| Auteur |
Bericht |
|
rakker
Geregistreerd: 04 jul 2009, 15:41 Berichten: 1616 Woonplaats: zeeland
|
 Re: Spannende vooraankondiging op Minelab-website
Wilhelm schreef: Ik weet niet precies hoe een prijs wordt bepaald. Wel weet ik dat de dealers daar niets over te zeggen hebben. Wij krijgen een adviesprijs te horen van de importeur en hoe die de prijs bepaald weet ik niet.
Het zal waarschijnlijk iets zijn van inkoopprijs bij Minelab + een bepaald percentage wat de importeur nodig heeft om zijn eigen kosten te kunnen dekken en daarnaast ervan te kunnen leven. Lijkt me logisch toch? adviesprijs ..je zegt alles in een woord wilhelm  heb al zo dikwijls advies gehad in mn leven ..maar dat wil niet zeggen dat ik dat ook altijd aanneem als advies hoor gr rakker
|
| 06 mei 2012, 23:30 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
rakker schreef: Wilhelm schreef: Ik weet niet precies hoe een prijs wordt bepaald. Wel weet ik dat de dealers daar niets over te zeggen hebben. Wij krijgen een adviesprijs te horen van de importeur en hoe die de prijs bepaald weet ik niet.
Het zal waarschijnlijk iets zijn van inkoopprijs bij Minelab + een bepaald percentage wat de importeur nodig heeft om zijn eigen kosten te kunnen dekken en daarnaast ervan te kunnen leven. Lijkt me logisch toch? adviesprijs ..je zegt alles in een woord wilhelm  heb al zo dikwijls advies gehad in mn leven ..maar dat wil niet zeggen dat ik dat ook altijd aanneem als advies hoor gr rakker had het nu maar wel gedaan rakker was je nu wijzer geweeste  geinje deze md zal er niet zo veeel van verkocht gaan worden de md puur zal niet zo duur zijn maar de kost om hem heen ondwikkelingkost opslagkosten gebouw kosten arbeidkosten loonkosten vervoerkosten en een beetje winst voor de baas inkoopkosten voor de onderdelen en de hoeveelheid die je gaat maken dealerkosten dan kom je op een adviespijs dan maak de servise van de dealer vaak uit waar je hem koopt in nederland
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 07 mei 2012, 00:19 |
|
 |
|
kimball
Moderator
Geregistreerd: 02 aug 2008, 20:46 Berichten: 3981 Woonplaats: Noordgouwe
|
Ik zag dat ie bij een ander ook al te koop staan voor € 2.395,00 Levertijd eind mei. Prijs klopt dus. 
_________________ Ik verzamel duiten, oorden en muntgewichten uit Zeeland. Mijn verzameling is helaas nog niet compleet...
|
| 07 mei 2012, 00:42 |
|
 |
|
Hoth
|
Misschien is de nieuwe telg van Minelab wel een voorbode voor een vernieuwde E-Trac? Want zeg nu zelf: GPS is op het land makkelijk, maar in het water des te meer en een kleurenscherm ook Inzake de prijsstrategie: De importeur en de dealers in Nederland kunnen alleen maar volgen en niets bepalen. Dat Wilhelm standaard 5% korting geeft is zijn eigen beslissing, en is een mooi gebaar of je het nu aanneemt of niet.
_________________ Ook gij, Brutus?
|
| 07 mei 2012, 08:33 |
|
 |
|
krokdundee
|
Hi All Dat die duurder word t.o.v. de e-trek ligt alleen hier aan http://www.wisselkoersen.nl/currency/sh ... aid=514329De aus dollar is ongeveer 30 % hoger t.o.v. van de euro dan in de e-trek tijd. Hoe ze het spelletje spelen bij het uitbrengen van een nieuwe md bij greedlab vind ik misselijk makend. Groet Gerrit ps in de grafiek even op 2009 drukken, dan zie je hoeveel verschil het is.
Laatst bijgewerkt door krokdundee op 07 mei 2012, 09:40, in totaal 2 keer bewerkt
|
| 07 mei 2012, 09:26 |
|
 |
|
Highlander
|
"Hoe ze het spelletje spelen bij het uitbrengen van een nieuwe md bij greedlab vind ik misselijk makend." zie ik net zo Gerrit  maar ik denk dat dit spelletje van Minelab een nare bijsmaak "kan" krijgen, de mensen zijn niet dom, euforie veranderd in irritatie zeker als het blijkt dat de nieuwe telg toch duurder wordt als gespeculeerd en hij niet waarmaakt wat ze aangekondigd hebben, ik ben erg benieuwd en vervolg dit hele circus met belangstelling gr. highlander
_________________ Gr. Highlander
|
| 07 mei 2012, 09:37 |
|
 |
|
lampie
|
Er is toch niemand die je verplicht om hem te kopen . gr lambert 
_________________ YOU NEVER KNOW Minelab ctx 3030 the best that man can get
|
| 07 mei 2012, 12:59 |
|
 |
|
Highlander
|
"Er is toch niemand die je verplicht om hem te kopen . gr lambert " dan heb je het denk ik niet begrepen Lambert 
|
| 07 mei 2012, 13:32 |
|
 |
|
jeroen V.
|
Er komen plots wel een hele hoop etracers te koop 
_________________ sommigen hebben alle kennis, althans dar denken ze.
Bedankt voor de determinaties en reacties
Tot ziens
Foto's gepost door jeroen V. blijven eigendom van Jeroen V.
|
| 07 mei 2012, 15:14 |
|
 |
|
Highlander
|
ik heb er maar eentje op marktplaats zien staan highlander
|
| 07 mei 2012, 15:32 |
|
 |
|
jeroen V.
