|
|
Het is nu 03 maart 2026, 20:48
|
| Auteur |
Bericht |
|
de ed
ForumJoker
|
 Re: Hilde
ok een goede nacht hoop ik voor jullie hopen dat het morgen weer wat beter gaat 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 11 feb 2012, 23:37 |
|
 |
|
peter
Moderator
Geregistreerd: 14 feb 2009, 17:49 Berichten: 7767 Woonplaats: Deventer
|
Hallo Sjoerd
Ik schrik ervan zeg,ik hoop dat alles weer goed gaat.
gr peter
_________________ gr Peter zoekt met een Manticore
|
| 12 feb 2012, 15:20 |
|
 |
|
sjoho
|
Nog even een korte update. Vandaag maakten we een mooie stap vooruit. Dat voelde goed dus we hebben een ontspannende dag gehad. Halverwege de middag mocht Hilde van de ic. Vroeg op de avond traden er echter wat complicatietjes op, waarvan de ernst niet goed ingeschat kon worden. Uiteindelijk dus weer terug naar de ic. Wel jammer maar geeft ook wel wat rust zo. Hopelijk kunnen we een beetje slapen. Morgenvroeg uit bed om naar wolvega te rijden en erik te begeleiden het eerste uurtje op school. Daarvoor nog snel ff bij Hilde kijken. Weltrusten alvast.
|
| 12 feb 2012, 22:29 |
|
 |
|
maurice
|
Veel sterkte met deze zware dagen Hopelijk snel weer thuis met je kindje Maurice
|
| 12 feb 2012, 22:34 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28576 Woonplaats: Kerkrade
|
hoi Sjoerd,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ongelovelijk knap dat je ons op de hoogte houdt dat hoef ik niet meer te herhalen dat we zeer met Hilde en jullie meeleven naar een bevredigend resultaat sterkte de komende tijd grt Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 12 feb 2012, 22:34 |
|
 |
|
sjoho
|
Chris, dat is geen moeite maar vanzelfsprekend. Ik weet hoe erg de mensen meeleven, dat zou ik ook hebben. Velen van jullie heb ik al eens ontmoet of via pb contact gehad. Na alle pbtjes vol medeleven wil ik diegenen graag informeren. Het liefst allemaal persoonlijk via pb, maar dat kost me teveel tijd. Wij kunnen de mentale ondersteuning die we krijgen goed gebruiken 
|
| 12 feb 2012, 22:43 |
|
 |
|
Hans1971
|
Blij om te horen dat het wat beter gaat Sjoerd. Kinderen zijn het meest kostbare bezit wat je kan hebben. 
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 12 feb 2012, 23:06 |
|
 |
|
melpatcindy
|
hoi sjoerd ,goed om te horen dat ze in eerst instantie al van de ic afwas ,misschien ff te snel maar ze komt er wel die kleine meid gr ed 
_________________ gezelligheid kent hier geen tijd
|
| 12 feb 2012, 23:29 |
|
 |
|
van Otterloo
|
Sjoerd, ik hoop dat deze nachtmerrie snel achter de rug mag zijn en alles weer goed komt met de kleine Hilde. Bij het horen van zo'n bericht, vraag je je wel eens af waar mensen zich nog druk over kunnen maken. Namens onze hele familie hier, van harte beterschap voor Hilde toegewenst.
Groet, Addie.
_________________ Wat volgt, staat altijd in verband met wat eraan voorafging
|
| 12 feb 2012, 23:53 |
|
 |
|
radiohead
Geregistreerd: 17 apr 2008, 15:40 Berichten: 7888 Woonplaats: Belgica
|
Hoi,
We kennen elkaar niet en ik moet eerlijk bekennen dat het verhaal me ook niet bekend is. Maar na het zien van de foto en het lezen van de voorgaande berichten hier in het onderwerp, kan ik als vader van drie jonge kinderen perfect inschatten dat jullie een erg moeilijke tijd doorgemaakt moeten hebben.
Ik hoop oprecht dat dit verleden tijd is en dat jullie een gelukkige en onbezorgde toekomst tegemoet gaan.
