|
|
Het is nu 04 jun 2026, 16:02
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 15 berichten ] |
|
hangertje verloren , triest verhaal
| Auteur |
Bericht |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28455 Woonplaats: Kerkrade
|
 hangertje verloren , triest verhaal
hallo beste forum-leden,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, kreeg vorige week een briefje toegeschoven met de mededeling dat ik een meisje van 10 jaar een half hartje heeft gekregen van haar vader , niets bijzonders zo op zich,maar haar vader is vorig jaar zeer jong gestorven  en ze is daar zeer verdrietig om en dat kon ik bijna voelen toen ze van geen wijken wist toen ik piepte waar ze het eventueel verloren zou kunnen hebben ,na een ½ uur hield ik het op die bewusten plek voor gezien na wat treklipjes , kleine stukjes zilverpapier , ik weet dat het oppervlakkig moet liggen omdat het recent verloren ging,ook lag er toen nog sneeuw. ik vroeg weet je zeker dat je het hier hebt verloren,ze zei ' ik voelde dat het kettinkje over mijn de kraag van mijn schouder hing,maar daarmee bevestigd ze al mijn vermoeden dat ze eerder op een andere plek verloren kon hebben en ze zei dat ze op verschillende plekken was geweest die bewuste dag en het schoolplein is riant als ik het zo noemen mag en voor een groot deel grasweide,dus zoeken naar de bekende naald in de hooiberg ik was zeer teleurgesteld toen ik daar weg ging en ze hadden ook nog een fles wijn geregeld voor mij , mooi in gepakt met papier van Gall & Gall  ,maar ik ga volgende week nogeens op die andere plekken proberen,wie weet grt Chris 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 16 maart 2012, 17:17 |
|
 |
|
Highlander
|
 Re: hangertje verloren , triest verhaal
hi Chris een mooi gebaar, wellicht met meerdere daar zoeken?? gr. highlander
_________________ Gr. Highlander
|
| 16 maart 2012, 17:43 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
Altijd lullig dat mensen dingen verliezen die ze dierbaar zijn. Zo had ik vorig jaar tijdens het waterzoeken dat er een man naar me toe kwam of toevallig ik zijn trouwring had gevonden. Na wat informatie te hebben gevraagd aan die man kon ik bevestigen dat ik de ring had. Die man was me toch blij en kwam de ring in de avond op de fiets bij me halen. Wel 20 km van mijn huis, want hij had geen auto. Hij stond erop dat ik de € 25,00 die hij me aanbood aan moest nemen. Vond dat wel moeilijk omdat het een arme sloeber betrof dat kon ik wel zien. Zo zie je maar dat je met deze hobby ook mensen blij kan maken en dat geeft veel voldoening moet ik zeggen. Chris het gaat je wel lukken en hou ons op de hoogte man. groetjes Cees
_________________ Multi multa; nemo omnia novit" Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"
|
| 16 maart 2012, 17:50 |
|
 |
|
paul
|
Helpende Hand nodig?
Groetjes Paul
|
| 16 maart 2012, 18:01 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
bedankt voor jullie medeleven in deze verdrietige kwestie paul schreef: Helpende Hand nodig? ik ga van de week nogeens en lukt dit niet (best aardige oppervlakte) dan stel ik dat zeer op prijs Paul ik zal nog een beroep doen op een paar mensen uit deze streek dan , ik hoop op 10 man  dan verhogen we de kans om dit hangertje terug te vinden en we onze fantastische hobby op een aangename manier promote grt Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
|
| 16 maart 2012, 18:13 |
|
 |
|
Frenk Laurens
Geregistreerd: 02 maart 2011, 19:33 Berichten: 201 Woonplaats: landgraaf
|
Bel maar Chris.we grazen het hele schoolplein  af.
_________________ mensen houden liever een varken als huisdier dan een bloemkool als kamerplant.
|
| 16 maart 2012, 18:14 |
|
 |
|
Poetsdoek
Geregistreerd: 10 okt 2011, 12:47 Berichten: 742 Woonplaats: Kerkrade
|
Ben ook can de partij Chris. Ik hoor het wel.
Jruss dr boy
_________________ ''wie niet zoekt........die niet vind.........''
|
| 16 maart 2012, 18:39 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
Nou kijk eens aan Chris je krijgt van alle kanten hulp aangeboden en dan moet het goed komen kerel 
_________________ Multi multa; nemo omnia novit" Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"
|
| 16 maart 2012, 18:43 |
|
 |
|
bacchus
Geregistreerd: 01 maart 2009, 11:04 Berichten: 3001 Woonplaats: Kerkrade
|
ik kom ook kerel,en hoop dat we het kunnen vinden. bacchus. 
_________________ Vulpem pilum mutat, non mores
|
| 16 maart 2012, 18:46 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 17975 Woonplaats: Limbolonie
|
Moeilijk geval Chris, is het gras kan je het proberen,is het bestrating dan vergeet het maar dan is het al opgeraapt door een leerling ik heb wel met die meid te doen mvg Bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 16 maart 2012, 19:50 |
|
 |
|
viros
|
Mij kan je ook bellen Chris 
|
| 16 maart 2012, 20:07 |
|
 |
|
Anoniem
Geregistreerd: 26 sep 2010, 13:06 Berichten: 3322 Woonplaats: Gorinchem
|
Hopen dat jullie het hangertje nog mogen vinden Chris! 
_________________ Hiphop & Reggae, ohja, beetje Jazz
|
| 16 maart 2012, 21:21 |
|
 |
|
Latinitas
|
coinhunter chris schreef: ook lag er toen nog sneeuw Verloren toen er nog sneeuw lag? Als het voorwerp niet al teveel woog, zou het via de sneeuw alle kanten op zijn gegaan. Ik bedoel dan dat het voorwerpje wel eens met de smeltende sneeuw meegespoeld zou kunnen zijn als het echt een klein hangertje is. Kinderen spelen ook met de sneeuw en mensen scheppen het soms weg om het pad begaanbaar te maken etc, dus dan kan het overal liggen... Ik weet niet of het van toepassing is, maar heeft ze al bij de gevonden voorwerpen gekeken  ? Ik hoop dat het teruggevonden wordt, want het wel zeer lullig  .
_________________ Verba autem velut guttae taciturnae cadunt et recantant in sonitu silentii
|
| 16 maart 2012, 22:51 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
allemaal super dat jullie van de partij willen zijn , althans de mensen uit de buurt Latinitas schreef: Kinderen spelen ook met de sneeuw en mensen scheppen het soms weg om het pad begaanbaar te maken etc, dus dan kan het overal liggen... bedankt voor het meedenken,ik waardeer dat ten zeerste op de plek waar ze dacht waar het verloren zou zijn liggen twee stukken van een dikke boom met wat dikke zijtakken waar de kinder op klauteren kunnen er omheen is gras , dus daar zou geen sneeuw geruimd zijn. maar hoe ik al aangaf is dat Kelly toen op dat ogenblik dat ze van die boomstam sprong haar kettinkje wegvliegen in de paar cm's sneeuw , dat vond ze terug, maar het losse ketingkje kan ze al een tijd op haar winterjas meegevoerd hebben en door de sprong los van de jas/kraag kwam en het hartje aanhangsel kan al eerder op een ander plek verloren zijn gegaan. grt Chris 
|
| 17 maart 2012, 01:31 |
|
 |
|
Travis
|
|
| 17 maart 2012, 16:09 |
|