|
Op DVVL heb ik er al 2 voorbij zien komen, hier staat er denk ik ook 1 en op pieppiep ook 1. Ik heb er nog nooit 4 op 1 week te koop gezien 
_________________ sommigen hebben alle kennis, althans dar denken ze.
Bedankt voor de determinaties en reacties
Tot ziens
Foto's gepost door jeroen V. blijven eigendom van Jeroen V.
|
| 07 mei 2012, 15:40 |
|
 |
|
not
ERELID
Geregistreerd: 30 apr 2008, 21:28 Berichten: 7121 Woonplaats: Silversun
|
Ben benieuwd of je er ook een nieuwe rug bij krijgt  het blijven toch een hoop grammetjes . Maar evengoed erg benieuwd naar zijn prestaties. gr Niels.
_________________ toInfinityandBeyond
|
| 07 mei 2012, 20:02 |
|
 |
|
melpatcindy
|
not schreef: Ben benieuwd of je er ook een nieuwe rug bij krijgt  het blijven toch een hoop grammetjes . Maar evengoed erg benieuwd naar zijn prestaties. gr Niels. zoals wilhelm al zei gewichtsverdeling is dan heeeeeeeel belangrijk , maar we zijn toch geen mietjes  gaan met de banaan  krijg je spierballen van en een sterke rug  hoef je niet naar de sportschool en heb je het bedrag er zo weer uit gr ed 
_________________ gezelligheid kent hier geen tijd
|
| 07 mei 2012, 22:28 |
|
 |
|
lucotios
|
ik zeg maar zo, ik zeg niets meer !!
laten we even wachten
|
| 07 mei 2012, 22:55 |
|
 |
|
Wilhelm
Geregistreerd: 15 apr 2008, 23:17 Berichten: 1482 Woonplaats: Bunschoten
|
Er circuleert een (vage) foto van een folder op Internet:
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Groeten, Wilhelm
|
| 08 mei 2012, 21:55 |
|
 |
|
hapjes
Geregistreerd: 22 mei 2009, 22:28 Berichten: 591 Woonplaats: heerde
|
Denk dat dit een leuke md gaat worden  . Ben benieuwd wat de spec van deze md zijn nog 3 dagen en we weten meer. groet joop
|
| 08 mei 2012, 22:13 |
|
 |
|
Wilhelm
Geregistreerd: 15 apr 2008, 23:17 Berichten: 1482 Woonplaats: Bunschoten
|
De CTX3030 heeft ook een pinpointer te bedienen met de wijsvinger. Lijkt op een drukknop en zal met de waterdichtheid te maken hebben.
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Groeten, Wilhelm
|
| 08 mei 2012, 22:34 |
|
 |
|
melpatcindy
|
in verhouding met die hand ziet het er heel robust uit gr ed 
_________________ gezelligheid kent hier geen tijd
|
| 08 mei 2012, 22:54 |
|
 |
|
Marco
|
Ik ben alleen benieuwd naar het nieuwe fsb2 systeem. als dat echt zoveel beter is verwacht ik eigenlijk ook wel een "gewoon" nieuw model. ik ben eigenlijk niet geintereseerd in waterdicht , gps en kleurenscherm..... en wat er niet op zit hoef je ook niet te betalen..... toch ??
_________________ ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ No me moleste mosquito
|
| 08 mei 2012, 23:06 |
|
 |
|
Highlander
|
waterdicht vind ik persoonlijk wel een pré, effe een sproeiertje erop om hem schoon te maken klaar is kees highlander
|
| 09 mei 2012, 11:19 |
|
 |
|
dirkdezoeker
Geregistreerd: 25 feb 2012, 06:59 Berichten: 146 Woonplaats: West Vlaanderen Belgie
|
ja waterdicht is prima, zoeken in de regen is dan mogelijk grt Dirk
_________________ groeten Dirk zoek met ACE 250/AT Pro
|
| 09 mei 2012, 11:27 |
|
 |
|
radiohead
Geregistreerd: 17 apr 2008, 15:40 Berichten: 7888 Woonplaats: Belgica
|
Highlander schreef: waterdicht vind ik persoonlijk wel een pré, effe een sproeiertje erop om hem schoon te maken klaar is kees highlander Dat zal bij mij eerder de hogedruk reiniger worden vrees ik 
_________________ One of the greatest problems in the academic debate is that terminology identifies groups which do not actually exist as such.
Minelab Manticore
|
| 09 mei 2012, 11:29 |
|
 |
|
Octavianvs
|
Hij zou ook verzwaard zijn met lood, om mooi onder water te blijven. Hij wordt geleverd met een kortingsbon voor bij de chiropractor. en 2 gratis beurten bij de kinesist voor je arm. grtn
|
| 09 mei 2012, 12:05 |
|
 |
|
Ambianii
|
hihi....ik wacht op de ultieme detector!..........maybe next life 
|
| 09 mei 2012, 13:18 |
|
 |
|
Guusgeluk
Geregistreerd: 17 apr 2008, 17:47 Berichten: 2631 Woonplaats: linschoten
|
Wilhelm schreef: Het is verbazingwekkend hoeveel vooroordelen en ideeën er zijn terwijl het enige wat we hebben wat foto's zijn...  hahahaha idd Wilhelm, ik lach me rot hier achter het scherm. hahaaaaaa Wat zijn ze weer ongeduldig, ze beginnen ineens alle op Dago te lijken. hahahaha
_________________ zoek en gij zult vinden[
|
| 09 mei 2012, 16:16 |
|
|