|
|
|
|
|
|
Het is nu 04 jun 2026, 18:48
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|
Ik zag in een militariawinkel..........
| Auteur |
Bericht |
|
detector.be
|
 Ik zag in een militariawinkel..........
Afgelopen weekend de normandische kust gedaan. En in een militaria (souvenier)winkel zag ik een amerikaanse handgranaat liggen in heel slechte staat....... vraagprijs 100 euro !!!!!!!!!!.Wat heb ik toch al veel geld terug in de aarde gestopt ...... verdomme.
|
| 04 nov 2011, 00:46 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28455 Woonplaats: Kerkrade
|
 Re: Ik zag in een militariawinkel..........
veel te duur,ben maar blij dat je deze niet gekocht hebt,op beurzen koop je deze voor zo,n €30 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 04 nov 2011, 01:03 |
|
 |
|
detector.be
|
coinhunter chris schreef: veel te duur,ben maar blij dat je deze niet gekocht hebt,op beurzen koop je deze voor zo,n €30  Ik moet geen handgranaat hebben. Ik schrok alleen toen ik de prijs zag.
|
| 04 nov 2011, 01:19 |
|
 |
|
sjoho
|
Alles is daar loeiduur, verrotte lepels, hulzen etc. Maarja, het is natuurlijk wel het idee dat het dáár dan vandaan komt en dat geeft meerwaarde. Of dat ook altijd zo is, is maar de vraag natuurlijk  Ik denk dat het vooral de Amerikanen zijn die dit soort dingen kopen, alhoewel je niet snel met een granaat in het vliegtuig naar Amerika zou gaan als je geen problemen wil 
|
| 04 nov 2011, 10:33 |
|
 |
|
zandhaas
|
beetje bij de boeren rondvragen daar. dán kom je leuke dingen tegen  én daar zijn nog genoeg oogvondsten te doen, als je maar goed zoekt http://www.youtube.com/watch?v=_On9lHS6bZY
|
| 04 nov 2011, 11:14 |
|
 |
|
koudi
Moderator
Geregistreerd: 22 apr 2011, 20:52 Berichten: 5401 Woonplaats: silvolde
|
|
| 04 nov 2011, 20:18 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
|
|