|
|
|
|
|
|
Het is nu 04 jun 2026, 17:31
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 9 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
john b
Geregistreerd: 03 aug 2009, 22:26 Berichten: 1268 Woonplaats: schalkwijk (houten)
|
 terug uit frankrijk
Hoi luitjes
gisterenavond weer terug gekomen uit het mooie frankrijk de eerste dagen was het voor mij gewoon weg warm gelopen in een t shirtje in november heerlijk is dat was een graadje of 23 dus aangenaam vertoeven daar de laatste dag helaas een beetje verregend en door de losse grond kon je haast niet meer lopen wat een bagger zooitje werd het gelijk pracht van een woning was er geregeld voor ons en mooie wijngaarden leuke vondsten gedaan niet overdreven helaas hahaha maar mischien waren mijn verwachtingen wel te hoog helaas geen enkele romeinse of keltiche munt daar kunnen vinden maar ben toch tevreden een overzichtje van de spulletjes ben net beginnen met schoonmaken maar een eerste indruk wat ik heb mee terug genomen zal later wel vondsten appart plaatsen voor een dtm
groeten john
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 07 nov 2011, 21:43 |
|
 |
|
Legionair
Geregistreerd: 03 feb 2010, 16:40 Berichten: 5737 Woonplaats: Ewijk
|
 Re: terug uit frankrijk
_________________ Wie zijn verleden niet kent, heeft ook geen toekomst
|
| 07 nov 2011, 21:47 |
|
 |
|
lucky nero
Geregistreerd: 15 apr 2008, 22:27 Berichten: 5316 Woonplaats: landgraaf
|
hoi john zo te zien ben je in het zuiden geweest,en wat een temeratuur zoals je zegt geen enkele romeinse of keltische munt gevonden maar wel een prachtige aucissia fibula gevonden en ook nog eens compleet met naald gr. lucky nero 
|
| 07 nov 2011, 21:48 |
|
 |
|
joppie
penningmeester
|
Mooie omgeving John  , en dan ook nog leuke vondsten  . gr.joppie.
|
| 07 nov 2011, 21:53 |
|
 |
|
Marco
|
Mooie omgeving op de fotos, toch wel een kilootje uit de grond gehaald ? kon je daar nog wat doen met zo`n schep ? het ziet er aardig rotsachtig uit succes met schoonmaken groet
_________________ ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ No me moleste mosquito
|
| 07 nov 2011, 21:55 |
|
 |
|
john b
Geregistreerd: 03 aug 2009, 22:26 Berichten: 1268 Woonplaats: schalkwijk (houten)
|
Marco schreef: Mooie omgeving op de fotos, toch wel een kilootje uit de grond gehaald ? kon je daar nog wat doen met zo`n schep ? het ziet er aardig rotsachtig uit succes met schoonmaken groet hoi marco die schep is gelukkig niet zo breed ging aardig er mee gr john
|
| 07 nov 2011, 22:06 |
|
 |
|
Anoniem
Geregistreerd: 26 sep 2010, 13:06 Berichten: 3322 Woonplaats: Gorinchem
|
Volgens mij heb jij een aantal topdagen gehad, zitten prachtige vondsten tussen 
_________________ Hiphop & Reggae, ohja, beetje Jazz
|
| 07 nov 2011, 22:34 |
|
 |
|
Rene Verhoef
|
Hee John, nou ik zie toch wat leuke dingen, lekker weer en een mooie omgeving, wat wil je nog meer.
Als je het maar naar je zin hebt gehad.
Gr. René
|
| 07 nov 2011, 22:39 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
mooi johan  gr de ed ps gelopen in een t shirtje in november heerlijk is dat je heb wel een jas aan 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 08 nov 2011, 01:13 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 9 berichten ] |
|