
Geregistreerd: 14 feb 2009, 17:49 Berichten: 7767 Woonplaats: Deventer
|
_________________ gr Peter zoekt met een Manticore
|
| 28 jul 2011, 22:03 |
|
 |
|
Highlander
|
even voor de goede order en voor mensen die niet precies weten wat "normal" en "difficult" mode inhouden, eigenlijk spreekt het voor zich, voor moeilijke bodemsoorten gebruik je in het algemeen "difficult" in schonere bodem "normal" setiing en hier zit ook t.o.v. het filmpje het probleem, in normal detecteert hij beter moeilijke geleiders zoals b.v. goud in difficult geeft hij deze minder goed weer, vandaar dat ik persoonlijk dit een belangrijk iets vind voor de etrac gebruikers, ik heb begrepen dat niet iedere etrac dit probleem heeft maar ik persoonlijk zou dit van mijn detector wel willen weten. @ Chris ik heb dit niet zelf geprobeerd omdat ik geen etrac heb, ik ga vanavond eens kijken of mijn Expl.2 ook dit probleem heeft. "dus die test slaat nergens op,omdat hij een verkeerde instelling heeft"[/size] hier zakt mijn broek weer een beetje vanaf de etrac is geen wonder detector DEZE BESTAAT NIET!!! als jou detector dit probleem niet heeft dan is dat prima toch, sommige hebben dit probleem dus wel en kunnen hiermee hun voordeel mee doen, en daar gaat het toch om?????????????
[size=150]Ik zou het zeer op prijs stellen dat de moderator van deze afdeling zich met zijn kunde en ervaring in deze discussie zou willen mengen, ik ben niet alwetend en leer graag bijgr. highlander
|
| 29 jul 2011, 08:11 |
|
 |
|
Hoth
|
Ik heb destijds, buiten, onder normale omstandigheden, mijn zegelring en trouwring in de Pre-Set instelling: Jewelery NIET kunnen detecteren. Ik heb toen meteen deze post gedaan op het forum: viewtopic.php?f=164&t=8157In de gebruiksaanwijzing staat, dat de Pre-Set programma`s voor de beginner goed zijn om de E-Trac te leren kennen. Als de E-Trac in deze settings niet eens goud detecteert, dan kan ik me voorstellen dat sommigen niet met de E-Trac overweg kunnen. En dat geheel buiten hun schuld om! Ik denk dat positieve kritiek hier op zijn plaats is. Als de E-Trac idd moeite heeft met edelmetaal in de Pre-Set modus, dan moet dit bekend gemaakt worden. Simpel om het feit, dat een ieder er dan wat aan heeft! En nee, het zegt niets over de kwaliteit van de E-Trac, het boekje zou dan alleen moeten worden aangepast…. Dus, iedereen heeft baat bij deze thread! Gr, Hoth - Pat voor vrienden - dus iedereen noemt me hier gewoon Pat 
_________________ Ook gij, Brutus?
|
| 29 jul 2011, 09:10 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 13 berichten ] |
|