|
|
Het is nu 03 maart 2026, 11:33
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 13 berichten ] |
|
even voorstellen in uitgesteld relais
| Auteur |
Bericht |
|
dirkdezoeker
Geregistreerd: 25 feb 2012, 06:59 Berichten: 146 Woonplaats: West Vlaanderen Belgie
|
 even voorstellen in uitgesteld relais
Hallo ik ben dirkdezoeker, even voorstellen in telegramstijl geboren 1952 en sedert medio 2010 op brugpensioen in 2007 zoeken leren kennen en dacht: dat is een bezigheid voor op mijn brugpensioen eind 2008 garrett ace 250 gekocht bij westcoastdetecting De Panne Belgie, zeer tevreden na inloopperiode van een jaartje goed begonnen zoeken laatste seisoenvondsten -zegelstempel -ziver 2 mark 1868 Hamburg -loden blokgewicht met Franse lelie -pelgrims insigne -koperen kraantje -koperen of bronzen deurklink -ring (goudkleurig maar te licht) -romeinse denarius -verschillende minder belangrijke munten -bronzen knopen (zelfde veld als zegelstempel) -vele kilo´s koper en loden bolletjes (ook musketkogels) -bierblikjes en aanverwanten -afval -nog meer afval
met de opbrengst van mijn koper is mijn detector reeds betaald, goed hé
je kunt mijn vondsten vinden op detectorvrienden-vlaanderen.be (DVVL) maar dat is jullie wel bekend
_________________ zoek met ACE 250 medewerker stedelijk oudheidkundig comite Wervik
_________________ groeten Dirk zoek met ACE 250/AT Pro
|
| 04 maart 2012, 09:11 |
|
 |
|
bennie
|
 Re: even voorstellen in uitgesteld relais
Van harte welkom en hopen dat je veel foto's kan plaatsen van gevonden voorwerpen. En veel plezier met je hobby
|
| 04 maart 2012, 12:50 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 04 maart 2012, 14:40 |
|
 |
|
wavedancer
|
Hallo Dirk, Het is er dan toch van gekomen, zie ik.
Welkom hier.
Hier hangen nog streekgenoten van jou rond.
_________________ Quidquid latine dictum sit, altum viditur. Homo sapiens non urinat in ventum.
|
| 04 maart 2012, 15:01 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28574 Woonplaats: Kerkrade
|
hoi @ dirkdezoeker,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, van harte  hier bij ons en een mooie en plezante tijd toegewenst dirkdezoeker schreef: je kunt mijn vondsten vinden op detectorvrienden-vlaanderen.be (DVVL)maar dat is jullie wel bekend we zouden het op prijs stellen om ook hier wat wat je mooiste vondsten te plaatsen grt Chris _________________ zoek met ACE 250 medewerker stedelijk oudheidkundig comite Wervik[/quote]
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 04 maart 2012, 15:31 |
|
 |
|
dirkdezoeker
Geregistreerd: 25 feb 2012, 06:59 Berichten: 146 Woonplaats: West Vlaanderen Belgie
|
enkele vondsten
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 04 maart 2012, 15:52 |
|
 |
|
dirkdezoeker
|
en nog enkele
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 04 maart 2012, 15:55 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 04 maart 2012, 15:58 |
|
 |
|
dirkdezoeker
|
waar diende dat kraantje voor ? rechts inwendige draad M12x1,25 links uitw draad M10x1 inw M7x0,75 conische afdichting koper op koper (geen afdichting) gevonden op plaats waar in wo1 werkplaats, kerkhof, betonfabriek, munitiedepot en steenkapperij was gezien de Metrische draad denk ik aan iets Duits dergelijke schroefdraad werd ook op de naoorlogse traktoren gebruikt (Lanz Bulldog) nu zou dat 1/4" gas en 1/8" gas zijn weet iemand iets meer te zeggen ? mijn DVVL vrienden konden geen uitsluitsel geven, laat je niet kennen 
|
| 04 maart 2012, 16:09 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28574 Woonplaats: Kerkrade
|
hoi @ Dirk,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, zo, das is snel bedankt hoor ik zie daar veel smulvondsten tussen staan  ik zou ze zeker de komnde dagen apart plaasten ,zodat ze alle aandacht krijgen die ze verdien grt Chris ps trouwens DDVL is een gezellig forum en met toffe gasten
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 04 maart 2012, 16:31 |
|
 |
|
Trash
Geregistreerd: 12 jun 2011, 18:14 Berichten: 11238 Woonplaats: Maastricht
|
Welkom hier Dirk! Veel plezier met zoeken en op het forum! Succes... Groeten, Cyril
|
| 04 maart 2012, 16:35 |
|
 |
|
Legionair
Geregistreerd: 03 feb 2010, 16:40 Berichten: 5743 Woonplaats: Ewijk
|
Welkom Dirk. Je begint al direct goed met enkele leuke vondsten, hopelijk komen er aardige determinaties op. 
_________________ Wie zijn verleden niet kent, heeft ook geen toekomst
|
| 04 maart 2012, 17:25 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
 Dirk veel plezier hier gr bubba 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI