| Auteur |
Bericht |
|
de ed
ForumJoker
|
 Re: Deus K.T detector
ja leuk zeg
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 08 aug 2011, 16:48 |
|
 |
|
leonardo
Geregistreerd: 04 mei 2008, 20:50 Berichten: 1108 Woonplaats: Hoogeveen.
|
Of niet dan. 
|
| 08 aug 2011, 18:33 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
ja het merk xp is een merk voor mensen die anders denk dan een gewoon md merk of hij beter is dan de e trekker ja de 1 keer wel en de niet zo alles Wilhelm zeg als ereenveld vol met ijzer ligt kan hij het winnen ook betaal je ook voor het draad lozen zelf zou ik de etrek kopen om de datje dan niet voor het draad lozen betaald zo zie ik dat zelf zoek ik met de xp coldmaxx een top md voor ze geld gr de ed
|
| 08 aug 2011, 19:14 |
|
 |
|
leonardo
Geregistreerd: 04 mei 2008, 20:50 Berichten: 1108 Woonplaats: Hoogeveen.
|
de ed schreef: ja het merk xp is een merk voor mensen die anders denk dan een gewoon md merk of hij beter is dan de e trekker ja de 1 keer wel en de niet zo alles Wilhelm zeg als ereenveld vol met ijzer ligt kan hij het winnen ook betaal je ook voor het draad lozen zelf zou ik de etrek kopen om de datje dan niet voor het draad lozen betaald zo zie ik dat zelf zoek ik met de xp coldmaxx een top md voor ze geld gr de ed Wat voor mij de doorslag gaf,voor de E-track is de prijs voor een kleinere of grotere schotel bij de deus. Omdat het draadloos is ook weer een stuk duurder. En voor de rest zal het zijn wat jij zegt Ed,het moet je liggen.
|
| 08 aug 2011, 19:32 |
|
 |
|
rob
Geregistreerd: 22 sep 2008, 16:01 Berichten: 11 Woonplaats: Geleen (limburg)
|
He frenk mooi zoon deus he  maar ja je kunt hem altijd nog als wandelstok gebruiken ..
|
| 05 sep 2011, 17:56 |
|
 |
|
bennie7
Geregistreerd: 16 apr 2008, 16:59 Berichten: 6489 Woonplaats: Roerdalen the Netherlands
|
enne willeke dan zoekt die ook met een deus grt
_________________ [color=#000000][b]@@@MIJN PASSIE ZIJN GESPEN (Liefdevolle schnallen,boucle, buckles, gespen giften zijn natuurlijk ooooo zo leuk )@@@
|
| 05 sep 2011, 18:00 |
|
 |
|
rob
Geregistreerd: 22 sep 2008, 16:01 Berichten: 11 Woonplaats: Geleen (limburg)
|
Hhahahahahaha gek bennie7 schreef: enne willeke dan zoekt die ook met een deus grt
|
| 05 sep 2011, 18:02 |
|
 |
|
frenk
ERELID
|
bennie7 schreef: enne willeke dan zoekt die ook met een deus grt inderdaad dat is ook een die rob hahahahahahha 
_________________ Gezocht hondenpenningen Franse en Duitse regiments knopen gezocht
|
| 05 sep 2011, 20:31 |
|
 |
|
arthur
Geregistreerd: 03 jul 2008, 08:40 Berichten: 34 Woonplaats: Woerden
|
Hoe kan het dan dat op Metalldetektortest.com deze MD zo goed presteerd????
|
| 19 jul 2012, 21:18 |
|
 |
|
Marco
|
arthur schreef: Hoe kan het dan dat op Metalldetektortest.com deze MD zo goed presteerd???? Omdat het gewoon een goede detector is...... maar er zijn meerdere goede detectors te verkijgen. je moet gewoon goed weten hoe je detector werkt, zich gedraagt en "hem door hebben" ciao
_________________ ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ No me moleste mosquito
|
| 19 jul 2012, 21:48 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
Marco schreef: arthur schreef: Hoe kan het dan dat op Metalldetektortest.com deze MD zo goed presteerd???? Omdat het gewoon een goede detector is...... maar er zijn meerdere goede detectors te verkijgen. je moet gewoon goed weten hoe je detector werkt, zich gedraagt en "hem door hebben" ciao hu nooit geweten 
|
| 19 jul 2012, 22:02 |
|
 |
|
Poetsdoek
Geregistreerd: 10 okt 2011, 12:47 Berichten: 742 Woonplaats: Kerkrade
|
nou helaas ken ik jullie alleen tegenspreken, zoek nu pfff wat zal het zijn 6 maandjes met de deus......heb er denarie mee gevonden en kelt en een 30 tal follisen.....en in et begin vond ik niet eens een follis......tot ik de disc naar 3.5 had bij gesteld.... toen ging die heel hard......
dus lua mijn vraag aan jou... waar staat je disc op???? programma 2 GM POWER GRONDBALLANS 90 DISC 3.5 SENC 96-98 EXPERT-ZENDSTERKTE 3 FREQ 12-18 KHZ IJZER VOL 03 REACTIESNELHEID 04 SIGNAAL VERSTERKER 04 3 TONEN
dat zijn de mijne..... heb hiervoor met een dfx300 gezocht....
