|
|
Het is nu 03 maart 2026, 10:10
|
HALLO , IK BEN "COINHUNTER NIGEL" EN MIJN VOORBEELD IS COINHUNTER CHRIS,,,,,,,,,,,,,,,,
| Auteur |
Bericht |
|
coinhunter nigel
Geregistreerd: 27 nov 2011, 19:12 Berichten: 32 Woonplaats: Kerkrade
|
 HALLO , IK BEN "COINHUNTER NIGEL" EN MIJN VOORBEELD IS COINHUNTER CHRIS,,,,,,,,,,,,,,,,
hoi allemaal,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, naar maanden van zeuren is het vandaag eindelijk gelukt om mijn vader zo gek te maken dat ik lid word van 'ons forum' hoewel ik best al zelver aardig kan schrijven (bijna 8 jaar ) laat ik het nog effen aan mijn zus celine, of pap & mam over om het op "ons forum" te plaatsen , het valt jullie op dat ik altijd " ons forum" noem en dat betekent dat het van ons allemaal is ik noemde al in de titel is mijn vader coinhunter chris mede oprichter/beheerder & Moderator. van dit fantastisch forum ik ga vaker met mijn vader mee en zoek dan met een laser rapier , maar is eigelijk nog wat te zwaar , maar met een tessoro gaat het prima ,dank aan Frenk en zijn zoon. en ik vond al van alles wat en dat ga ik binnenkort ook plaatsen  vorige week op de zoekdag van de DDVL vond ik nog een coole munt zo ik ga stoppen ,maar jullie zijn nog niet van me af en ik hoop in de toekomst net zo,n mooie vondsten als pap te vinden(eigelijk wil hem overtreffen  ) maar dan moet ik nog flink gaan oefenen. vele kunnen me al via pap grt en tot ziens nigel 
Laatst bijgewerkt door coinhunter nigel op 27 nov 2011, 20:29, in totaal 2 keer bewerkt
|
| 27 nov 2011, 20:18 |
|
 |
|
ronnymacaroni
Geregistreerd: 03 apr 2011, 11:37 Berichten: 887 Woonplaats: Streken van Brugge ~BELGIE~
|
 Re: HALLO , IK BEN "COINHUNTER NIGEL" EN MIJN VOORBEELD IS COINHUNTER CHRIS,,,,,,,,,,,,,,,,
_________________ Als het maar oud is!
|
| 27 nov 2011, 20:21 |
|
 |
|
peter
Moderator
Geregistreerd: 14 feb 2009, 17:49 Berichten: 7767 Woonplaats: Deventer
|
 Re: HALLO , IK BEN "COINHUNTER NIGEL" EN MIJN VOORBEELD IS COINHUNTER CHRIS,,,,,,,,,,,,,,,,
welkom Nigel  ,laat die ouwe van jou maar eens een poepie ruiken 
_________________ gr Peter zoekt met een Manticore
|
| 27 nov 2011, 20:24 |
|
 |
|
paul
|
Hoi Nigel, Geweldig dat je in de voetsporen van papa gaat lopen en ook met het metaaldetector virus in aanraking komt. Ik weet zeker dat het niet lang duurt of je gaat papa voorbij met de geweldige vondsten die je nog gaat vinden en uiteraard hier op dit mooie forum plaatst. Nou Nigel, heel veel succes en welkom. Groetjes Paul
|
| 27 nov 2011, 20:25 |
|
 |
|
Ramsbrug
Beheerder
|
Hoi Coinhunter Nigel, Van harte welkom en ik wens jou heel veel plezier op ons forum.... Ik weet eigenlijk wel zeker dat je prachtige vondsten gaat vinden. Nigel, succes! Groeten, Vincent 
_________________ Alle goede spreuken zijn reeds op de wereld, men verzuimt slechts om ze toe passen...... Met een detector in de hand, komt men door het ganse land.
|
| 27 nov 2011, 20:30 |
|
 |
|
vickhermsen
|
Hey Nigel, Welkom op ons topforum! Nu je vader overtreffen! Grt Vick
|
| 27 nov 2011, 20:36 |
|
 |
|
Mako
Geregistreerd: 29 jun 2009, 12:56 Berichten: 452 Woonplaats: aruba
|
 bon bini
_________________ "" Assum est, inquit, versa et manduca."
|
| 27 nov 2011, 20:37 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
ha Nigel leuk dat jij nu ook forumled bent kerel groetjes van Ome Boebba 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 27 nov 2011, 20:46 |
|
 |
|
joppie
penningmeester
|
Welkom op ONS forum pikkie , en als je net zo veel geluk hebt als je vader zijn we zeker nog niet van je af  . gr.joppie.
|
| 27 nov 2011, 20:52 |
|
 |
|
Legionair
Geregistreerd: 03 feb 2010, 16:40 Berichten: 5743 Woonplaats: Ewijk
|
Welkom op dit "ons"schitterende Forum Nigel, en laat CC maar eens een poepie ruiken.
