|
|
Het is nu 03 maart 2026, 11:46
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
MisterJF
Geregistreerd: 27 aug 2011, 21:32 Berichten: 33 Woonplaats: Oudehorne
|
 Voorstellen
Hallo Allemaal! Ik ben echt net nieuw in de wereld van ht detectoren, 31 jaar oud en enthousiast  Ik heb nog veel vragen maar heb al gezien dat dit forum erg actief is en vragen ed snel worden beandwoord. Herb er zin in, en weet zeker dat ik met hulp van de senioren hier  snel veel zal leren! Heb trouwens al een eerste vraag, ik vind veel verroeste metalen voorwerpen, wat is de beste manier om deze te reinigen zodat je ze kan dtm'en?? Groeten MisterJF
|
| 27 aug 2011, 21:56 |
|
 |
|
Ramsbrug
Beheerder
|
 Re: Voorstellen
Hoi MisterJF, Van harte welkom op dit forum, veel lees,- kijk,- en plaats- plezier gewenst. Voor je vraag over het reinigen van verroeste ijzeren voorwerpen, klik eens hier: viewforum.php?f=169Groet, namens het beheer van bodemvondstenwereld.nl Vincent 
_________________ Alle goede spreuken zijn reeds op de wereld, men verzuimt slechts om ze toe passen...... Met een detector in de hand, komt men door het ganse land.
|
| 27 aug 2011, 22:06 |
|
 |
|
MisterJF
Geregistreerd: 27 aug 2011, 21:32 Berichten: 33 Woonplaats: Oudehorne
|
thx!! forum is nog een beetje wennen, maar dat komt vast  heb al wat gevonden, zal maandag ff wat HG roestoplosser halen 
|
| 27 aug 2011, 22:14 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
MisterJF schreef: thx!! forum is nog een beetje wennen, maar dat komt vast  heb al wat gevonden, zal maandag ff wat HG roestoplosser halen  HG welkom 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 27 aug 2011, 22:16 |
|
 |
|
frenk
ERELID
|
welkom mister JF leuke tijd hier gewenst 
_________________ Gezocht hondenpenningen Franse en Duitse regiments knopen gezocht
|
| 27 aug 2011, 22:17 |
|
 |
|
van Otterloo
|
Ja, van harte welkom MJF, kijk eerst nog es effe verder voordat je met die fles HG aan de slag gaat  . Grt, Addie,  .
_________________ Wat volgt, staat altijd in verband met wat eraan voorafging
|
| 27 aug 2011, 23:33 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|