|
|
Het is nu 03 maart 2026, 11:31
|
HALLO , IK BEN "COINHUNTER NIGEL" EN MIJN VOORBEELD IS COINHUNTER CHRIS,,,,,,,,,,,,,,,,
| Auteur |
Bericht |
|
Theodorus
Geregistreerd: 22 maart 2010, 21:24 Berichten: 175 Woonplaats: Zjwaamerlandj
|
 Re: HALLO , IK BEN "COINHUNTER NIGEL" EN MIJN VOORBEELD IS COINHUNTER CHRIS,,,,,,,,,,,,,,,,
Ha die Nigel, hoop dat je veel mag vinden,  maar dat zal wel niet zo een groot probleem zijn met je vader. Misschien word je zelfs een betere jager dan je vader<<<! Veel succes groetjes Theo.
|
| 29 nov 2011, 00:06 |
|
 |
|
coinhunter nigel
Geregistreerd: 27 nov 2011, 19:12 Berichten: 32 Woonplaats: Kerkrade
|
 Re: HALLO , IK BEN "COINHUNTER NIGEL" EN MIJN VOORBEELD IS COINHUNTER CHRIS,,,,,,,,,,,,,,,,
hallo,,,,,,,,,,,,,, bedankt voor jullie mooie woorden en reacties ik krijg binnenkort ook mijn metaaldetector en dan kan ik lekker vaak met pap mee gaan en hoop ook zo,n mooie Romeinen als hem te vinden ik heb dit zelf getypt , mijn vader zeg de zinnen en ik tik het in en dat kan ik natuurlijk wel zelver grt coinhunter nigel-kerkrade 
|
| 31 mei 2012, 20:12 |
|
 |
|
krulstaart
Moderator
|
veel sucses nigel en welkom gr marin
_________________ http://members.casema.nl/mm.driedijk/
ik verzamel fibula s heb je er niks mee denk aan mij ruilen kan ook
|
| 31 mei 2012, 20:15 |
|
 |
|
FAR BEYOND DRIVEN
|
Dat je vader jaloers mag worden!
_________________ Omdat archeologie een verhaal vertelt.
|
| 31 mei 2012, 20:24 |
|
 |
|
Misfit
|
coinhunter nigel schreef: hallo,,,,,,,,,,,,,, ik krijg binnenkort ook mijn metaaldetector en dan kan ik lekker vaak met pap mee gaan Hoi Nigel, Vraag maar een Minelab CTX3030... dan heb je 'm eerder dan Pappa 
|
| 31 mei 2012, 20:32 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
Hej Nigel, Ik heb je al een keer mogen ontmoeten samen met je vader en Boeba bij mij in de buurt op een akkertje. Toen zag ik al dat wordt een zoeker, maar wat wil je met zo'n kei van een vader. Succes met alles wat je gaat doen. groetjes Cees
_________________ Multi multa; nemo omnia novit" Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"
|
| 31 mei 2012, 20:36 |
|
 |
|
joppie
penningmeester
|
Als je net zo goed gaat zoeken als je vader mag je niet meer mee  . gr.joppie.
|
| 31 mei 2012, 21:11 |
|
 |
|
Ambianii
|
|
| 31 mei 2012, 22:05 |
|
 |
|
Mathias.M
Geregistreerd: 25 jan 2012, 20:14 Berichten: 3 Woonplaats: oudenaarde
|
Welkom en vind maar zo een grote goudklomp dan kan je vader nog iets van je leren 
_________________ landscape changes the war and the war changes the landscape
|
| 01 jun 2012, 21:05 |
|
|