|
|
Het is nu 04 jun 2026, 14:26
|
Mannen hartstikke bedankt!!!!
| Auteur |
Bericht |
|
bertellen
Geregistreerd: 14 apr 2009, 21:52 Berichten: 550 Woonplaats: Voerendaal
|
 Mannen hartstikke bedankt!!!!
Goedenavond allen, vandaag ben ik even op bezoek geweest bij Coinhunter Chris. Bubba had vorige week daar iets voor mij achter gelaten ( oproep verzoek ), nou ik kan jullie vertellen niet zo maar iets, ik ben dolblij hiermee. Johan Netjes in een doosje trof ik aan: 1 Wijster haarnaald prachtig bewerkt 1 Trompetfibula 1 Follis 1 ( ik schrok toen ik het zag ) replica van een stater En als klap op de vuurpijl een prachtig groot stuk TS gestempeld. Chris had ook een aardige "duit "in het zakje gedaan voor mij, "ik heb ook maar wat voor je uitgezocht"zei hij, nou zeg waar anders is zoiets mogelijk? Ik kreeg van Chris een prachtige fibula met glaspasta. Nog een ander stuk van een fibula 2 Munten van Hadrianus 1x as en 1x sestertius ( dacht Ik ) 1 zilverlen leeuwenschelling Prachtig romeinse leerbeslagjes Nou mannen nogmaals heel heel erg bedankt, ik ben er ontzettend blij mee. 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ http://coindigger.webs.com
|
| 30 sep 2011, 20:09 |
|
 |
|
Anoniem
Geregistreerd: 26 sep 2010, 13:06 Berichten: 3322 Woonplaats: Gorinchem
|
 Re: Mannen hartstikke bedankt!!!!
Zijn toffe gasten die twee 
_________________ Hiphop & Reggae, ohja, beetje Jazz
|
| 30 sep 2011, 20:10 |
|
 |
|
bertellen
|
JA echt wel, evenals Addie een paar weken geleden.
|
| 30 sep 2011, 20:14 |
|
 |
|
Maurits
|
Mooi stuk TS. 
_________________ Lieve Heer, bescherm mij alstublieft tegen mijn vrienden. Met mijn vijanden reken ik zelf wel af.
|
| 30 sep 2011, 20:16 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
mooi tocht 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 30 sep 2011, 20:16 |
|
 |
|
Anoniem
Geregistreerd: 26 sep 2010, 13:06 Berichten: 3322 Woonplaats: Gorinchem
|
bertellen schreef: JA echt wel, evenals Addie een paar weken geleden. Addie is er ook al zo'n een  je vraagt je af en toe toch wel eens af hoe zijn hart in zijn borst past; zo'n groot hart 
_________________ Hiphop & Reggae, ohja, beetje Jazz
|
| 01 okt 2011, 07:54 |
|
 |
|
ALFABOY
Geregistreerd: 18 apr 2008, 11:07 Berichten: 2807 Woonplaats: kerkrade
|
Top gebaar van de mannen Gr Alfa
Laatst bijgewerkt door ALFABOY op 01 okt 2011, 11:10, in totaal 1 keer bewerkt
|
| 01 okt 2011, 10:26 |
|
 |
|
bertellen
|
Ben je jaloers? wat heeft deze mail te betekenen? als je graag persoonlijk iets kwijt wil moet je bij mij zelf zijn en niet op zo's achterbakse manier iets posten. Iedreen mag hierover zijn eigen mening hebben maar hou die dan a.u.b. voor je. Niemand is verplicht om aan een oproep van mij gehoor te geven dus....
|
| 01 okt 2011, 11:07 |
|
 |
|
zandhaas
|
|
| 01 okt 2011, 11:14 |
|
 |
|
bertellen
|
Dat is zeer zeker zo zandhaas, dank voor je begrip, zo een gebaar is een extra stimulans om vol te blijven houden en hoop te hebben dat ook ik zoiets moois zal gaan vinden. Groetjes Bert
|
| 01 okt 2011, 11:45 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
Prachtig gebaar van die mannen Bertellen. groetjes Cees 
_________________ Multi multa; nemo omnia novit" Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"
|
| 01 okt 2011, 14:58 |
|
 |
|
bertellen
|
Dank je Cees, ik ben hartstikke blij dat er zo'n toffe mensen op dit forum zitten, kan ik helaas niet van iedereen zeggen." Wie schoen past trekke hem aan".
