|
|
Het is nu 04 jun 2026, 19:52
|
zeer mooie cadeaus van de Kerstvrouw
| Auteur |
Bericht |
|
paul
|
 zeer mooie cadeaus van de Kerstvrouw
Man,man,man, Wat ben ik mijn nopjes, op kerstavond geweldig verrast geworden door de kerstvrouw (mijn zeer lieve vrouw) met twee geweldige cadeaus  . Een schitterend boek over Romeins glas en een Romeins glazen Aryballos (flesje voor badolie,als ik het fout heb dan word ik wel verbeterd door Henk) Deze verrassing is mede tot stand gekomen doordat Legionair Henk en zijn vrouwtje Monique ook in het complot zaten  en alle correspondentie met mijn vrouw in het uiterste geheim hebben gedaan om mij ook maar niet het geringste vermoeden te geven van de verrassing wat me te wachten stond. lieve kerstvrouw van harte bedankt,je lieve schat. Paul
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 25 dec 2011, 12:49 |
|
 |
|
Hans1971
|
 Re: zeer mooie cadeaus van de Kerstvrouw
Top van je meisie. Lief van Henk en Monique dat ze geholpen hebben. Geniet er maar van Paul. 
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 25 dec 2011, 12:56 |
|
 |
|
Jvlivs
Geregistreerd: 16 apr 2008, 19:33 Berichten: 7088 Woonplaats: Kerkrade
|
_________________ A Casa, sulla divane, si trova niente!!!!!!
|
| 25 dec 2011, 12:56 |
|
 |
|
Hans1971
|
Hahaha, John Ik ga nog dromen van die Ed 
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 25 dec 2011, 12:57 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
super paul heel lief van je vrouw bij henk is het ok
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 25 dec 2011, 13:08 |
|
 |
|
lucky nero
Geregistreerd: 15 apr 2008, 22:27 Berichten: 5316 Woonplaats: landgraaf
|
super kadeaus die je gekregen hebt van de kerstvrouw geef ze maar een mooie plek in jou vitrine. gr. lucky nero 
|
| 25 dec 2011, 13:10 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
lucky nero schreef: super kadeaus die je gekregen hebt van de kerstvrouw geef ze maar een mooie plek in jou vitrine. gr. lucky nero  geef ze maar een mooie plek in jou vitrine. wie ze vrouw
|
| 25 dec 2011, 13:12 |
|
 |
|
peter
Moderator
Geregistreerd: 14 feb 2009, 17:49 Berichten: 7596 Woonplaats: Deventer
|
Een prachtig cadeau zeg  ,lieve kerstvrouw heb jij zeg 
_________________ gr Peter zoekt met een Manticore
|
| 25 dec 2011, 13:20 |
|
 |
|
ronnymacaroni
Geregistreerd: 03 apr 2011, 11:37 Berichten: 887 Woonplaats: Streken van Brugge ~BELGIE~
|
Prachtig cadeau! 
_________________ Als het maar oud is!
|
| 25 dec 2011, 13:32 |
|
 |
|
frenk
ERELID
|
_________________ Gezocht hondenpenningen Franse en Duitse regiments knopen gezocht
|
| 25 dec 2011, 13:48 |
|
 |
|
Aardvark
Geregistreerd: 05 okt 2008, 19:00 Berichten: 884 Woonplaats: Voerendaal
|
All you need is love!
Vele groeten, ook van mijn broers
_________________ De pleuris is reeds uitgebroken...
|
| 25 dec 2011, 15:07 |
|
 |
|
paul
|
|
| 25 dec 2011, 20:02 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
Dat zijn mooie boeken Paul die je hebt gekregen van de kerstvrouw. Ja, en Henk kan je samen met Monique wel om een boodschap sturen als het om boeken gaat. Ik weet er alles van. fijne dagen nog Cees
_________________ Multi multa; nemo omnia novit" Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"
|
| 25 dec 2011, 20:06 |
|
 |
|
paul
|
Ceesou schreef: Dat zijn mooie boeken Paul die je hebt gekregen van de kerstvrouw. Ja, en Henk kan je samen met Monique wel om een boodschap sturen als het om boeken gaat. Ik weet er alles van. fijne dagen nog Cees thx Ceesou, De bovenste foto is het boek dat ik cadeau gekregen heb de tweede en de derde foto is een echt romeins glazen olie flesje (geen boek) En Henk en Monique die wisten al wat ik ging krijgen met de kerst,ze zaten mede in het complot  tezamen met mijn vrouwtje. Groetjes paul
|
| 25 dec 2011, 20:12 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28455 Woonplaats: Kerkrade
|
hoi @ Paul,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, je krijgt wat je verdiend is altijd leuk om het op deze manier te doen en om zoiets op touw te zetten , heb je aan Monique & Henk ntuurlijk de het goede stel te paken ik zou zeggen geef het een opvallend plekje in je vitrinekast en oppassen!!!!! SCHERVEN BRENGEN NIET ALTIJD GELUK!! kerstgroet,,,Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 25 dec 2011, 21:11 |
|
 |
|
Legionair
Geregistreerd: 03 feb 2010, 16:40 Berichten: 5737 Woonplaats: Ewijk
|
Met alle soorten van genoegen hebben wij onze medewerking aan Anja toegezegd. Als een vrouw haar man met zo'n glas wil verrassen kun je gewoonweg ook niet anders. En een pracht glas is het Paul, zou zo in het boek dat je ook gekregen hebt kunnen. Geef het een mooi plaatsje 
_________________ Wie zijn verleden niet kent, heeft ook geen toekomst
|
| 26 dec 2011, 16:59 |
|
 |
|
bikernico
|
Hoi Paul, Je treft het wel met je meisje Ik moest het doen met het halen van de boodschappen en eten koken voor de kerst.....een voordeel is wel dat ik te eten krijg wat ik lekker vindt. Alles goed in het verre zuiden. Nog hele fijne dagen en geniet van je wel verdiende vakantie. Groeten uit Apeldoorn Nico
|
| 26 dec 2011, 17:56 |
|
 |
|
willem vd akker
Geregistreerd: 13 jul 2008, 19:37 Berichten: 4274 Woonplaats: leiden
|
|
| 26 dec 2011, 19:52 |
|
 |
|
paul
|
coinhunter chris schreef: hoi @ Paul,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, je krijgt wat je verdiend is altijd leuk om het op deze manier te doen en om zoiets op touw te zetten , heb je aan Monique & Henk ntuurlijk de het goede stel te paken ik zou zeggen geef het een opvallend plekje in je vitrinekast en oppassen!!!!! SCHERVEN BRENGEN NIET ALTIJD GELUK!! kerstgroet,,,Chris  Hey Chris Een complete verrassing was het toen ik het cadeau uitpakte,mijn mond viel open van verbazing. Het flesje krijgt een ere plaatsje in de vitrine. Groetjes Paul
|
| 26 dec 2011, 21:18 |
|
 |
|
paul
|
Legionair schreef: Met alle soorten van genoegen hebben wij onze medewerking aan Anja toegezegd. Als een vrouw haar man met zo'n glas wil verrassen kun je gewoonweg ook niet anders. En een pracht glas is het Paul, zou zo in het boek dat je ook gekregen hebt kunnen. Geef het een mooi plaatsje  Hoi Henk en Monique, Mijn complimenten voor de medewerking,mijn verbazing was zeer groot toen ik het cadeau uitpakte en jouw adres sticker zag zitten. Mijn hoop en verlangen steeg  en steeg bij de gedachte wat ik wenste wat erin zou zitten en mijn hoop werd bevestigd  . In mijn handen had ik het mooie flesje (super veilig en goed ingepakt) wat ik zeer hoog op mijn verlanglijstje had staan, meteen mijn lieve schat een dikke kus gegeven. Het glas zou zo inderdaad in het boek kunnen, een juweeltje is het en krijgt in mijn vitrine ook een ere plek. Henk en Monique van harte bedankt voor de samenzwering en de goede zorgen Met vriendelijke zoekgroeten en tot ziens, Paul 
|
| 26 dec 2011, 21:27 |
|
 |
|
paul
|
bikernico schreef: Hoi Paul, Je treft het wel met je meisje Ik moest het doen met het halen van de boodschappen en eten koken voor de kerst.....een voordeel is wel dat ik te eten krijg wat ik lekker vindt. Alles goed in het verre zuiden. Nog hele fijne dagen en geniet van je wel verdiende vakantie. Groeten uit Apeldoorn Nico Hoi Nico, Ik tref het al 27 jaar met mijn schat in goede tijden maar ook minder goed tijden (zeer zeldzaam) Met de feestdagen is de keuken ook mijn domein en dan mag schatje van me niet de keuekn betreden (want ze werkt het hele jaar hard ,de klok rond) lekker boodschappen halen,koken en dan gezellig met de kids en aanhang genieten van de feestdagen. Bij ons is alles goed, maar hectiek in het ondrwijs 9-1-2012 mag ik me bij mijn baas en directeur melden en even een discussie voeren We moeten weer eens wat afspreken om gezellig te gaan zoeken,ik was afgelopen herfst weer in gelderland maar een ontzettend druk programma de metaaldetector heb ik geen ene keer gebruikt. Geniet jij ook van je vakantie en we zien ons. Groetjes Paul 
|
| 26 dec 2011, 21:34 |
|
 |
|
paul
|
Hoi Willem, THX Dat is zeer zeker niet mis en met mijn vrouwtje heb ik de HOOFDPRIJS  (ook als ik geen cadeau had gekregen hoor) Groetjes Paul
|
| 26 dec 2011, 21:37 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
ja als jij ook zo veel goud vind kan je vrouw niet achter blijven 
|
| 26 dec 2011, 21:42 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20727 Woonplaats: utrecht
|
prachtig kado Paul wees zuinig op het kado , en nog veel zuiniger op jou vrouw gr bubba 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 26 dec 2011, 22:33 |
|
 |
|
paul
|
de ed schreef: ja als jij ook zo veel goud vind kan je vrouw niet achter blijven  Hoi Ed, Mijn vrouwtje blijft niet achter maar staat altijd voor groetjes Paul
|
| 27 dec 2011, 23:33 |
|
|