|
|
Het is nu 03 maart 2026, 19:14
|
Spannende vooraankondiging op Minelab-website
| Auteur |
Bericht |
|
bennie7
Geregistreerd: 16 apr 2008, 16:59 Berichten: 6489 Woonplaats: Roerdalen the Netherlands
|
 Re: Spannende vooraankondiging op Minelab-website
Ik ben benieuwd naar de prestaties van deze machine en hoeveel batterijen zitten er wel niet in. grt
_________________ [color=#000000][b]@@@MIJN PASSIE ZIJN GESPEN (Liefdevolle schnallen,boucle, buckles, gespen giften zijn natuurlijk ooooo zo leuk )@@@
Laatst bijgewerkt door bennie7 op 06 mei 2012, 20:51, in totaal 1 keer bewerkt
|
| 06 mei 2012, 17:15 |
|
 |
|
Wilhelm
Geregistreerd: 15 apr 2008, 23:17 Berichten: 1482 Woonplaats: Bunschoten
|
Het is verbazingwekkend hoeveel vooroordelen en ideeën er zijn terwijl het enige wat we hebben wat foto's zijn... 
_________________ Groeten, Wilhelm
|
| 06 mei 2012, 19:06 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
Wilhelm schreef: Het is verbazingwekkend hoeveel vooroordelen en ideeën er zijn terwijl het enige wat we hebben wat foto's zijn...  Bodemvondstenwereld leden , hebben een sterke visie op wat er komen gaat 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 06 mei 2012, 19:09 |
|
 |
|
paul
|
bubba schreef: Wilhelm schreef: Het is verbazingwekkend hoeveel vooroordelen en ideeën er zijn terwijl het enige wat we hebben wat foto's zijn...  Bodemvondstenwereld leden , hebben een sterke visie op wat er komen gaat  Bij ons noemen we dat "auwhoeren"zonder de feiten te weten. Groetjes Paul
|
| 06 mei 2012, 19:12 |
|
 |
|
bubba
|
|
| 06 mei 2012, 19:14 |
|
 |
|
Travis
|
paul schreef: bubba schreef: Wilhelm schreef: Het is verbazingwekkend hoeveel vooroordelen en ideeën er zijn terwijl het enige wat we hebben wat foto's zijn...  Bodemvondstenwereld leden , hebben een sterke visie op wat er komen gaat  Bij ons noemen we dat "auwhoeren"zonder de feiten te weten. Groetjes Paul Willen jullie allemaal weten hoe het zit met die mine-lab? Deze man geeft het antwoord viewtopic.php?f=173&t=38207
|
| 06 mei 2012, 19:15 |
|
 |
|
Pelgrim
|
paul schreef: bubba schreef: Wilhelm schreef: Het is verbazingwekkend hoeveel vooroordelen en ideeën er zijn terwijl het enige wat we hebben wat foto's zijn...  Bodemvondstenwereld leden , hebben een sterke visie op wat er komen gaat  Bij ons noemen we dat "auwhoeren"zonder de feiten te weten. Groetjes Paul Ik denk toch dat de volgende feiten waar zijn: 1) Hij zal relatief zwaar zijn. 2) Hij zal relatief duur zijn. Boven de € 2.000,- Groeten Pelgrim
|
| 06 mei 2012, 19:41 |
|
 |
|
bennie7
Geregistreerd: 16 apr 2008, 16:59 Berichten: 6489 Woonplaats: Roerdalen the Netherlands
|
wie heeft er al een besteld.. ben benieuwd naar de aantallen. grt
_________________ [color=#000000][b]@@@MIJN PASSIE ZIJN GESPEN (Liefdevolle schnallen,boucle, buckles, gespen giften zijn natuurlijk ooooo zo leuk )@@@
|
| 06 mei 2012, 19:51 |
|
 |
|
Wilhelm
|
Pelgrim schreef: Ik denk toch dat de volgende feiten waar zijn: 1) Hij zal relatief zwaar zijn. 2) Hij zal relatief duur zijn. Boven de € 2.000,- Groeten Pelgrim Alles is relatief in het leven Ik heb al eerder gezegd dat zwaarte helemaal niets zegt. Als het zwaartepunt in (onder) het handvat ligt is er niets aan de hand. Iedereen kan 2 kilo tillen. Mits de balans goed is kun je er de hele dag mee lopen. Ik heb vaak in mijn winkel mensen een White's 6000 (van 2 kilo) in de hand gegeven en daarna een MD318 uit China die 1,2 kilo weegt. Op de vraag wat zwaarder was zei IEDEREEN de MD318... En dat terwijl deze 800 gram lichter was. Gewicht alleen zegt dus heel weinig, het gaat om balans! Haal van de E-Trac de schotel af en je voelt niets meer! Duur, tja als je het geld niet hebt is het inderdaad duur ja. Maar alle waar is naar zijn geld. Als je een fiets koopt boven de €1000,00 dan noemen we dat duur, een auto van €1000,00 is daarentegen weer goedkoop: alles is relatief Hoe dan ook: als deze machine het ultieme is op detectie gebied dan wil ik hem graag hebben. En als hij op die plekken waar eerder een muntschat uit de grond kwam hij nog wat van die munten uit de grond tovert dan is het geld zo weer terug...
|
| 06 mei 2012, 19:54 |
|
 |
|
jeroen V.
|
Wilhelm schreef: Hoe dan ook: als deze machine het ultieme is op detectie gebied dan wil ik hem graag hebben. En als hij op die plekken waar eerder een muntschat uit de grond kwam hij nog wat van die munten uit de grond tovert dan is het geld zo weer terug...
Eerst een muntschat vinden dus 
_________________ sommigen hebben alle kennis, althans dar denken ze.
Bedankt voor de determinaties en reacties
Tot ziens
Foto's gepost door jeroen V. blijven eigendom van Jeroen V.
|
| 06 mei 2012, 19:57 |
|
 |
|
rakker
Geregistreerd: 04 jul 2009, 15:41 Berichten: 1616 Woonplaats: zeeland
|
beste wilhelm ..VERTEL nu eens eerlijk wat jij vangt. ik snap heel goed dat het je brood is ..en dat je dr van moet leven ...EN natuurlijk snap ik dat je dr zoveel mogelijk probeert aan de man te brengen.. maar ben nu eens echt eerlijk..het hele geval valt gewoon VET tegen.. en is gewoon gemaakt voor noobs in het water..
hoe is het mogelijk dat je detector op de markt brengt..die nog zwaarder is dan de e track....waar heel europa smeekte om een minilab die veel minder zwaar was..komen ze nu uit met een superzwaar varken
gr rakker
|
| 06 mei 2012, 20:35 |
|
 |
|
Wilhelm
|
Beste Rakker, Als je nu gewoon even wacht tot het ding echt op de markt is en niet alleen maar af gaat op een paar plaatjes en een getalletje! Wacht eerst tot je de CTX3030 in je hand hebt gehad en vel dan een oordeel... Kijk naar de Excalibur II, die weegt ook 2,3 kilo. In het water geen probleem maar op het land niet te gebruiken. Ik heb geen enkel probleem om met de E-Trac een hele dag te lopen zelfs met een grote 15 inch WOT schotel eronder. In Engeland loop ik zonder problemen vier dagen van 9:00 tot 18:00 uur met deze combinatie. Met de Excalibur echter hou ik het op het land na 1 uur voor gezien! Dan doet je arm echt pijn! TOTDAT: de firma Anderson met een nieuwe stelenconstructie op de markt kwam waarbij het (zware) huis van de excalibur verplaatst werd tot achter de elleboog. En wat blijkt? Perfecte balans en geen enkel probleem om met deze machine ook op het land te zoeken! Dus nogmaals: het gaat niet om het gewicht, het gaat om de balans. Dus dat getal van 2,3 kilo zegt niks, wacht tot je hem in de hand hebt, daarna heb je recht van spreken! En ja, ik ben een dealer maar ik ben bovenal zelf zoeker en ik vindt het allemaal reuze spannend! Ik ga er zelf ook mee zoeken zodra hij in Nederland is, net zoals ik dat bij iedere Explorer heb gedaan: meteen de eerste in Nederland hebben en ermee op pad gaan. Ik zal mijn uiterste best doen om zodra ik iets meer weet dit kenbaar te maken op dit forum en op mijn website http://www.minelab.nlEn natuurlijk hoop ik dat ik er 1000 verkoop maar als het bij 1 (voor mezelf) blijft is het ook goed.Het is namelijk NIET mijn brood, ik werk gewoon 40 uur bij een baas en heb het dealerschap (van diverse merken) ernaast. Eens en vooral zal ik proberen om iedereen die er één bij mij koopt van een goed stuk advies te voorzien wat verkregen is uit de praktijk en niet vanuit de handleiding, folder of een uurtje testen op de keukentafel zoals zoveel dealers doen. Wil je dat advies en die ondersteuning ook na de aankoop dan bij je welkom bij MidHolland, wil je dat niet en ga je elders voor misschien een lagere prijs: even goede vrienden. Groeten, Wilhelm
|
| 06 mei 2012, 21:05 |
|
 |
|
Highlander
|
Het is verbazingwekkend hoeveel vooroordelen en ideeën er zijn terwijl het enige wat we hebben wat foto's zijn... Dit wordt helaas door minelab zelf in de hand gewerkt, het is gewoon de strategie die ze voeren, tussen de bekendmaking en de prijsaankondiging zit al een week zodat de mensen kunnen discussiëren en hun ideeën erover kunnen loslaten ,dat daar soms niet veel sinnigs uitkomt is niet de fout van de mensen maar ligt aan het strategisch karige informatiebeleid Van minelab Gr. Highlander