Groetjes Bert
|
| 01 okt 2011, 15:27 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
bertellen schreef: Dank je Cees, ik ben hartstikke blij dat er zo'n toffe mensen op dit forum zitten, kan ik helaas niet van iedereen zeggen." Wie schoen past trekke hem aan".
Groetjes Bert Daar moet je je niets van aantrekken bert, laat maar lullen Ik heb nog wel wat stukken fibel voor je en als je een keer mee wil zoeken je hebt een pm. groetjes Cees
_________________ Multi multa; nemo omnia novit" Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"
|
| 01 okt 2011, 15:34 |
|
 |
|
Aardvark
Geregistreerd: 05 okt 2008, 19:00 Berichten: 884 Woonplaats: Voerendaal
|
bertellen schreef: Ben je jaloers? wat heeft deze mail te betekenen? als je graag persoonlijk iets kwijt wil moet je bij mij zelf zijn en niet op zo's achterbakse manier iets posten. Iedreen mag hierover zijn eigen mening hebben maar hou die dan a.u.b. voor je. Niemand is verplicht om aan een oproep van mij gehoor te geven dus.... Hoi Bert, kan me deze reaktie wel voorstellen. Heeft niks met jaloezie te maken denk ik. Je bent een aardige kerel en ik gun je de beste vondsten maar ik kan begrijpen dat mensen de wenkbrauwen fronsen bij jouw vraag. Iedereen heeft wel een vitrinekast en iedereen wil daar wel mooie spulletjes in hebben liggen. Ik zelf heb er ook jaren over gedaan om eindelijks iets fatsoenlijks erin te leggen. Mischien vindt men het een te makkelijke manier om spullen te verzamelen. Voor mij persoonlijk hebben gekregen vondsten geen waarde. In mijn kast ligt alleen wat ik zelf gevonden heb. Ik denk dat meer mensen dat vinden. Even goede vrienden hoor. Grt Aardvark
_________________ De pleuris is reeds uitgebroken...
|
| 01 okt 2011, 16:26 |
|
 |
|
zandhaas
|
is het niet nog altijd zo dat iedereen het op zijn eigen manier in mag vullen? zolang zulke spullen maar niet misbruikt worden om ermee als "zelf gevonden" te presenteren wat soms ook nog weleens gebeurt.