_________________ ''wie niet zoekt........die niet vind.........''
|
| 19 jul 2012, 22:24 |
|
 |
|
Marco
|
de ed schreef: Marco schreef: arthur schreef: Hoe kan het dan dat op Metalldetektortest.com deze MD zo goed presteerd???? Omdat het gewoon een goede detector is...... maar er zijn meerdere goede detectors te verkijgen. je moet gewoon goed weten hoe je detector werkt, zich gedraagt en "hem door hebben" ciao hu nooit geweten  ja dat wist je wel ed
_________________ ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ No me moleste mosquito
|
| 19 jul 2012, 22:31 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
|
| 19 jul 2012, 22:35 |
|
 |
|
Poetsdoek
|
kom mensen doe dan beetje moeite dan wil ikwel eens de instellingen vergelijken met die van mij.........wil niet zeggen dat ik de beste instellingen heb ofwat dan ook......maar ik heb helemaaaaal niet te klagen.... ook niet over de kwaliteit van de steel....
jruss dr boy
|
| 19 jul 2012, 22:36 |
|
 |
|
peter
Moderator
Geregistreerd: 14 feb 2009, 17:49 Berichten: 7767 Woonplaats: Deventer
|
Poetsdoek schreef: kom mensen doe dan beetje moeite dan wil ikwel eens de instellingen vergelijken met die van mij.........wil niet zeggen dat ik de beste instellingen heb ofwat dan ook......maar ik heb helemaaaaal niet te klagen.... ook niet over de kwaliteit van de steel....
jruss dr boy Je instellingen zijn goed hoor  , t ligt er ook aan waar je zoekt en aan de omstandigheden. 
_________________ gr Peter zoekt met een Manticore
|
| 19 jul 2012, 22:48 |
|
 |
|
Poetsdoek
|
ja dat is iets wat een feit is peter.......bij droog weer geleid de grond slechter als bij lekker natte grond.... maar dan nog.....sommige mensen heb ik het idee dan , dat ze toch met de verkeerde instellingen zoeken...
daarom wou ik ze eens een beetje vergelijken.......
ps weet dat mijn instellingen wat dat betreft goed zijn.....
jruss dr boy
|
| 19 jul 2012, 22:52 |
|
 |
|
peter
Moderator
Geregistreerd: 14 feb 2009, 17:49 Berichten: 7767 Woonplaats: Deventer
|
Poetsdoek schreef: ja dat is iets wat een feit is peter.......bij droog weer geleid de grond slechter als bij lekker natte grond.... maar dan nog.....sommige mensen heb ik het idee dan , dat ze toch met de verkeerde instellingen zoeken...
daarom wou ik ze eens een beetje vergelijken.......
ps weet dat mijn instellingen wat dat betreft goed zijn.....
jruss dr boy Klopt helemaal,ik ga naar Engeland volgende maand en misschien heb ik niets aan mijn instelling zoals ik nu zoek. Dus ben ik waarschijnlijk een halve dag bezig om hem weer in te stellen, Deus Fast stand?--GM Power  geen idee ik zie wel. Er zullen er genoeg lopen daar met een Deus,dus ff vragen zal ook helpen
_________________ gr Peter zoekt met een Manticore
|
| 19 jul 2012, 23:00 |
|
 |
|
Marco
|
he poetsdoek....
in mijn ogen heeft het weinig zin om die instellingen uit te wisselen omdat iedere situatie weer anders kan zijn
grondbalans van de deus kun je veel mee winnen en staat bij mij nooit constant op dezelfde waarde
zendsterkte ik ook zoiets, in gemineraliseerde grond of veel ijzer heeft het geen zin om hem op stand 3 te zetten want hij komt gewoon niet dieper de grond in....je zult zelfs minder vinden omdat je veel teveel valse bijgeluiden terug gestuurd krijgt.
voor de freq vind ik 12 khz het lekkerste om objecten tot "grote munten" te zoeken.
het enigste van de deus wat me echt tegen valt is dat hij niet meer dan 15 cm onderwater kan, dan valt de verbinding weg.
|
| 19 jul 2012, 23:01 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
de etrek is top
maar legt er veel coks dan slaat hij echt dicht de goldmaxx haalde het goud er tussenuit de etrek er wedden gek daar vraag maar is aan adbas
maar jawaar neer vind je in nl zoveel coks
deus zeg men dat met in goldmaxx stand zoekt
ik heb geen deus dusweet het ook niet
|
| 19 jul 2012, 23:09 |
|
 |
|
maurice
|
m,n instelling waar ik mee loop op alle soorten akkers ,zie onder m,n naam De reactie snelheid meestal op sta 2 .. Op akkers met veel ijzer /cokes hoger 3 of zelfs 4 Gr maurice ..
|
| 21 jul 2012, 11:14 |
|
|