|
|
Het is nu 03 maart 2026, 20:44
|
| Auteur |
Bericht |
|
ronald
|
 Re: Hilde
Heel, heel veel sterkte toegewenst... Ronald
|
| 21 feb 2012, 22:23 |
|
 |
|
Hans1971
|
Dit is mooi om te zien. Een glimlach op het gezicht van die meid. Daar doe je het voor. 
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 22 feb 2012, 22:57 |
|
 |
|
sjoho
|
Heerlijk inderdaad om tussen alle ellende door haar even blij te zien. Heel leuk hoeveel werk sommigen eraan besteden en soms ook de eigen kinderen erbij betrekken, heel lief en ontroerend! We kijken wat dat betreft alweer uit naar morgen. Stand van zaken: Ze heeft 2 weken alles gelaten over haar heen laten gaan, maar nu verzet zij haar tegen alles is volle hevigheid. Ze vertrouwt ondertussen niemand meer. Als ouders erg moeilijk om te zien hoe ze tekeer gaat. Het arme kind wordt dan letterlijk gek van ellende. En wij lijden mee. De uitslag van de echo van de buik en de rontgen van de longen was goed. We verwachten nog deze week een belangrijke uitslag te krijgen (van de mibg-scan), enkele andere uitslagen laten langer op zich wachten. We verwachten in elk geval volgende week te starten met de chemo. Die week erop misschien weer eens naar huis. Dat zal ook wel weer even wennen worden. Weltrusten, Sjoerd
|
| 22 feb 2012, 23:59 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
dat zijn in ieder geval goede berichten al zijn jullie er nog niet dat begrijp ik zeker.
Een volwassene kun je uitleggen dat dingen nodig zijn, een kind van bijna 3 jaar oud kan ik me voorstellen dat die het inmiddels welletjes vind. Dat zal het er voor jullie ouders niet makkelijker op maken denk ik.
Heel veel sterkte met de chemobehandelingen en het hele traject waar jullie nu nog in moeten gaan.
_________________ nog wat gevonden recentelijk?
|
| 23 feb 2012, 00:03 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
mooi sjoerd mooi dat op heden geen uit zaailingen gevonden we duimen 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 23 feb 2012, 00:04 |
|
 |
|
sjoho
|
Hallo allemaal, Ondertussen is er een hoop gebeurd. Het lijkt wel of we steeds dieper in de put komen. Maandag raakte Hilde steeds meer haar bewustzijn kwijt, tot ze uiteindelijk weer een aanval kreeg. Ze is met spoed geopereerd en heeft een interne drain gekregen. De diagnose is bijgesteld naar een medulloblastoom, een agressieve vorm van een hersentumor. Daarnaast zijn er nog 2 plekjes in haar hoofd gevonden. Elke keer ga je het gesprek in met hoop op een meevaller maar elke keer komt weer die dreun. Toch moeten we blijven hopen. De artsen zien kansen dus daar houden we ons aan vast. Nogmaals erg bedankt voor alle belangstelling en medeleven, echt geweldig 
|
| 04 maart 2012, 12:22 |
|
 |
|
bennie
|
Wat naar om te lezen en dat het steeds minder gaat. Als je het ziekenhuis ingaat hoop je op verbetering, blijf in ieder geval die hoop houden hoe moeilijk het soms ook is. Sjoerd en familie, veel sterkte in deze moeilijke tijd
|
| 04 maart 2012, 13:19 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
we hopen maar dat de put een bodem heeft en dat ze er goed uit komt
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 04 maart 2012, 13:25 |
|
 |
|
Trash
Geregistreerd: 12 jun 2011, 18:14 Berichten: 11238 Woonplaats: Maastricht
|
Beste Sjoerd, ik heb er geen troostende woorden voor...
Alleen dat ik enorm meeleef en alleen kan hopen dat er lichtpuntje aan het einde van de tunnel mag zijn voor jullie. Dit soort dingen horen niet te gebeuren. Zeker niet met zo'n kleine meid. Heel veel sterkte...