Grt
_________________ One of the greatest problems in the academic debate is that terminology identifies groups which do not actually exist as such.
Minelab Manticore
|
| 13 feb 2012, 00:36 |
|
 |
|
sjoho
|
Lig al de hele nacht naast haar en doe hier geen oog dicht. Hilde zelf slaapt als een roos. Ze ziet er alweer zo anders uit. Een mooie kleur, een ontspannen indruk. Ze heeft een beetje gepraat in haar slaap. Ze kan haarzelf ook op de kant draaien en opzij kijken. Ik denk dat ze morgen (straks dus) ook weer een flinke stap vooruit zal zetten. Zal zelf vandaag wat proberen bij te slapen in het Ronald mcDonaldhuis. Prachtig dat er zulke instellingen bestaan 
|
| 14 feb 2012, 03:43 |
|
 |
|
Legionair
Geregistreerd: 03 feb 2010, 16:40 Berichten: 5743 Woonplaats: Ewijk
|
Mooi om te lezen Sjoerd dat jullie toch al wat verbeteringen zien bij Hilde. We hopen dat ze steeds grotere sprongen naar een algeheel herstel maakt zodat jullie ook weer eens een ontspannen nachtrust mogen beleven.
Hartelijke groet, ook aan de familie,
Henk en Monique
_________________ Wie zijn verleden niet kent, heeft ook geen toekomst
|
| 14 feb 2012, 17:20 |
|
 |
|
melpatcindy
|
sjoho schreef: Lig al de hele nacht naast haar en doe hier geen oog dicht. Hilde zelf slaapt als een roos. Ze ziet er alweer zo anders uit. Een mooie kleur, een ontspannen indruk. Ze heeft een beetje gepraat in haar slaap. Ze kan haarzelf ook op de kant draaien en opzij kijken. Ik denk dat ze morgen (straks dus) ook weer een flinke stap vooruit zal zetten. Zal zelf vandaag wat proberen bij te slapen in het Ronald mcDonaldhuis. Prachtig dat er zulke instellingen bestaan  mooi om te lezen sjoerd dat het met haar beter gaat  en dat ronald mc donaldhuis is een supermooie oplossing voor de ouders die anders veel moeten reizen heb het eerste huis bij het amc in amsterdam nog meegemaakt toen kwamen de mensen helemaal uit limburg die ik toen sprak , wij hadden toen mazzel dat we in zaandam woonden  slaap ze gr ed 
|
| 14 feb 2012, 17:49 |
|
 |
|
sjoho
|
Hallo beste mensen. Het heeft even geduurd voordat ik weer wat liet horen. Ik kon het gewoonweg eerder nog niet opbrengen. De uitslag is een grote tegenvaller. Het gaat om een agressieve vorm van kanker. Het is een vorm die normaal gesproken elders in het lichaam opduikt. Of dit in ons geval een voordeel of een nadeel is, is niet goed te zeggen. We gaan het traject van chemo in. Eerst nog een aantal scans en onderzoeken om uitzaaiingen uit te sluiten. We houden hoop, het tij moet toch een keer keren? Meer ellende kunnen wij gewoonweg niet meer aan. Hilde herstelt trouwens goed van de operatie. Ze moet ook goed aansterken voor de volgende klappen die ze gaat ontvangen. 
|
| 19 feb 2012, 10:07 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
Mijn god wat een vreselijk bericht voor jullie allemaal man en ja ik heb er eigenlijk geen woorden voor. Wij hier thuis wensen jullie veel sterkte en blijf hoop houden.
Cees
_________________ Multi multa; nemo omnia novit" Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"
|
| 19 feb 2012, 10:15 |
|
 |
|
frenk
ERELID
|
Ik heb er geen woorden voor ik wens jullie allemaal sterkte
_________________ Gezocht hondenpenningen Franse en Duitse regiments knopen gezocht
|
| 19 feb 2012, 10:32 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
pffft weet niet wat ik moet zeggen nu.......
Kracht en wijsheid toegewenst voor jullie allemaal!
