|
|
|
|
|
|
Het is nu 04 maart 2026, 06:54
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Octavianvs
|
 10 kilo potscherven
Hallo Overzichtje van wat ik afgelopen maanden van het stort heb meegebracht aan scherfmateriaal + rotte hond. bijna 10 Kilo Nu nog schoonmaken 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 20 sep 2008, 19:32 |
|
 |
|
Defixio
|
 Re: 10 kilo potscherven
Hoi Octa, leuk spul (herkenbaar ook). Ik heb van een Romeinse stort ook een honden schedel + onderkaak meegenomen. Deze stond ik mijn dochter haar vitrinekast. Maar ze heeft hem weggegeven want "hij keek mij snachts aan". Mooie stukken TS ook.
|
| 20 sep 2008, 19:36 |
|
 |
|
tjenne
|
Knappe grote stukken zeg. Bijna volledige TS. Ik hou alles bij, tot het kleinste fragmentje in de hoop eens iets volledig te kunnen samenstellen. Ik heb een vraagje! Waar jullie spreken van romeins stort, wordt er dan bedoeld stortgrond van recente afgraving of in situ romeinse afvalstortplaats? Ik vindt scherven genoeg maar véél minder munten dan jullie.
Bedankt en beste groeten, Etienne
|
| 25 sep 2008, 13:12 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
tjenne schreef: Knappe grote stukken zeg. Bijna volledige TS. Ik hou alles bij, tot het kleinste fragmentje in de hoop eens iets volledig te kunnen samenstellen. Ik heb een vraagje! Waar jullie spreken van romeins stort, wordt er dan bedoeld stortgrond van recente afgraving of in situ romeinse afvalstortplaats? Ik vindt scherven genoeg maar véél minder munten dan jullie.
Bedankt en beste groeten, Etienne Ha die Etienne,.. ik denk het eerste,.. Hoi Kris,..dat is mij een berg spul hoor,..maak schoon we kunnen niet wachten grt Bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 25 sep 2008, 18:35 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
en is het al schoon
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet