|
|
|
|
|
|
Het is nu 04 jun 2026, 20:55
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
ronnymacaroni
Geregistreerd: 03 apr 2011, 11:37 Berichten: 887 Woonplaats: Streken van Brugge ~BELGIE~
|
 Voor Addie
Hoi allemaal,,, hier sommige sleutels, speciaal voor Addie getrokken 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Als het maar oud is!
|
| 06 jan 2012, 22:12 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
 Re: Voor Addie
ik denk dat hij aan het graven is
mooie sleutels
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 08 jan 2012, 13:21 |
|
 |
|
van Otterloo
|
Hij was aan het graven Ed, maar is op dit moment weer boven N.A.P.  . Dat zijn mooie foto's die je daar laat zien Ronny. Volgens mij ergens in Duitsland op de foto genomen. Ik weet niet precies meer waar het is, maar ik moet daar zeker nog es naar toe. In ieder geval hartstikke bedankt voor je moeite en leuk dat je dit voor me gedaan hebt. Grt, Addie.
_________________ Wat volgt, staat altijd in verband met wat eraan voorafging
|
| 08 jan 2012, 13:27 |
|
 |
|
ronnymacaroni
Geregistreerd: 03 apr 2011, 11:37 Berichten: 887 Woonplaats: Streken van Brugge ~BELGIE~
|
van Otterloo schreef: Hij was aan het graven Ed, maar is op dit moment weer boven N.A.P.  . Dat zijn mooie foto's die je daar laat zien Ronny. Volgens mij ergens in Duitsland op de foto genomen. Ik weet niet precies meer waar het is, maar ik moet daar zeker nog es naar toe. In ieder geval hartstikke bedankt voor je moeite en leuk dat je dit voor me gedaan hebt. Grt, Addie. Yep, Duitsland Museum van Trier 
_________________ Als het maar oud is!
|
| 08 jan 2012, 14:18 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|