_________________ nog wat gevonden recentelijk?
|
| 19 feb 2012, 10:32 |
|
 |
|
Ramsbrug
Beheerder
|
Hallo Sjoerd, fijn dat je ons, ondanks de zware tijd waarin jullie als gezin verkeren, op de hoogte wilt houden.
Ik hoop dat alles weer goed gaat komen met Hilde en dat zij, als alles achter de rug is, weer een onbezorgd leven kan gaan leiden.
Het is niet altijd even makkelijk, de scherpe kanten van het leven te dragen. Probeer vooral het goede te zien en koester de mooie dagen.
Namens het gehele team van bodemvondstenwereld wens ik jou en jouw gezin heel veel sterkte en kracht in deze zware tijden.
Vincent
_________________ Alle goede spreuken zijn reeds op de wereld, men verzuimt slechts om ze toe passen...... Met een detector in de hand, komt men door het ganse land.
|
| 19 feb 2012, 11:28 |
|
 |
|
lucky nero
Geregistreerd: 15 apr 2008, 22:27 Berichten: 5333 Woonplaats: landgraaf
|
sjoerd hier word ik helemaal stil van ook ik weet niet wat ik nu moet zeggen,maar laat de hoop niet zakken. gr. lucky nero 
|
| 19 feb 2012, 11:48 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
hoi sjoerd Hilde herstelt goed dat is een een goed bericht Het gaat om een agressieve vorm van kanker. dat is jammer als ze strak op kachten is dat de chemo goed zo werk gaat doet en laten wel hopen dat er geen uitzaaiingen zijn sjoerd heel veel kacht met de strijd sjoerd gr de ed
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 19 feb 2012, 12:10 |
|
 |
|
melpatcindy
|
hoi sjoerd , een slecht bericht na het goede herstel van hilde na de operatie  hoop dat ze weer snel sterk genoeg is voor de volgende behandeling, kinderen hebben wat dit betreft een erg hoge wilskracht  sterkte toegewenst met je gezinnetje gr ed 
|
| 19 feb 2012, 13:57 |
|
 |
|
Jvlivs
Geregistreerd: 16 apr 2008, 19:33 Berichten: 7089 Woonplaats: Kerkrade
|
Hey Sjoerd,
Pfff. Ben effe 2-3 dagen niet online geweest. Maar, heb net alles gelezen. Ben er ook heel erg stil van geworden. Pff. Man Heftig!!!!!!!
Voelde al goed dat de kleine telkens een klein stapje vooruit ging.
Heel erg jammer dat het een agressieve vorm is. Maar ook daar genezen heel veel mensen van. En inderdaad wat Ed al vermeldde: Kinderen hebben inderdaad vaak een veel hogere wilskracht, komt mede ook doordat kinderen veel sneller herstellen dan oudere mensen.
Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe in deze zeer moeilijke tijd!!!!
Vele gr. John.
_________________ A Casa, sulla divane, si trova niente!!!!!!
|
| 19 feb 2012, 14:13 |
|
 |
|
Legionair
Geregistreerd: 03 feb 2010, 16:40 Berichten: 5743 Woonplaats: Ewijk
|
Dat is schrikken, zo'n bericht In gedachten zijn we bij jullie en Hilde. Hou jullie sterk en behoud hoop in deze moeilijke tijd. Henk en Monique
_________________ Wie zijn verleden niet kent, heeft ook geen toekomst
|
| 19 feb 2012, 14:50 |
|
 |
|
Hans1971
|
Sjoerd, weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Je kan alleen maar hopen, hopen dat alles goed komt.
Hoop dat alle kaartjes jullie wat afleiding geven in deze tijden.
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 20 feb 2012, 23:40 |
|
 |
|
Bone Idle
Geregistreerd: 22 apr 2008, 22:04 Berichten: 598 Woonplaats: Heerenveen
|
Sjoerd, heel veel sterkte voor jou en je familie. Ik hoop met iedereen mee dat het allemaal goed mag komen.
Dick
_________________ De groeten van Loes......
|
| 21 feb 2012, 21:04 |
|
|