|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 maart 2026, 16:16
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
rakker
Geregistreerd: 04 jul 2009, 15:41 Berichten: 1616 Woonplaats: zeeland
|
 geen kans
had ook graag mee gedaan aan vondst van het jaar ..kan de volgende keer de inschrijvingstijd eens geen 2wkn duren  heb precies in de week van de inschrijving aan boord gezeten .nu kom ik thuis naar 1 week .ben ik natuurlijk te laat heb 3 toppers gevonden in 2011 zeskantig pelgrimsampul middeleeuws mesfoudraal middeleeuws ijkgewicht gr rakker
|
| 26 jan 2012, 14:19 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28575 Woonplaats: Kerkrade
|
 Re: geen kans
voor deze keer maak ik een uitzondering je hebt geluk,normaal had ik hem vanmorgen compleet gemaakt en zou hem on-line zetten, door een drukke agende was ik er nog niet toe gekomen , maar dan wacht ik tot morgen ik kan er nog een toevoegen,als je mooiste uitzoekt komt het wel goed of maak een foto waar ze alle drie opstaan 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 26 jan 2012, 16:51 |
|
 |
|
rakker
|
thx chris  ...heb hier een plaatje in elkaar gefrommelt  fotoshoppen is niet aan mij uitbesteed  ...zijn eigenlijk alle 3 speciale vondsten ..persoonlijk ga ik voor dat mesfoudraal.vanwege de schoonheid.  .voor de zeldzaamheid is die zeskantige pelgrimsampul weer een favoriet..en van zo,n gewicht is dr ook weer maar een van bekend.  ....dus ik weet niet hoe de regels zijn chris.....kan men met meerdere vondsten meedoen .of moet ik dr eentje uitkiezen???? post de foto maar hier want de bijbehorende topic is op slot gr rakker
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 26 jan 2012, 20:00 |
|
 |
|
Maurits
|
Tsja die messchede...mijn stem heb je Rakker! Topper!
_________________ Lieve Heer, bescherm mij alstublieft tegen mijn vrienden. Met mijn vijanden reken ik zelf wel af.
|
| 26 jan 2012, 20:16 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28575 Woonplaats: Kerkrade
|
zoek die uit wat je denk wat de meeste kans maakt, zet ik hem straks in lijst erbij 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 27 jan 2012, 07:52 |
|
 |
|
rakker
|
thx chris  ..dan gaan we op maurits z.n intuitie af  en gaan we maar voor de messchede gr rakker
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 27 jan 2012, 09:13 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
zou ik ook doen rakker
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 27 jan 2012, 13:04 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
|
|