Logo
Het is nu 03 maart 2026, 16:19

Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ] 
 XP DEUS "Light" een goedkope oplossing!! 
Auteur Bericht

Antwoord met een citaat
Bericht XP DEUS "Light" een goedkope oplossing!!
Hoi allemaal, bij DJ Laan is nu ook een " XP Deus light" te koop, dat wil zeggen dat je er geen afstandsbediening bij krijgt, het instellen gebeurt dan via de koptelefoon(hier kan alles ingesteld worden wat ook in de afstandsbediening ingesteld kan worden:-), het voordeel is dat je +/- 600 euro bespaart t.o.v. de normale prijs ! :ppp :ppp :ppp :ppp :ppp :ppp Ik zou zeggen een erg goed alternatief zeker wat de besparing betreft!!

gr. highlander

21 feb 2012, 13:17
Profiel
ForumJoker

Antwoord met een citaat
Bericht Re: XP DEUS "Light" een goedkope oplossing!!
ja moooi

21 feb 2012, 13:18
Profiel

Antwoord met een citaat
Welke nadelen zijn hier aan verbonden?
Want kan me indenken dat die er wel zijn, anders had men dit direct zo uitgebracht? :yh

Bedankt voor de determinaties en reacties

Tot ziens

Foto's gepost door jeroen V. blijven eigendom van Jeroen V.

21 feb 2012, 13:29
Profiel WWW

Antwoord met een citaat
Hi Jeroen, het voordeel van de afstandsbediening is dat deze verlicht is en een groter scherm heeft dan de koptelefoon dus wat makkelijker in te stellen is, je kunt met de koptelefoon een schotel aan sturen en met de afstandsbediening idem, je hebt dus als het ware de mogelijkheid mits je een tweede schotel en steel hebt hiervan 2 detectoren te maken.
gr. highlander

21 feb 2012, 14:15
Profiel

Antwoord met een citaat
jeroen V. schreef:
Welke nadelen zijn hier aan verbonden?
Want kan me indenken dat die er wel zijn, anders had men dit direct zo uitgebracht? :yh

dat je niet snel even de grondbalans kan bijstellen of de pinpointmode kan gebruiken of snel even van programma veranderen en weer terug. ook is niet mogelijk om proggrammas op te slaan

als je een zoeker bent die over akkers rent en vele m2 overslaat is het een interesante besparing

mijn mening is dat je niet zonder de afstandsbediening serieus kan zoeken

als je toch besparen wilt is het volgens mij beter om de draadloze koptelefoon weg te doen en een gewone hoofdtelf. op de afstands bediening aansluiten. dan heb je toch de vrijheid dat je niet aan je detector vast zit maar je kan wel allle instellingen makkelijk even veranderen.

21 feb 2012, 14:18
Profiel

Antwoord met een citaat
"mijn mening is dat je niet zonder de afstandsbediening serieus kan zoeken"
die mening deel ik absoluut niet :lo , niet verkeerd begrijpen ik ben een liefhebber van de afstandsbediening lekker makkelijk, ik weet dat er heel veel zoekers zijn die de afstandsbediening "NIET" meenemen op de akker om de dood eenvoudige reden dat ze de machine al goed hebben ingesteld, het is overigens makkelijk van het ene naar het andere programma te switchen ook via de koptelefoon, de koptelefoon bewaard ook de laatste instellingen daarom zijn er veel zoekers die de afstandsbediening gewoonweg niet nodig hebben :07
maar goed ieder natuurlijk het zijne, maar feit is dat je alleen met de koptelefoon kunt gaan zoeken en dat als ik die mogelijk toen had de light versie gekocht zou hebben, 600 euro is veel geld tenminste voor mij :06
Overigens pin-pointing heb ik nog nog nooit gebruikt, en ik zoek alleen op audio omdat de geleidingswaardes nogal variabel cq. niet precies genoeg zijn.

gr. highlander

21 feb 2012, 14:36
Profiel

Antwoord met een citaat
Dat zou dan op 900 Euro uitkomen?

Waar bestel ik die?! :ls

Wel opvallend dat er nergens info over die actie te vinden is :lol: :lol:

Minelab Manticore

21 feb 2012, 14:39
Profiel

Antwoord met een citaat
hi Radiohead volgens mij iets van 850 euro :goezo: , maar goed dit weet ik niet zeker, ik zou Wilhelm boss eventjes bellen of een mailtje sturen of de Xp importeur van nederland!!
gr. Highlander

21 feb 2012, 14:41
Profiel

Antwoord met een citaat
Highlander schreef:
"mijn mening is dat je niet zonder de afstandsbediening serieus kan zoeken"
die mening deel ik absoluut niet :lo , niet verkeerd begrijpen ik ben een liefhebber van de afstandsbediening lekker makkelijk, ik weet dat er heel veel zoekers zijn die de afstandsbediening "NIET" meenemen op de akker om de dood eenvoudige reden dat ze de machine al goed hebben ingesteld, het is overigens makkelijk van het ene naar het andere programma te switchen ook via de koptelefoon, de koptelefoon bewaard ook de laatste instellingen daarom zijn er veel zoekers die de afstandsbediening gewoonweg niet nodig hebben :07
maar goed ieder natuurlijk het zijne, maar feit is dat je alleen met de koptelefoon kunt gaan zoeken en dat als ik die mogelijk toen had de light versie gekocht zou hebben, 600 euro is veel geld tenminste voor mij :06
Overigens pin-pointing heb ik nog nog nooit gebruikt, en ik zoek alleen op audio omdat de geleidingswaardes nogal variabel cq. niet precies genoeg zijn.

gr. highlander

hi Mik :07

je hoeft het ook absoluut niet met me eens te zijn :lo
maar het is dus hetzelfde als een nieuwe tv kopen zonder A.B. je kan immers ook alles aan de zijkant van de kast veranderen en kanalen kiezen :07 het is het gemak....
en een zoeker die thuis z`n detector al goed ingesteld heeft voordat hij op een akker begint te zoeken :06 :06
misschien hebben we hier andere grond maar ik loop constant b.v de grondbalans of sens te veranderen, een slechte grondbalans = verlies van veel diepte
pinpoint van de deus kun je leuke dingen mee doen :07 :07 probeer het maar eens.... alleen jammer dat je die instelingen niet kan opslaan

ik zoek ook op geluid hoor maar de nummers is toch een handige indicatie alvorens ik begin te hakken.

maar goed, alle onderdelen van een deus zijn los verkrijgbaar :05 je kan dus gewoon je eigen detector samenstellen als het nodig is :07

21 feb 2012, 15:31
Profiel

Antwoord met een citaat
Lijkt wel als of er iets mist..

Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.

21 feb 2012, 15:57
Profiel

Antwoord met een citaat
Vind dat toch interessant hoor.

De 1500 die je er normaal voor moet betalen vind ik er een beetje over. Maar op deze manier heb ik er toch oren naar moet ik bekennen.

Denk toch eens te overwegen m'n GMP in te ruilen, indien het technisch interessant genoeg is natuurlijk.

Grt :10

Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.

Minelab Manticore

21 feb 2012, 16:01
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 11 berichten ]