_________________ Gr. Highlander
|
| 06 mei 2012, 21:11 |
|
 |
|
rakker
|
Highlander schreef: Het is verbazingwekkend hoeveel vooroordelen en ideeën er zijn terwijl het enige wat we hebben wat foto's zijn... Dit wordt helaas door minelab zelf in de hand gewerkt, het is gewoon de strategie die ze voeren, tussen de bekendmaking en de prijsaankondiging zit al een week zodat de mensen kunnen discussiëren en hun ideeën erover kunnen loslaten ,dat daar soms niet veel sinnigs uitkomt is niet de fout van de mensen maar ligt aan het strategisch karige informatiebeleid Van minelab Gr. Highlander idd highlander groot gelijk..waar dr water is .is dr vuur  ... maar wilhelm geeft zoziezo al 120 euro korting. terwijl dr nog niet eens de prijs vaststaat..?????????
|
| 06 mei 2012, 21:21 |
|
 |
|
bubba
|
discussie is prima ,maar laten we het wel gezellig houden a.u.b Wilhelm geeft korting exclusief aan BVW-Leden dus Rakker , das toch super gr bubba 
|
| 06 mei 2012, 21:26 |
|
 |
|
paul
|
|
| 06 mei 2012, 21:36 |
|
 |
|
rakker
|
bubba schreef: discussie is prima ,maar laten we het wel gezellig houden a.u.b Wilhelm geeft korting exclusief aan BVW-Leden dus Rakker , das toch super gr bubba  is zeker super bubba...maar ik heb voor mij xp deus 1100 euro betaalt ..terwijl hij overal geprijst stond in nl voor 1495 euro... dat was de afspraak onderling gemaakt door ONZE benelux dealers.  ...zij zouden allemaal 1500 vragen voor de deus.  .terwijl de fabriek in france ze verkocht voor 1020 euro.. gr rakker
|
| 06 mei 2012, 21:53 |
|
 |
|
Highlander
|
......van mijn kant eventjes iets recht zetten dit gaat zeker niet tegen Wilhelm integendeel, ik vind dit een slechte strategie van minelab hun strategie maakt ruimte voor discussies gebaseerd op halve waar- of onwaarheden, in mijn ogen werkt dit een beetje irritant en zorgt voor onvrede en werkt eerder averechts. Ik snap weliswaar niet helemaal hoe men hier in Nederland op die prijs komt van 2395 euro terwijl er officieel geen prijzen bekent zijn?????? Ik vind het een erg goede zet van Wilhelm om korting te geven maar snap Rakker ook wel waarop die korting gebaseerd is terwijl de verkoopprijzen niet bekent zijn????? Gr. Highlander
_________________ Gr. Highlander
|
| 06 mei 2012, 21:58 |
|
 |
|
bubba
|
das een mooie prijs Rakker koop je de minelab in een ander land ben je vaak ook goedkoper uit maar als er gedonder is , kun je hem opsturen en vaak heeeeeeeeeeeeeeeeel lang niet zoeken en de dealers hier ,moeten ook verdienen toch elk nadeel heeft zijn voordeel gr bubba 
|
| 06 mei 2012, 21:59 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28575 Woonplaats: Kerkrade
|
als we zo,n slecht weer houden kunnen we beter allemaal een waterdetector kopen ,wat hebben we toch pech met de ligging van Nederland/België  het is er nat of te droog neen in de Sahara of tropische regenwouden ,neen de Noordpool BBRrrr nee hoor  heb ik ook niet zo,n zin in , beetje het weer van Zuid Frankrijk/Noord Spanje zou ik heel content mee zijn je wou ik toch iets kwijt over deze nieuwe Minelab ja, ik ben geen waterzoeker , maar als je beiden zou doen hoef je geen 2 aparte te kopen , ben je dan goedkoper uit je mag geen lichaamlijke klachten hebben,je moet een goed gestel hebben ,daarom haken veel mensen af die lichamelijkk slijttage's hebben van geboorten of arbeid zou dat ding eens in mijn handen willen houden(balans) hoe hij voelt, die 2 kilo zijn het probleem niet ,als 4 ½ liters zuip onder het zoeken tors je deze ook mee veel mensen hebbende lengte van steel veel te lang waardoor je spieren en botten het zwaar te verduren krijgen,de steel moet goed in verhouding zijn met je lichaam,als ik een kwaaltje heb maak ik de steel en 10 cm korter zodat hij rechter staat , zodat je zoekarm wat strakker naar beneden hangt en het gewicht meer tilt ,moet zeggen een enorme verlichting is dat  , zodat was dan een stukje ergonomie  ,is geen grapje help echt , maar ik doe dit ook al maar 35 jaar zoeken met een MD grt chris  en als je er ene neemt veel succes en laat ons je bevindingen meebeleven
