|
|
Het is nu 03 maart 2026, 18:57
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 12 berichten ] |
|
Even technische hulp nodig minelab auto lader
| Auteur |
Bericht |
|
Marco
|
 Even technische hulp nodig minelab auto lader
Mijn maat dacht dat hij z`n xp koptelf. wel even met mijn minelab oplader kon op laden.... nee dus Het blijkt dus dat dit soort opladers op rook werken. want de rook is eruit en nu doet hij het niet meer het gaat hier om de lader voor de etrac,explorer,safari...enz wie weet de de waarde of de kleurcode vertellen van de 2 verbrande weerstanden op de foto ? wie durft even in z`n lader te kijken ? mijn dank is groot groet
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ No me moleste mosquito
Laatst bijgewerkt door Marco op 16 dec 2011, 18:40, in totaal 1 keer bewerkt
|
| 16 dec 2011, 17:19 |
|
 |
|
peter
Moderator
Geregistreerd: 14 feb 2009, 17:49 Berichten: 7767 Woonplaats: Deventer
|
 Re: Even technische hulp nodig minelab auto lader
Marco schreef: Mijn maat dacht dat hij z`n xp koptelf. wel even met mijn minelab oplader kon op laden.... nee dus Het blijkt dus dat dit soort opladers op rook werken. want de rook is eruit en nu doet hij het niet meer het gaat hier om de lader voor de etrac,explorer,safari...enz wie weet de de waarde of de kleurcode vertellen van de 2 verbrande weerstanden op de foto ? wie durft even in z`n lader te kijken ? mijn dank is groot groet 
_________________ gr Peter zoekt met een Manticore
|
| 16 dec 2011, 18:35 |
|
 |
|
Marco
|
_________________ ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ No me moleste mosquito
|
| 16 dec 2011, 18:41 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 16 dec 2011, 18:55 |
|
 |
|
Yvette&René
|
Zijn het weerstanden of diode's?  Kijk ook even aan de achterzijde van het printplaatje,er kunnen ook printbaantjes verbrand zijn. 
_________________ Groet Yvette & René
De aanhouder vindt!
|
| 17 dec 2011, 11:52 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
Klopt Yvette&René je hebt er geen kl*te aan als is de printplaat nog goed je weet de waarde niet van de componenten,..dus gooi maar in de prullenbak of er moet iemand ff kijken,..weerstandje kost ja niets mvg bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 17 dec 2011, 12:52 |
|
 |
|
Marco
|
onderkant ziet er nog goed uit hoor. het zijn gewoon 2 weerstanden. Bert....weggooien kan altijd nog. een nieuwe kost meer dan 50 €  ze lijken wel gek  ze zijn ook makkelijk voor 5 euro zelf te bouwen .
|
| 17 dec 2011, 16:17 |
|
 |
|
Wilhelm
Geregistreerd: 15 apr 2008, 23:17 Berichten: 1482 Woonplaats: Bunschoten
|
Marco schreef: wie weet de de waarde of de kleurcode vertellen van de 2 verbrande weerstanden op de foto ? wie durft even in z`n lader te kijken ? mijn dank is groot groet Hee Marco, Ik heb hem in bestelling staan, zodra hij binnen is zal ik even een foto voor je maken.
_________________ Groeten, Wilhelm
|
| 17 dec 2011, 17:03 |
|
 |
|
Marco
|
Hoi wilhelm alvast bedankt hoor groet
|
| 17 dec 2011, 17:06 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
Hallo Marco 2 en een half uur heb ik gezocht naar dat kreng,..maar gevonden maar nou moet je niet beginnen lachen,..er zitten in deze geen weerstanden in zie foto,.. als je via pb je adres mailt stuur ik je deze op voor niets mvg Bert
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 17 dec 2011, 18:29 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
mooi gebaar bert
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 17 dec 2011, 22:44 |
|
 |
|
Marco
|
ha die Bert Top man...  vreemd dat er bij jou geen weerstanden in zitten zeg  ik heb ook een schema op internet gevonden zal kijken of ik daar nog wat me kan doen. de chip aan de onder kant kan ook nog overleden zijn.. dan is het wel weggooien denk ik. ik zal je een pb sturen nogmaals danke
|
| 18 dec 2011, 11:38 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 12 berichten ] |
|