|
|
Het is nu 21 apr 2026, 20:38
|
| Auteur |
Bericht |
|
de ed
ForumJoker
|
 Re: flessentrekkerij
vliegendeschotel schreef: Bedankt Ed, Anders had ik deze foto's en verhalen gemist Wat ik me wel afvroeg vindt je op zo'n stort puur en alleen maar flesjes ik zag toevallig op één van de foto's ook een kleipijp, maar liggen daar ook muntjes , lood , tin , etc etc Mischien een domme vraag maar vroeg het me af David . . . goed dat je het vraagt David alles wat je opnoemt kan je op de stort vinden ook afval ijzer lood koper enz enz
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 10 jan 2012, 13:17 |
|
 |
|
dutch26
|
Vind het altijd leuk om van die totaal foto's met veel mooie vondsten te zien en ben benieuwd wat jullie nog meer voor moois vinden 
|
| 11 jan 2012, 14:43 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28325 Woonplaats: Kerkrade
|
hallo,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ja er ligt vanalles , ook zwaar gif  vroeger werd niet zo nou gekeken wat de mensen weggooide maar als je van zoeken , vissen houdt , dan hou je hiet ook van het is wel zwaar werken als je in dergelijke afvalbergen spit  vraag dit maar aan onze frenk als ik het zo terug zie , zie ik ook de onbetaalbare momenten van vriendschap en vooal de fun die we daar hadden weer terug grt Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 11 jan 2012, 18:59 |
|
 |
|
Nandus
Geregistreerd: 18 apr 2008, 09:22 Berichten: 1651 Woonplaats: Noord-holland
|
Het spul had een paar eeuwen ouder mogen zijn, maar fun was het zeker  . Gr,,, nandus
|
| 14 jan 2012, 18:50 |
|
 |
|
frenk
ERELID
|
coinhunter chris schreef: hallo,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ja er ligt vanalles , ook zwaar gif  vroeger werd niet zo nou gekeken wat de mensen weggooide maar als je van zoeken , vissen houdt , dan hou je hiet ook van het is wel zwaar werken als je in dergelijke afvalbergen spit  vraag dit maar aan onze frenk als ik het zo terug zie , zie ik ook de onbetaalbare momenten van vriendschap en vooal de fun die we daar hadden weer terug grt Chris  zou het nog wel eens willen doen 
_________________ Gezocht hondenpenningen Franse en Duitse regiments knopen gezocht
|
| 14 jan 2012, 19:00 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 14 jan 2012, 20:09 |
|
 |
|
lofi
Geregistreerd: 08 jan 2012, 20:50 Berichten: 272 Woonplaats: Arnhem
|
Anders ikke wel! 
|
| 14 jan 2012, 20:58 |
|
 |
|
Jvlivs
Geregistreerd: 16 apr 2008, 19:33 Berichten: 7087 Woonplaats: Kerkrade
|
Leuk die foto's weer eens te zien. Ja, was super!!!! Hadden we aan Nandvs te danken!!! We hebben toendertijd daar een paar maanden lekker gezocht!!! In die paatr maanden een waanzinnige verzameling met oude flesjes, beeldjes, inktpotjes, inktflesjes, potten, strempotjes, pijipestelen e.d. gevonden. Vele groeten, John.
_________________ A Casa, sulla divane, si trova niente!!!!!!
|
| 15 jan 2012, 11:10 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
|
| 09 feb 2012, 10:34 |
|
 |
|
ace
|
coinhunter chris schreef: hallo,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ja er ligt vanalles , ook zwaar gif  vroeger werd niet zo nou gekeken wat de mensen weggooide maar als je van zoeken , vissen houdt , dan hou je hiet ook van Willen jullie nog zo'n lokatie? Ik weet er nog een waar ik zelf niet op ga. Mooie sfeervolle fotos. Het ziet er gezellig uit 
_________________ gr Ace
_________________ ♪♫ ♪ " ...want hij komt een keer die dikke vette gouden buit. " ♪♫ ♪
|
| 09 feb 2012, 11:48 |
|
 |
|
coinhunter
|
_________________ tesoro means treasure
|
| 09 feb 2012, 15:52 |
|
 |
|
ronald
|
Zit geen statiegeld meer op... Ronald
|
| 09 feb 2012, 21:12 |
|
 |
|
pinkeltje
Geregistreerd: 22 jul 2009, 18:22 Berichten: 7398 Woonplaats: langs de ijssel
|
altijd mooi dat stort zoeken. jammer dat er hier geen stort is in al die jaren heb ik ooit maar één flesje gevonden hier.niet zo oud maar wel heel.
_________________ Heiligenmedailles en dovotiehangers in de rommelbak... ik verzamel ze..
|
| 09 feb 2012, 21:23 |
|
 |
|
coinhunter
|
ik hoor niks meer van jullie
|
| 09 apr 2012, 16:00 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
coinhunter schreef: ik hoor niks meer van jullie zal een kijken wat ik er nog van heb ,die kids hebben een hoop gebroken van dat spul , maar er oet nog genoeg over zijn dacht ik zo grt Chris 
|
| 09 apr 2012, 16:20 |
|
 |
|
vliegendeschotel
|
Beste Jvlivs, Zou het mischien een idee zijn als jij of iemand anders is een paar flesjes apart plaatst met naam en toenaam + leeftijd etc etc Dat gelt dan natuurlijk voor flesjes, beeldjes,inktpotjes,strempotjes,inktflesjes, potten. Dat zou dan mischien een mooi database kunnen worden zodat als iemand een flesje of wat dan ook vindt gelijk kan opzoeken. Ik weet natuurlijk niet of je tijd of zin hebt maar vroeg het me gewoon af Of in iedergeval de meest voor komende flesjes etc etc . Ik weet dat er al flesjes staan, maar dan krijg je dus hele verhalen van verschillende zoekers over dat ene flesje, ik dacht meer aan één rubriek over één flesje met alle beschikbare info, waar ook niemand meer op kan reageren dus echt puur om snel dat ene flesje op te zoeken Gr, David . . .
_________________ zoekt met een Minelab Equinox safari en een Tesoro bandido2
|
| 09 apr 2012, 18:04 |
|
 |
|
coinhunter
|
oke chris
|
| 11 apr 2012, 11:37 |
|
 |
|
Jvlivs
Geregistreerd: 16 apr 2008, 19:33 Berichten: 7087 Woonplaats: Kerkrade
|
Hey David,
Da's eerlijk gezegd een super idee!!!! Probleem is alleen: De tijd!!!!
Ik weet zeker dat het een prachtige database zou gaan worden!!!! Op vele flesjes staat tekst!! Da's dus al mooi meegenomen.
Maar pff. Ik kan je niets beloven, maar op dit moment heb ik echt totaal geen tijd!!!!
Vele groetjes,
John.
_________________ A Casa, sulla divane, si trova niente!!!!!!
|
| 12 apr 2012, 10:24 |
|
 |
|
vliegendeschotel
|
hey Jvlivs, Geen tijd is geen tijd Maar mischien iets voor in de toekomst En je kunt natuurlijk rustig aan opbouwen je hoeft er niet gelijk 100 te doen gewoon één voor één. Maar in iedergeval top voor je reactie Gr, David . . .
_________________ zoekt met een Minelab Equinox safari en een Tesoro bandido2
|
| 12 apr 2012, 11:24 |
|
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
|
|