|
|
|
|
|
|
Het is nu 21 apr 2026, 20:37
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Ceesou
ERELID
|
 even teruggegaan
Ik ben nog even naar de akker van gisteren teruggegaan en heb daar geen spijt van gekregen. resultaat romeins: twee naaldvangers mooi beslagstukje (helaas beschadigd) stuk van een haarnaald muntje Een fibula van bijna 9 cm De rest zal ik julie besparen. De fibel en het muntje worden apart geplaatst. Ik ben niet ontevreden Groet Cees Bijlage: bodemvondsten 2011 234.jpg
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Multi multa; nemo omnia novit" Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"
|
| 29 maart 2012, 15:22 |
|
 |
|
viros
|
 Re: even teruggegaan
|
| 29 maart 2012, 15:23 |
|
 |
|
john b
Geregistreerd: 03 aug 2009, 22:26 Berichten: 1268 Woonplaats: schalkwijk (houten)
|
Zo cees wat een groot stuk vind je daar nog daar ligt vast nog veel mee mooi spul te wachten op jou
Gr john
|
| 29 maart 2012, 17:09 |
|
 |
|
Travis
|
john b schreef: Zo cees wat een groot stuk vind je daar nog daar ligt vast nog veel mee mooi spul te wachten op jou
Gr john Zeker weten Cees.....je tent opslaan daar 
|
| 29 maart 2012, 18:33 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
die naalt vanger is van deze fibula cees
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 29 maart 2012, 18:42 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
|
|