Groetjes, henk
_________________ Wie zijn verleden niet kent, heeft ook geen toekomst
|
| 27 nov 2011, 21:06 |
|
 |
|
Jvlivs
Geregistreerd: 16 apr 2008, 19:33 Berichten: 7089 Woonplaats: Kerkrade
|
_________________ A Casa, sulla divane, si trova niente!!!!!!
|
| 27 nov 2011, 21:10 |
|
 |
|
lucky nero
Geregistreerd: 15 apr 2008, 22:27 Berichten: 5333 Woonplaats: landgraaf
|
hoi nigel  op ons forum en plaats je vondsten maar. gr. lucky nero 
|
| 27 nov 2011, 21:31 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
Ha die Nigel welkom in ons midden en snij die ouwe van jou maar 2 oren af Bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 27 nov 2011, 21:35 |
|
 |
|
melpatcindy
|
hoi nigel ,kan ook niet anders dat jij deze hobby ook leuk vind als je de zoon bent van chris  zou zeggen veel zoeken nu want als je wat ouder bent ben je op zoek naar de meiden  ben benieuwd wat je al gevonden hebt en we zullen je wel geregeld zien op het forum gr ed
_________________ gezelligheid kent hier geen tijd
|
| 28 nov 2011, 00:07 |
|
 |
|
maurice
|
 Welkom Jongste forum lid Nigel  ""jong geleerd is oud gedaan"" Nou jongen je hebt een goede leermeester  geniet ervan Maurice
|
| 28 nov 2011, 00:13 |
|
 |
|
frenk
ERELID
|
welkom nigel en laat je vader maar eens een poepie ruiken 
_________________ Gezocht hondenpenningen Franse en Duitse regiments knopen gezocht
|
| 28 nov 2011, 07:45 |
|
 |
|
Anoniem
Geregistreerd: 26 sep 2010, 13:06 Berichten: 3322 Woonplaats: Gorinchem
|
Nigel, welkom hier op dit top-forum 
_________________ Hiphop & Reggae, ohja, beetje Jazz
|
| 28 nov 2011, 09:11 |
|
 |
|
Frenk Laurens
Geregistreerd: 02 maart 2011, 19:33 Berichten: 201 Woonplaats: landgraaf
|
Nigel Grt Frenk. 
_________________ mensen houden liever een varken als huisdier dan een bloemkool als kamerplant.
|
| 28 nov 2011, 09:39 |
|
 |
|
koudi
Moderator
Geregistreerd: 22 apr 2011, 20:52 Berichten: 5405 Woonplaats: silvolde
|
Nigel welkom Ik denk dat je vader alles al rond Kerkrade al heeft weggehaald Maar limburg is groot 
|
| 28 nov 2011, 09:56 |
|
 |
|
Camari69
|
Hoi Nigel  , Geweldig om te zien dat ons hobby ook voor de toekomst weer is gewaarborgd dat verdiend al een dikke pluim naar jou toe  . Het gaat op onze leeftijd niet meer zo soepel als wij dat zouden willen om over de akkers te struinen en dan is het toch goed om te weten dat er nog jeugdige en enthousiaste kereltjes zoals jou onze hobby gaan verrijken. Natuurlijk wens ik jou nog mooiere vondsten dan ons te doen, zodat niet alle voorwerpen die historische waarde hebben verloren gaan. We zullen elkaar toch wel vaker zien in de toekomst en dan hoop ik dat je me met mooie vondsten versteld zal doen staan. Groetjes en veel plezier gewenst, Dimitri 
|
| 28 nov 2011, 16:00 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 28 nov 2011, 18:17 |
|
 |
|
bacchus
Geregistreerd: 01 maart 2009, 11:04 Berichten: 3002 Woonplaats: Kerkrade
|
Hey Nigel, Welkom hier op het forum jongen. hoop dat je heel veel mooiee spullen gaat vinden in de toekomst. groeten van je peteoom. bacchus.
_________________ Vulpem pilum mutat, non mores
|
| 28 nov 2011, 21:04 |
|
 |
|
Hans1971
|
Welkom Nigel, we zien de mooie vondsten wel voorbij komen. Zijn de foto`s nog gelukt die je bij de zoekdag in Mechelen heb gemaakt? Sta ik er nog goed op?
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 28 nov 2011, 21:35 |
|
 |
|
bennie7
Geregistreerd: 16 apr 2008, 16:59 Berichten: 6489 Woonplaats: Roerdalen the Netherlands
|
welkom , en veel plezier met het forum nigel  \ grt
_________________ [color=#000000][b]@@@MIJN PASSIE ZIJN GESPEN (Liefdevolle schnallen,boucle, buckles, gespen giften zijn natuurlijk ooooo zo leuk )@@@
|
| 28 nov 2011, 21:54 |
|
 |
|
bennie
|
Veel plezier en maak die ouwe kerel maar gek met vondsten Nigel 
|
| 28 nov 2011, 22:18 |
|
|