Laatst bijgewerkt door zandhaas op 01 okt 2011, 22:56, in totaal 1 keer bewerkt
|
| 01 okt 2011, 17:47 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
het is heel simpel
je doen het deurje open en stop het in de kast en doet het deutje weer dicht
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 01 okt 2011, 18:00 |
|
 |
|
bertellen
|
Ja Rob, ik denk dat je niet de gehele post hebt gelezen omdat hij erna is gewijzigd. Dan nog ik kan vragen wat ik wil, niemand is verplicht om daar gehoor aan te geven, en natuurlijk is het zelf vinden nog steeds het mooiste wat er bestaat, neemt niet weg dat je andere dingen ook mooi kan vinden. Neem nu dat stuk TS wat ik van Johan heb gekregen, zelf denk ik dat ik dit misschien nooit ga vinden, wat is er dan mis mee als iemand het genot van het aanschouwen van een mooi stuk samen met je wil delen? Het geeft niemand het recht om je eronderuit te willen halen op welke manier dan ook. En Ed een goede opmerking van jou en die werkt idd. nog ook hahaha Groetjes Bert
|
| 01 okt 2011, 18:21 |
|
 |
|
Aardvark
Geregistreerd: 05 okt 2008, 19:00 Berichten: 884 Woonplaats: Voerendaal
|
bertellen schreef: Ja Rob, ik denk dat je niet de gehele post hebt gelezen omdat hij erna is gewijzigd. Dan nog ik kan vragen wat ik wil, niemand is verplicht om daar gehoor aan te geven, en natuurlijk is het zelf vinden nog steeds het mooiste wat er bestaat, neemt niet weg dat je andere dingen ook mooi kan vinden. Neem nu dat stuk TS wat ik van Johan heb gekregen, zelf denk ik dat ik dit misschien nooit ga vinden, wat is er dan mis mee als iemand het genot van het aanschouwen van een mooi stuk samen met je wil delen? Het geeft niemand het recht om je eronderuit te willen halen op welke manier dan ook. En Ed een goede opmerking van jou en die werkt idd. nog ook hahaha Groetjes Bert Tuurlijk Bert, iedereen is vrij om te doen wat hij wil. Grt Aardvark
_________________ De pleuris is reeds uitgebroken...
|
| 01 okt 2011, 18:30 |
|
 |
|
bertellen
|
Zo is het maar net Robbie, laat iedereen in zijn eigen waarde als dat kan.
|
| 01 okt 2011, 18:56 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20727 Woonplaats: utrecht
|
Bert het is jou van harte gegund kerel en wat anderen ervan vinden is niet zo boeiend, want dat neigt naar ...... jij deed een oproep ,en niemand is verplicht om er op in te gaan. Ik deed dat wel , en ik deed het graag veel plezier met de vondsten Bert (p.s trek het je niet aan o.k) gr bubba 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 01 okt 2011, 20:51 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
bubba schreef: Bert het is jou van harte gegund kerel en wat anderen ervan vinden is niet zo boeiend, want dat neigt naar ...... jij deed een oproep ,en niemand is verplicht om er op in te gaan. Ik deed dat wel , en ik deed het graag veel plezier met de vondsten Bert (p.s trek het je niet aan o.k) gr bubba  Zo is dat Bubs 
|
| 01 okt 2011, 20:52 |
|
 |
|
bertellen
|
Je hebt volledig gelijk Bubba, dat is zoals ik al eerder zei, ik ben hartstikke blij ermee, het pronkt netjes in mijn vitrine. Maar soms zie ik mij toch genoodzaakt om te reageren als ik het gevoel heb dat iemand op welke manier dan ook in de zeik wil nemen. Dat is een karaktertrek van mij zullen wij maar zeggen. Ik voel mij gezegend dat er mensen zijn zoals jullie. Groetjes Bert
|
| 01 okt 2011, 21:30 |
|
 |
|
Maurits
|
Dat stuk ts ken ik toch of niet? Staat er iets op de achterkant nog? Leuke stukken om iets op te leggen...zoek even op internet Bert: Drag 18/31.
_________________ Lieve Heer, bescherm mij alstublieft tegen mijn vrienden. Met mijn vijanden reken ik zelf wel af.
|
| 01 okt 2011, 21:33 |
|
 |
|
bertellen
|
Hoi Maurits, het is goed mogelijk dat je het stuk kent. Ik heb dat van Bubba gekregen. Het is gevonden in Woerden. Op de achterkant staat volgens mij niets, wel aan de voorkant gestempeld. Ik vind het een prachtig stuk waar ik heel erg blij mee ben. Staat erg mooi in de vitrine. Wat bedoel je met drag? Groetjes Bert
|
| 01 okt 2011, 21:39 |
|
 |
|
Maurits
|
Je komt maar eens deze kant op om te zoeken...ik heb het stuk bij Bubba gezien. Het blijft mooi spul dat ts.
|
| 01 okt 2011, 21:41 |
|
|