Groeten, Cyril
|
| 04 maart 2012, 14:24 |
|
 |
|
Legionair
Geregistreerd: 03 feb 2010, 16:40 Berichten: 5743 Woonplaats: Ewijk
|
Hallo Sjoerd en familie,
In gedachten nog steeds bij jullie en met jullie hopen wij op een omslag ten goede van Hilde. Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.
Henk en Monique
_________________ Wie zijn verleden niet kent, heeft ook geen toekomst
|
| 04 maart 2012, 18:03 |
|
 |
|
Hans1971
|
Sjoerd, hoop dat Hilde gauw de weg omhoog zal vinden en zal genezen. We blijven allemaal hoop houden.
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 04 maart 2012, 18:23 |
|
 |
|
Jvlivs
Geregistreerd: 16 apr 2008, 19:33 Berichten: 7089 Woonplaats: Kerkrade
|
Hey Sjoerd en fam,
Pfff. Lees net weer al deze reactie's en ik word er heel stil van!! Ik weet gewoon niet wat ik nu moet typen.
Ik wens jullie heel veel sterkte in deze hele moeilijke tijd.
We blijven hopen op een goede afloop!!!
Vele groeten,
John.
_________________ A Casa, sulla divane, si trova niente!!!!!!
|
| 04 maart 2012, 20:49 |
|
 |
|
melpatcindy
|
net uit het cafe en dan lees je dit , kan alleen maar zeggen sjoerd en family sterkte komt echt wel weer een goed bericht zoals je zei de doktoren geloven erin gr ed 
_________________ gezelligheid kent hier geen tijd
|
| 04 maart 2012, 21:02 |
|
 |
|
peter
Moderator
Geregistreerd: 14 feb 2009, 17:49 Berichten: 7767 Woonplaats: Deventer
|
 Wat een nare berichten zijn dit toch Sjoerd, maar als de artsen er nog goede kansen in zien moet je je er aan vastklampen. Ik hoop met heel mijn hart dat er een deze dagen eindelijk eens goed bericht gaat komen voor Hilde voor jou en je hele familie Heel veel sterkte deze moeilijke tijd
_________________ gr Peter zoekt met een Manticore
|
| 06 maart 2012, 22:42 |
|
 |
|
sjoho
|
Weer even een update. We mogen zondag een weekje naar huis. Zijn we even weer als gezinnetje compleet. Hilde heeft de eerste chemo goed doorstaan. Ze kan steeds meer en is best levendig en opgewekt. Heel fijn om te zien. Die maandag erop moeten we ons weer in het ziekenhuis melden. Ze krijgt zes kuren in totaal dus een half jaar in elk geval hier mee bezig. Hopen dat het goed aanslaat en dat ze de kuren goed doorstaat. Sjoerd
|
| 10 maart 2012, 00:25 |
|
 |
|
Yvette&René
|
We hopen mee! Sterkte!
_________________ Groet Yvette & René
De aanhouder vindt!
|
| 10 maart 2012, 00:58 |
|
 |
|
melpatcindy
|
lekker sjoerd ff in je eigen omgeving met het hele gezin, goed voor hilde ook lijkt me ff in een vertrouwde omgeving, maak er wat moois van dit weekend met elkaar gr ed 
Laatst bijgewerkt door melpatcindy op 10 maart 2012, 01:18, in totaal 2 keer bewerkt
|
| 10 maart 2012, 01:02 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28576 Woonplaats: Kerkrade
|
is toch weer een lichtje in het donker ,hoewel het donker overheers is het toch fantastisch om het moment van harmonie van jullie gezinnetje in deze onzekere tijd te koesteren en te ontarmen sterkte en kom nog sterker terug in zin dat Hilde er alles aan doet om dit oneerlijk gevecht te winnen grt Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 10 maart 2012, 01:10 |
|
 |
|
Legionair
Geregistreerd: 03 feb 2010, 16:40 Berichten: 5743 Woonplaats: Ewijk
|
Geniet in ieder geval van die week thuis Sjoerd, maak er voor zover het mogelijk is een onvergetelijke gebeurtenis van.
