|
|
Het is nu 04 jun 2026, 16:24
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 16 berichten ] |
|
Verontschuldiging topic boze boer
| Auteur |
Bericht |
|
Poetsdoek
Geregistreerd: 10 okt 2011, 12:47 Berichten: 742 Woonplaats: Kerkrade
|
 Verontschuldiging topic boze boer
Ik wou graag toch bij deze manier verontschuldigen van mijn reacties in het topic boze boer.... Voelde er mij niet prettig bij bij de manierr van hoe ik zoekte....dusja dan heb ik ook weer iets geleerd en zal me er zeker aan houden..
Dus bij deze wil ik mijn excusses aanbieden voor mijn reactie's....hoop dat jullie mij ook konden begrijpen vooral omdat ik nog niet zo gek lang zoek.....
En ceesou geloof dat jij vooral erg boos op me waas dus bij deze nog een persoonlijke verontschuldiging....
mvg poetser
_________________ ''wie niet zoekt........die niet vind.........''
|
| 31 okt 2011, 21:30 |
|
 |
|
koudi
Moderator
Geregistreerd: 22 apr 2011, 20:52 Berichten: 5401 Woonplaats: silvolde
|
 Re: Verontschuldiging topic boze boer
klasse poetsdoek 
|
| 31 okt 2011, 21:31 |
|
 |
|
Hans1971
|
Fouten maken is niet erg, als je er maar van leert. 
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
|
 |
|
ronnymacaroni
Geregistreerd: 03 apr 2011, 11:37 Berichten: 887 Woonplaats: Streken van Brugge ~BELGIE~
|
_________________ Als het maar oud is!
|
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
Poetsdoek schreef: Ik wou graag toch bij deze manier verontschuldigen van mijn reacties in het topic boze boer.... Voelde er mij niet prettig bij bij de manierr van hoe ik zoekte....dusja dan heb ik ook weer iets geleerd en zal me er zeker aan houden..
Dus bij deze wil ik mijn excusses aanbieden voor mijn reactie's....hoop dat jullie mij ook konden begrijpen vooral omdat ik nog niet zo gek lang zoek.....
En ceesou geloof dat jij vooral erg boos op me waas dus bij deze nog een persoonlijke verontschuldiging....
mvg poetser Boos niet eerder verbaasd Maar je hebt wel ballen om op een dergelijke manier je verontschuldigingen aan te bieden. Daar hou ik wel van. Wat mij betreft "No Hard Feelings" groetjes Cees 
_________________ Multi multa; nemo omnia novit" Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"
|
| 31 okt 2011, 21:33 |
|
 |
|
Poetsdoek
|
bedankt heren voor jullie positieve reacties.....ben blij dat het toch ok zo opgelost kan worden.... en leren doe ik er zeker van..... 
|
| 31 okt 2011, 21:40 |
|
 |
|
archeonist
|
|
| 31 okt 2011, 21:43 |
|
 |
|
lucky nero
Geregistreerd: 15 apr 2008, 22:27 Berichten: 5316 Woonplaats: landgraaf
|
petje af voor je poetsdoek dat toont klasse gr. lucky nero 
|
| 31 okt 2011, 21:49 |
|
 |
|
Rene Verhoef
|
Ik denk dat er niet gauw mensen boos worden hier poetsdoek, alleen als er zulke dingen worden geplaats hier op een topic, gaan mensen zo reageren en terecht. Je wil niet weten hoeveel zoekers het al verpest hebben bij boeren, sommige maken er een potje van en hebben overal schijt aan. Maar je bent nooit te oud of te jong om te leren. En top dat je je excuus aanbied, daar heb ik ook respect voor Nou klaar met dit, en nu op zoek naar mooie vondsten. Gr. René
|
| 31 okt 2011, 21:50 |
|
 |
|
Jvlivs
Geregistreerd: 16 apr 2008, 19:33 Berichten: 7088 Woonplaats: Kerkrade
|
Och Poetsdoek,
Altijd zo denken en doen: Als een boer kwaad is altijd heel erg rustig blijven en beleefd blijven. Zeg hem dat je alle gaten dichtmaakt, en de rotzooi meeneemt Dat helpt ook heel vaak!!!!
Kan inderdaad gebeuren. Is ons allen zeker al eens gebeurd!!
Vele groeten,
John.
_________________ A Casa, sulla divane, si trova niente!!!!!!
|
| 31 okt 2011, 21:55 |
|
 |
|
Ramsbrug
Beheerder
|
Beste Poetsdoek, Fijn om te zien, dat je het op deze manier oplost Respect kerel! Groeten, Vincent 
_________________ Alle goede spreuken zijn reeds op de wereld, men verzuimt slechts om ze toe passen...... Met een detector in de hand, komt men door het ganse land.
|
| 31 okt 2011, 22:11 |
|
 |
|
Poetsdoek
|
Rene Verhoef schreef: Ik denk dat er niet gauw mensen boos worden hier poetsdoek, alleen als er zulke dingen worden geplaats hier op een topic, gaan mensen zo reageren en terecht. Je wil niet weten hoeveel zoekers het al verpest hebben bij boeren, sommige maken er een potje van en hebben overal schijt aan. Maar je bent nooit te oud of te jong om te leren. En top dat je je excuus aanbied, daar heb ik ook respect voor Nou klaar met dit, en nu op zoek naar mooie vondsten. Gr. René Ja inderdaad en poe wat die vondsten betreft.....ik kan niet wachten....is al bijna 4 weken geleden dat ik nog ens zilver had uberhaupt....hahaha 
|
| 31 okt 2011, 22:29 |
|
 |
|
Poetsdoek
|
Bedankt voor al jullie respects heren........
|
| 31 okt 2011, 22:31 |
|
 |
|
zandhaas
|
Poetsdoek schreef: Bedankt voor al jullie respects heren........ netjes poets  al voel ik me hiermee niet aangesproken (niet in die anderen, dus ook niet nu) 
|
| 31 okt 2011, 22:33 |
|
 |
|
frenk
ERELID
|
_________________ Gezocht hondenpenningen Franse en Duitse regiments knopen gezocht
|
| 31 okt 2011, 22:33 |
|
 |
|
ronald
|
Ja klasse Mvg.Ronald
|
| 31 okt 2011, 23:32 |
|