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 06 mei 2012, 22:00 |
|
 |
|
rakker
|
 chris had 37jaar geleden ook al een md in mn hand..zat maar een knopje op..  nee kijk ik heb geen probleem met die nieuwe minilab hoor ..dat moet iedereen voor zich zelf weten...stoor mij wel aan de verkoopprijzen hier in nl....dr is toen idd tijd een herenacoord gesloten in de benelux .over de verkoopprijs van de xp deus. van de dealers onderling. 1500 euro dat was de prijs . tot dat munster de hieralogie doorbrak http://www.metaaldetector.nl/?p=product ... roduct=154 toen was het eerste schaap over de dam en kregen andere dealers rode wangetjes..ondertussen hadden al vele zoekers teveel betaalt straks nog een 21% btw dr op ... geloof best dat wilhelm nu al 120 euro korting heeft....is niet persoonlijk hoor wilhelm ..echt niet  maar ik wil maar ff wat aan de kaak stellen ...wij worden hier in nl bedondert bij het leven gr rakker
Laatst bijgewerkt door rakker op 06 mei 2012, 22:55, in totaal 2 keer bewerkt
|
| 06 mei 2012, 22:24 |
|
 |
|
Wilhelm
|
Ho ho, ik heb niet gezegd dat ik 120 euro korting geef Ik geef 5% korting aan alle forum leden die een detector bij mij kopen, dus dat geldt voor ALLE detectors.En als de prijs van de CTX3030 bijvoorbeeld €2000,00 mocht worden dan is dat dus geen 120 euro 
|
| 06 mei 2012, 22:33 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28575 Woonplaats: Kerkrade
|
hoi Rakker,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ten eerste mag je geen reclame maken van ander dealers, Wilhelm betaald een riant bedrag per jaar zodat ook mede door zijn bijdrgen 'ons forum'kan blijven draaien 365 dagen in het jaar ten 2e geef ik je gelijk dat het niet netjes is om aan prijsafspraken te maken als 't zo is en we worden dan niet al jaren bedonderd in Nl/B door onze regering,kijk de benzine prijs,gaan we minder rijden de belasting gaat weer omhoog ,de mensen die geld genog hebben lachen ons uit ,hun laten ze met rust,ze worden extra beloont grt Chris ps trouwens mijn 1e md was er ook een met knopje voor aan en uit van dekijkshop,geleent van mijn oom ,ik had hem zo toegetakeld dat ik deze Md haast niet meer durfde terug te geven en nog zo,n oude white's met zo,n ijzere kas.leek op een minibar zo groot en onhandig was dat ding 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 06 mei 2012, 22:36 |
|
 |
|
rakker
|
netjes wilhelm  maar zeg eens eerlijk wie de prijs gaat bepalen  nou ik weet het antwoord al hoor...dat zijn weer de grote md verkopers die een herenacoord onderling afspreken...en het ergste vind ik nog dat de fabriek die ze maakt .dr verder geen donder over te vertellen heeft door de europese wetgevingen gr rakker
|
| 06 mei 2012, 22:46 |
|
 |
|
Wilhelm
|
Ik weet niet precies hoe een prijs wordt bepaald. Wel weet ik dat de dealers daar niets over te zeggen hebben. Wij krijgen een adviesprijs te horen van de importeur en hoe die de prijs bepaald weet ik niet.
Het zal waarschijnlijk iets zijn van inkoopprijs bij Minelab + een bepaald percentage wat de importeur nodig heeft om zijn eigen kosten te kunnen dekken en daarnaast ervan te kunnen leven. Lijkt me logisch toch?
|
| 06 mei 2012, 23:16 |
|
|