Re: WAARSCHUWING AAN ALLEN
Josvandebos schreef:
(........)
Deze man is bekend als mister 4,2. De veteranen hier weten wel om wie het gaat.
Jullie zijn gewaarschuwd.
Beste Josvandebos,
Dit zijn berichten waar het leeuwendeel van onze forumleden niets mee kan.... en voor verwarring kunnen zorgen omdat er een nickname wordt genoemd, zoals Peter al terecht aangeeft !
Uit meerdere PB 's die ik ontvang van onze leden, zijn er diverse personen die zich zorgen maken of zich terecht ergeren aan dit bericht.
Mister 4,2 is als zodanig niet op ons forum bekend,
graag wil ik van jou weten wie jij bedoelt of tenminste hiervan de indruk wekt....
Je reactie graag per PB aanleveren.
Zodra ik kennis van jouw bericht heb genomen, zullen wij als beheer van dit forum, bezien of wij tegen deze handelswijze en persoon gepaste maatregelen kunnen nemen.
Vooralsnog sluit ik uit dat een geregistreerd lid van ons forum hier achter zit.
Mocht dit alsnog het geval zijn zullen wij niet schromen onze logs vrijwillig af te staan voor gerechtelijk onderzoek.
Ik citeer hierbij een regel uit onze forumregels;
"
Niets van de ingezamelde informatie wordt verkocht, doorgegeven of bekend gemaakt aan derden.
Uitzondering hierop is een verzoek om informatie van autoriteiten, ten behoeve van strafrechtelijk onderzoek en/of een verzoek om informatie door de rechterlijke macht. "
Voor de volledigheid hierbij een hyperlink naar onze forumregels ----->
http://bodemvondstenwereld.nl/viewforum.php?f=206Om speculatieve berichten te voorkomen wordt deze topic gesloten!
namens het beheer van bodemvondstenwereld.nl
Vincent