|
|
|
|
|
|
Het is nu 04 maart 2026, 04:30
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
sleutels en een kachelpook
| Auteur |
Bericht |
|
sjoho
|
 sleutels en een kachelpook
zaterdag even lekker gevist. was van plan om met de detector op pad te gaan maar als ik geen plek zou vinden had ik in elk geval mijn magneet mee. ik had drie sleutels waarbij bij het schoonmaken de baard bij de oudste sleutel eraf viel. nog twee mooien over al zijn die niet zo oud. en nog een mooie kachelpook. ook niet zo oud maar nog wel een leuk ding. had trouwens ook een mooi oud emmertje gevonden maar bij het schoonmaken ging die zo stinken dat ik die zonet heb weggegooid 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 15 aug 2011, 15:14 |
|
 |
|
van Otterloo
|
 Re: sleutels en een kachelpook
Mooie vangst Sjoerd en jammer van die ene sleutel. Je hebt er toch nog iets van over kunnen houden  . Alles lijkt me 19e eeuws. De tweede sleutel is een appart model en veelal fabrieksmatig of bij kazernes in gebruik geweest. Dergelijke sleutels werden aan een groot sleutelrek opgehangen en in het gesloten heft werd vaak een tekst ingeslagen. Grt, Addie  .
_________________ Wat volgt, staat altijd in verband met wat eraan voorafging
|
| 15 aug 2011, 15:46 |
|
 |
|
sjoho
|
hoi addie ik had inderdaad ook een nummer ofzoiets verwacht maar kan er niets op ontdekken. het blijft toch mooi spul en ze zijn net oud genoeg om ze niet als 'gewone' sleutels te beschouwen 
|
| 15 aug 2011, 15:48 |
|
 |
|
van Otterloo
|
Ja, precies zo. Zijn allemaal bijzonder genoeg om van te genieten  . Grt, Addie  .
_________________ Wat volgt, staat altijd in verband met wat eraan voorafging
|
| 15 aug 2011, 15:53 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
van Otterloo schreef: Ja, precies zo. Zijn allemaal bijzonder genoeg om van te genieten  . Grt, Addie  . Zo is dat ouwe sleutelfiel Leuke magneetvondsten hoor. Ik moet dat ding toch ook maar eens gaan uitlaten 
_________________ Multi multa; nemo omnia novit" Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"
|
| 15 aug 2011, 17:19 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|