|
|
|
|
|
|
Het is nu 21 apr 2026, 07:32
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|
Horloge sleuteltje en ufos
| Auteur |
Bericht |
|
Dieke
Geregistreerd: 05 sep 2010, 12:30 Berichten: 37 Woonplaats: Booches
|
 Horloge sleuteltje en ufos
Gisteren met het geweldige weer erop uitgetrokken , overal waren de boeren druk bezig met het oogsten van de gerst , snel naar een veldje gegaan wat in het verleden al leuke vondsten heeft prijs gegeven , en jawel het was geoogst ...hop hop piepstok in de hand en erop ...voelde me als een kind in een snoepwinkel aantal leuke vondsten gedaan waaronder een compleet horloge sleuteltje een pijl gewichtje , spijker met getal een aantal slechte tot nog slechtere muntjes waarvan ik er nog 2 leesbaar heb gekregen Oord Maastricht 1611 een een oord van Ferdinand van Beieren , zilver duppie en wat frutsels als iemand weet wat deze zijn of wat de afbeelding op het sleuteltje voorstelt ...laat het me ff weten .Greetzz
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Keep on Digging!!
|
| 03 aug 2011, 13:53 |
|
 |
|
ronald
|
 Re: Horloge sleuteltje en ufos
Hoi Dieke, op de laatste foto van jou rechts bovenin, lijken verdacht veel op `slaghoedjes` van hagelpatronen. Mvg.Ronald
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 03 aug 2011, 17:28 |
|
 |
|
Dieke
Geregistreerd: 05 sep 2010, 12:30 Berichten: 37 Woonplaats: Booches
|
ronald schreef: Hoi Dieke, op de laatste foto van jou rechts bovenin, lijken verdacht veel op `slaghoedjes` van hagelpatronen. Mvg.Ronald Nee dat zijn het niet , daar heb ik er zat van gevonden dis is iets heel anders , slaghoedje is rond dit is vierkant met afgewerkte hoekjes en licht versierd Greetzz
_________________ Keep on Digging!!
|
| 03 aug 2011, 17:59 |
|
 |
|
ronald
|
Oke.... maak eens foto`s van de achterkant Ronald
|
| 03 aug 2011, 20:55 |
|
 |
|
Ramsbrug
Beheerder
|
Schop !
_________________ Alle goede spreuken zijn reeds op de wereld, men verzuimt slechts om ze toe passen...... Met een detector in de hand, komt men door het ganse land.
|
| 20 sep 2011, 20:10 |
|
 |
|
bertellen
Geregistreerd: 14 apr 2009, 21:52 Berichten: 550 Woonplaats: Voerendaal
|
Dat hasse schün jevonge Dieke, gruss oet voelender.
_________________ http://coindigger.webs.com
|
| 20 sep 2011, 21:33 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|