|
|
Het is nu 03 maart 2026, 14:09
|
Forumregels
Mededelingen van het beheer en / of moderator.
|
Pagina 1 van 1
|
[ 20 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
kuls
|
 nieuw forum
van coinhunter chris de gelegenheid gekregen om iedereen te attenderen op een nieuw forum dat genaamd is bodemhunters.nl misschien dat jullie daar ook jullie mooie vondsten willen plaatsen het is een mooi overzichtelijk opgezet forum neem ens een kijkje en laat weten wat jullie ervan vinden misschien wel een mooie en gezellige aanvulling van dit forum we hopen jullie ook snel te verwelkomen op http://www.bodemhunters.nl/forum/index. ... 80d6336927groetjes Paul
|
| 08 feb 2012, 20:58 |
|
 |
|
frenk
ERELID
|
 Re: nieuw forum
sucses met jullie forum 
_________________ Gezocht hondenpenningen Franse en Duitse regiments knopen gezocht
|
| 08 feb 2012, 21:01 |
|
 |
|
ronnymacaroni
Geregistreerd: 03 apr 2011, 11:37 Berichten: 887 Woonplaats: Streken van Brugge ~BELGIE~
|
Ik kan me niet registreren 
_________________ Als het maar oud is!
|
| 08 feb 2012, 21:19 |
|
 |
|
kuls
|
ronnymacaroni schreef: Ik kan me niet registreren  klopt ronny , we zijn even bezig met een update maar moet dadelijk weer mogelijk zijn
|
| 08 feb 2012, 21:24 |
|
 |
|
frenk
ERELID
|
ik heb me aangemeld en kom er niet meer op 
_________________ Gezocht hondenpenningen Franse en Duitse regiments knopen gezocht
|
| 08 feb 2012, 21:25 |
|
 |
|
kuls
|
frenk schreef: ik heb me aangemeld en kom er niet meer op  ikzelf ook niet , poetsdoek is aan het upgraden zodra hij klaar is geef ik hier wel een berichtje sorry voor de overlast
|
| 08 feb 2012, 21:29 |
|
 |
|
melpatcindy
|
_________________ gezelligheid kent hier geen tijd
|
| 08 feb 2012, 21:37 |
|
 |
|
frenk
ERELID
|
we zijn toch samen een grote famlie 
|
| 08 feb 2012, 21:39 |
|
 |
|
kuls
|
melpatcindy schreef: :lo  alweer een nieuw forum? en waarom daarvoor reklame maken hier?? snap er dus niet veel van  zie hier totaal geen nut in behalve blijkbaar andere zoekers hier wel gr ed  is ons aangeboden door coinhunter chris ,( is dus niet ongevraagd) dus ik zie het probleem niet een link van hier staat toch ook bij ons op forum grtjes paul
|
| 08 feb 2012, 21:45 |
|
 |
|
melpatcindy
|
frenk schreef: we zijn toch samen een grote famlie  dat dacht ik ook frenk ,waarom dan niet gewoon zeggen wie ,wat en waarom ? maakt mij voor de rest niks uit hoor maar er zit om zoiets op te zetten lijkt mij veel werk in, dus lijkt me er een reden voor te zijn om dit te beginnen  zeg nu al dat ik er niks plaats [omdat ik toch de laatste tijd geen zak meer vind  ] dit is het leukste ,mooiste en gezelligste forum  zoals ik het lees heeft chris dit dus aanbevolen? dan zeg ik niks meer omdat ik chris zoals ik hem ken dit niet voor niets dan zo opzet als nestor van dit forum en hij er dus de beste bedoelingen mee heeft gr ed 
|
| 08 feb 2012, 21:50 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28574 Woonplaats: Kerkrade
|
hallo beste forum-ledeen,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, klopt ik heb het zelf aangeboden ooit zijn we ook begonnen met 'ons forum' en dat is ontstaan door onvrede op een andere forum dat ik niet bij naam wil noemen  ook bodemhunters zijn een eigen forum begonnen omdat er ergens anders niet klikte. er zijn nog een paar vriendenforums met dezelfde opzet,maar die geen lang leven zullen leiden,deze hebben dat alleen om erbij te horen zonder verder kijken hoe lang hun neus is dus een tip die ik kan geven is ,hou het vrij van ruzie's en andere nare dingen en houdt normen en waarden hoog in het vaandel ,want wat de een leuk vind kan voor een andere aanstootgevens zijn!!! verder wens ik jullie veel plezier & passie met jullie nieuwe forum grt Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 08 feb 2012, 22:16 |
|
 |
|
melpatcindy
|
hoi chris ,zou het dan niet verstandig zijn om hun krachten en inzet dan ook hier op het forum in te zetten ? dan om weer opnieuw op te starten ??? gr ed 
|
| 08 feb 2012, 22:20 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28574 Woonplaats: Kerkrade