In gedachten bij jullie.
_________________ Wie zijn verleden niet kent, heeft ook geen toekomst
|
| 10 maart 2012, 19:13 |
|
 |
|
sjoho
|
Tijd voor een update. We zijn die zondag naar huis gegaan. Best spannend maar ook wel erg fijn. Heerlijk om weer met zn 4 en te zijn, maar ook om weer wat privacy te hebben. Donderdagnacht kreeg Hilde koorts en moesten we direct naar het ziekenhuis komen. De wond op haar buik van de interne drain was wat gaan onsteken. Na een paar dagen hebben ze de koorts onder controle kunnen krijgen. Vandaag was een pittige dag met veel prikken enzo en een kleine operatie. Ze doet het hartstikke goed en ze is vreselijk lief. Anja en ik wisselen elkaar nu af zodat er numook altijd oemand van ons bij Erik is en wij af en toe ook onze rust krijgen. Morgenavond ga ik dan ook voor een paar dagen naar huis. Belastingpapieren invullen enzo 
|
| 20 maart 2012, 00:39 |
|
 |
|
melpatcindy
|
hoi sjoerd en family , kan alleen maar zeggen hoop dat het allemaal goedkomt, zo gaat het nu eenmaal in het leven ups en downs haal energie uit de goeie momenten  zodat je de slechtere momenten kunt verwerken  sterkte de komende tijd  in gedachten leven we met jullie mee gr ed
Laatst bijgewerkt door melpatcindy op 20 maart 2012, 00:53, in totaal 1 keer bewerkt
|
| 20 maart 2012, 00:52 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28576 Woonplaats: Kerkrade
|
hoi sjoerd,,,,,,,,,,,,,,,,,, mooi bericht en dank dat je het deeld met ons nu maar hopen dat het beter gaat de komende tijd en nu het zonnetje wat vaker begint te schijnen ook voor haar de zonnestralen haar kleine lijfje bereiken en haar weer de kracht en leven geven die ze nodig heeft om dit tot een goed einde te leiden en zeer snel die onzekere periode doen vergeten. grt Chris
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 20 maart 2012, 00:53 |
|
 |
|
van Otterloo
|
Hoi Sjoerd, naast de allerbelangrijkste gebeurtenissen gaan ook al die andere dingen gewoon door. Hopelijk kunnen jullie binnenkort weer met z'n allen in de gezinssituatie verkeren. Voor jullie kleine Hilde is er geen betere plaats om te herstellen  . Grt, Addie.
_________________ Wat volgt, staat altijd in verband met wat eraan voorafging
|
| 20 maart 2012, 20:46 |
|
 |
|
peter
Moderator
Geregistreerd: 14 feb 2009, 17:49 Berichten: 7767 Woonplaats: Deventer
|
Hallo sjoerd Ik was even benieuwd hoe het nu met Hilde gaat  ,even niets gehoord dus ik ga er vanuit geen bericht is goed bericht  En is er ook een thuis address waar we nogmaals een leuk kaartje kunnen sturen 
_________________ gr Peter zoekt met een Manticore
|
| 31 maart 2012, 20:31 |
|
 |
|
sjoho
|
Hoi Peter, het was inderdaad weer tijd voor een update We hebben de hele dag gewacht of Hilde vandaag naar huis mocht. Uiteindelijk mochten we vanavond om 7u weg. We zijn anderhalve week thuis waarin we tussendoor nog 2 dagen naar het ziekenhuis moeten. Afgelopen week hadden we voetballers van Heerenveen en Groningen op bezoek. Bas Dost kwam bij hilde op bezoek. Hij zou proberen vanavond voor Hilde te scoren. De samenvatting komt zo op nederland 1 Ik zit nu op de ipad. Als ik weer s op de laptop ben zal ik foto's plaatsen 
|
| 31 maart 2012, 22:49 |
|
|