|
hoi Ed,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, melpatcindy schreef: hoi chris ,zou het dan niet verstandig zijn om hun krachten en inzet dan ook hier op het forum in te zetten ? dan om weer opnieuw op te starten ??? hele goede stellig Ed je moet er vol van overtuigt zijn in wat je wilt en op de 1ste plaats mensen met kennis strikken voor je eraan begint! ik zie op een andere beginnende fora's mensen roepen ja dat is deze munt ,alleen weten ze niet het juiste RIC nr erbij te plaatsen en ze stelen plaatjes zonder een bronvermelding te doen. dan gaan ze op andere forums kijken wat ze daar zeggen en gebruiken dan deze om net te doen of het van hun zelver komt dus meld het als het van de concurrent komt  sowieso altijd een bronvermelding doen,zomaar gebruiken kan consequenties hebben in de vorm van copyrightmaar ik gun ieder om succesvol te worden,maar zet eerst de juiste mensen op de juiste plaats en haal kennis naar binnen , we gaan bijna het 4de jaar in en ik plaats nog steeds met regelmaat van klok een advertentie om kenners binnen te halen,anders ga je het echt niet redden en dan blijft er niet meer dan vriendenclubje van over met alle respect! en om tenslotte terug te komen op je beginstelling,,,,,zeker zitten er mensen op andere fora's die ik er graag bij zou willen hebben omwillen hun kennis en dat vertaal je heel goed Ed grt Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 08 feb 2012, 22:42 |
|
 |
|
melpatcindy
|
hoi chris ik ken deze jongens niet en jullie dus wel het lijkt me dus niet makkelijk om nu nog een forum op te zetten maar ik wens ze natuurlijk ook een goede start toe om deze passie tot succes te maken gr ed 
|
| 08 feb 2012, 23:20 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 08 feb 2012, 23:32 |
|
 |
|
kuls
|
door een fout met updaten waren we sinds gister avond ofline geweest. Onze excuses hiervoor .Gelukkig zijn die problemen weer opgelost . daarom wil ik eenieder van harte uitnodigen om eens een kijkje bij ons te komen nemen en als jullie interesse is gewekt hoop ik dat jullie lid willen worden. Nogmaals dit is absoluut niet bedoeld om hier leden weg te pikken . maar misschien zijn we wel een leuke aanvulling op jullie activiteiten hier op bodemvondstenwereld
namens beheer van bodemhunters Kuls(Paul)
|
| 09 feb 2012, 20:20 |
|
 |
|
kuls
|
hallo mensen even een update over ons nieuwe forum door diverse problemen met de server hebben we besloten om een geheel nieuw forum aan te maken bij een nieuwe host( of hoe dat heet) de problemen met de oude host met de snelheid van verbinding en zo vonden we zo vervelend dat we hebben besloten tot deze stap. wat is er verder veranderd . we konden helaas de naam bodemhunters niet meenemen dis hebben we een nieuwe naam gekozen , te weten RELICHUNTERS. we hebben alle leden en brichten wel kunnen overzetten . als je al lid was bij ons dan kan het zijn dat je een nieuw wachtwoord moet aanmaken ik zou zeggen kom eens kijken op ons forum , en bevalt het . meld he dan aan de nieuwe link is http://www.relichunters.nl/namens beheer relichunters kuls
|
| 24 feb 2012, 23:02 |
|
 |
|
frenk
ERELID
|
kan me niet inloggen mijn gebruikers naam is al in gebruik 
|
| 24 feb 2012, 23:07 |
|
 |
|
kuls
|
frenk schreef: kan me niet inloggen mijn gebruikers naam is al in gebruik  ik kijk het effe na frenk , als ik meer weet stuur ik pb naar je
|
| 24 feb 2012, 23:59 |
|
 |
|
kuls
|
frenk schreef: kan me niet inloggen mijn gebruikers naam is al in gebruik  klopt , ik heb het even nagekeken . wat je moet doen is gewoon bij die melding doorgaan met registratie en op een gegeven moment moet je gewoon een nieuw wachtwoord aanvragen . je krijgt dan een mail op je opgegeven mailadres met een link die 24 uur geldig is . daarna krijg he mail met een wachtwoord dit gebruiken en je bent ingelogd . je kunt ni je wachtwoord op forum aanpassen sorry voor de overlast maar dat zijn de mankementen van het nieuwe forum
|
| 25 feb 2012, 00:16 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 20 berichten ] |
|